Stacyjka,kostka prądowa?,rozrusznik nie kręci
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Stacyjka,kostka prądowa?,rozrusznik nie kręci
Hmm trudna sprawa to co odsyłasz tą kostkę za 80 złociszy
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Stacyjka,kostka prądowa?,rozrusznik nie kręci
Nie,jest lepsza od starej a i tak wlozylem nowa niech zostanie moze sie kiedys przyda,wychodzi na walniety czujnik przy skrzyni biegow,na niego jest obejscie zrobione i sie jezdzi,a jak go wymienie i i znowu przestanie krecic to juz wtedy niewiem,na kompie bledow niema,narazie smigam z dodatkowym kabelkiem
Re: Stacyjka,kostka prądowa?,rozrusznik nie kręci
mogę wiedzieć jak się skończyła naprawa? bo mam ten sam problem w 2009 v6 4.0
już doszedłem co było u mnie bezpiecznik pod maską 30A była mikro przerwa
już doszedłem co było u mnie bezpiecznik pod maską 30A była mikro przerwa
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Stacyjka,kostka prądowa?,rozrusznik nie kręci
skończyła się tak,że już dawno ogarnięte,kabel dodatkowy(na wzbudzenie rozrusznika) miałem ze 2 lata teraz sie upalił i wszystko jest jak fabryka zrobiła,to był foch nie wyjaśniony,czujniki dobre,ewentualnie wina pozycjonera,ale jestem zabezpieczony fachowo i na taką ewentualność,jak narazie nie korzystam z patentów,pali normalnie tak jak powinien,jeżeli usterka jest stała to idzie stwierdzić cokolwiek,mój miał tak,że trzeba było to inaczej rozwiązać bo robił co chciał,albo palił albo nie,po przywróceniu fabryki(jak kabel dodatkowy sie upalił)cały czas wszystko ok,czasem zdarzają się głupie sytuacje,jak coś to troche na tym saie poznałem pisz na priv o ile masz automat a może kierunki ci nadam bo sprawdzania troche jest