

http://www.stangtv.com/news/video-2015- ... or-a-drive" onclick="window.open(this.href);return false;
przecież mustang nigdy nie miał być muscle carem, ze względu na zastosowanie small blocka i małe rozmiary stworzył kategorie pony car.YoDa pisze:To już prawie pewne , nowy Mustang będzie 38cm krótszy głownie zabrane z bagażnika i 16,5 cm węższy i ponad 100kg mniej a cena ma wzrosnąć o 10%![]()
no po prostu bedzie małe szybkie gównienko miejskie i tyle
a gdzie "muscle car" ?????
100kg mniej..... zmiana z V6 lub V8 na 4 cylindy 2.0 ecoboost..... a może fantazja ich poniesie i dadzą jeszcze mniejszy......YoDa pisze:To już prawie pewne , nowy Mustang będzie 38cm krótszy głownie zabrane z bagażnika i 16,5 cm węższy i ponad 100kg mniej a cena ma wzrosnąć o 10%![]()
no po prostu bedzie małe szybkie gównienko miejskie i tyle
a gdzie "muscle car" ?????
ja dla osiągów ::)stang232 pisze:
Poza tym dlaczego kupujecie te 3.7 V6?
Bo przecież nie dla osiągów, a dlatego że mało palą, całkiem nieźle przyspieszają,wyglądają jak V8 a kosztują zdecydowanie mniej.
Ja też dlatego wybrałem na początek V6, choć dopiero po przesiadce na V8 okazało się jak duża jest różnica na plus V8.
to uważaj aby cię nowy 2.3 turbo nie objechałlamina pisze:ja dla osiągów ::)stang232 pisze:
Poza tym dlaczego kupujecie te 3.7 V6?
Bo przecież nie dla osiągów, a dlatego że mało palą, całkiem nieźle przyspieszają,wyglądają jak V8 a kosztują zdecydowanie mniej.
Ja też dlatego wybrałem na początek V6, choć dopiero po przesiadce na V8 okazało się jak duża jest różnica na plus V8.