Kompresor m62 do 4.0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Kompresor m62 do 4.0
Czy ktoś się zastanawiał, montował ew posiada wiedzę czy takowy kompresor jest sens montować do 4.0 v6, jakiego przyrostu mocy i momentu można się na nim spodziewać? Niby teoretycznie mały, jednak z powodzeniem amerykany pchają go do jeepowych r6 4.0.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2412
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Kompresor m62 do 4.0
Sens jest jak chcesz się pochwalić wydaną kasą/włożoną pracą w ten pomysł. Ekonomicznie bardziej opłacalne jest kupić v8. Chyba, że masz frezarke w domu i dryg majsterkowicza
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Kompresor m62 do 4.0
Poszukaj tematu użytkownika tom tom. On ma kompresor m90 na 4.0 v6 . M62 będzie takie soft boost. Mozesz spróbować. Paweł "caniggia" napewno ci to wystroi. M62 mozba od biedy zamontowac gdzieś z boku i rurami podłączyć z kolektorem. Nie wiem tylko ile plastikowy kolektor wytrzyma doładowania. Pewnie gdzieś kolo 8 tyś pewnie wyjdzie. ...
Re: Kompresor m62 do 4.0
Kupić V8, pewnie, na pewno kiedyś tak Zamontowałem kiedyś kompresor do vitary 2.5 V6, różnica w jeździe była kolosalna, nie pamiętam teraz jakie tam było przełożenie na kołach pasowych, ale raczej blisko 1:1,2 i miało w szczycie 0.4bara doładowania, co już wystarczało. Teoretycznie można zrobić sporo większe przełożenie w fordzie i kompresor jeszcze się nie przekręci. Od strony mechanicznej problemu z montażem nie ma, najgorszy temat to wystrojenie tego, coby chciało działać. Na benzynie i gazie
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Kompresor m62 do 4.0
Paweł "caniggia" napewno ci to wystroi. I na benzynie i na lpg. Ma parę autorskich projektów Np turbo v8 + lpg, kompresor + lpg. Ostatnio robil jeepa str8 + turbo. Jeep pali wszystkie 4 laczki na raz
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Kompresor m62 do 4.0
Mi wyszło poniżej kosztu V8 ale to trzeba się postarać i dobrze wszystko upolować. Różnica jest ogromna - moim zdaniem od dołu lepiej niż seryjne GT, które porównywałem.
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kompresor m62 do 4.0
Jak samemu się zrobi, to wychodzi tanio, w piątek będę stroił samoróbkę jednego z użytkowników, który zamontował sobie kompresor Lorinsena z Mercedesa, ładuje 0.5 bara (typ vortech, procharger itp).
Każdy taki projekt jest ciekawy i jak się ma czas i wiedzę, to śmiało do roboty:)
Każdy taki projekt jest ciekawy i jak się ma czas i wiedzę, to śmiało do roboty:)
Re: Kompresor m62 do 4.0
W końcu się zebrałem i tworzę
Jednak M90
Jest z tym trochę zabawy, jednak jestem już na prostej, flansze głowice-kompresor dorobione, jak przyjdą wtryski będzie można dorobić kolektor ssący. Zaraz zabieram się za rolki a później struganie nowego mocowanie przepustnicy i egr.
Na koniec podwójny wydech z H pipem, strojenie i będzie lalka
Jednak M90
Jest z tym trochę zabawy, jednak jestem już na prostej, flansze głowice-kompresor dorobione, jak przyjdą wtryski będzie można dorobić kolektor ssący. Zaraz zabieram się za rolki a później struganie nowego mocowanie przepustnicy i egr.
Na koniec podwójny wydech z H pipem, strojenie i będzie lalka
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Kompresor m62 do 4.0
Super! Jakbyś coś chciał ode mnie „zgapiać”, to daj znać. Jeżeli montujesz m90 (chociaż wygląda trochę inaczej niż mój), to zerknij sobie na dokumentację od X-Chargera. Myślę, że możesz zaszczepić kilka rozwiązań stamtąd .
Jak robiłeś dolny kolektor? CNC? Jeżeli masz taką możliwość to upakuj tam jądro intercoolera.
3mam kciuki!
Jak robiłeś dolny kolektor? CNC? Jeżeli masz taką możliwość to upakuj tam jądro intercoolera.
3mam kciuki!
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Kompresor m62 do 4.0
No no, obserwuję. Też mnie korci żeby przydrutować jakiś kompresor do mojego foxa. Z boku silnika spokojnie bym upchnął coś małego tylko nie wiem czy nadmuchałby 5 litrów i dał jakiś sensowny efekt
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Kompresor m62 do 4.0
@speedster patrzyłem do 302ki i m90 żeby podładować z ratio 8.0 na 12.0 na styk. Lepszy m112 i łatwo dostępny w europie z range roverów i jaguarów xjr. Musiałbyś jedynie zaopatrzyć się w wyższą maskę jeśli chciałbyś ładować od góry. Btw m90 wychodził w thunderbirdach z okresu foxa/sn95 w v6. Kiedyś już prawie kupiłem m112 ale stwierdziłem, że narazie idę w NA
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Kompresor m62 do 4.0
S4e ile cię wyniósł całkowity koszt założenia kompresora do mustanga? I ile uzyskałes koni? Bo ja te chce zalozycs4e pisze: ↑2016-05-07, 15:37W końcu się zebrałem i tworzę
Jednak M90
Jest z tym trochę zabawy, jednak jestem już na prostej, flansze głowice-kompresor dorobione, jak przyjdą wtryski będzie można dorobić kolektor ssący. Zaraz zabieram się za rolki a później struganie nowego mocowanie przepustnicy i egr.
Na koniec podwójny wydech z H pipem, strojenie i będzie lalka
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Kompresor m62 do 4.0
W sumie to mam M112 na półce, jakbyś potrzebował jednak większy SC.
Remember, There Is Life Beyond Grip