Pękniecie w bloku

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: stang67 » 2014-10-20, 11:31

To nie wiem czy się nie wkopiesz. Blok bez powodu nie pękł :] Trzeba by go dokładnie obejrzeć, wypytać i rozeznać się.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: ERTE » 2014-10-20, 21:13

po nr bloku to taki sam jak moj czyli 289, rok odlania ustalisz po dacie nad lub pod tym nr co podałeś

czy to jest hipo mozna odroznić tylko wizualnie nie było osobnego nr dla k-code

030 to szlif nr2 nie ma szlifu cylindrów na 010 tzn nie ma takich tlokow, są: 020 (pół mm) 030 (3/4mm) 040 (1mm)i o dziwo 060 (1,5mm) ale to dla desperatów, po 040 robi się tulejowanie - też dla desperatów bo zazwyczaj mało kto robi to dobrze
czyli podsumowując na ruchome części silnika znajdą się chętni, o ile nie było grubszej masakry, musiałbyś napisać więcej szczegółów co mu dolega

pęknięty blok w sam raz na stolik :)



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-20, 21:24

Dzieki za info , ale zaznaczam ze chcialem go kupic dla siebie z mysla o swapie I pytanie bylo czy jest to warte 2000 zlociszy I wlasnie o to czy tonie byl ostatni szlif , nie napalam sie bo mam jeszcze oferte na 302 ale do remontu


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”