artu-41 V6 silver

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-17, 21:55

No i tak chyba będzie będą 18 ale to dopiero na następny sezon, myślę że na 17 nie warto zmieniać bo to nie wiele więcej niż te co mam 16 a 18 to już będzie widać zmianę, tylko teraz jakie ET i szerokość felgi no i rozmiar opon, tylko weźcie pod uwagę że to V6 bo 265 to chyba przesada !!!


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: stang232 » 2013-06-18, 07:14

ET 24, szerokość felgi najlepsza będzie 8" i opona 235mm


Obrazek

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-18, 07:36

:super: Dzięki wszystkim za porady odnośnie kół, wiem że to dział w którym prezentujemy swoje auta ale mam jeszcze pytanie czy ktoś z was kupuje części lub akcesoria za granicą np na ebay-u lub w innej formie (bo wiadomo że najczęściej to poprzez znajomych albo rodzinę w USA), macie na to jakieś inne sposoby bo są fajne sklepy w Stanach np taki - http://www.cjponyparts.com/1994-2004-mu ... /30110000/" onclick="window.open(this.href);return false; dużo tam fajnych rzeczy do naszych maszyn, a może coś polecicie na naszym rynku albo przynajmniej w europie.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-18, 13:52

Tu są fajne felgi ale właśnie w USA - http://www.partstrain.com/store/details ... vdesc=true" onclick="window.open(this.href);return false;


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-25, 08:22

A może ktoś z Was podpowie mi gdzie mogę kupić w Polsce felgi - ale takie które mają takie parametry jak trzeba bo jak poczytałem sobie to nie jest takie proste z założeniem felg innych niż oryginalne.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: stang232 » 2013-06-25, 09:56

takich które po prostu założysz i będzie git, to raczej nie kupisz bo w większości mają ET45 ub są wąski typu 7". A nawet jak znajdziesz to po założeniu, tylne koła za bardzo chowają się w nadkolu. ładnie wystaje dopiero gdy tylne felgi są w rozmiarze 9-10", a takich przecież do V6 nie założysz bo by ci paliła 20L ;)
Więc albo jakiś fabryczny wzór z lat 94-04 - albo inwestujesz w 4 dystanse (koszt ok 600zł) i zakładasz co sobie tam zamarzysz, bo dzięki dystansowi dopasujesz sobie otwór centrujący, rozstaw śrub i nie boisz się o ET bo 25mm odsunie ci ramiona felgi na tyle że nie będą obcierać o zaciski


Obrazek

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-25, 12:21

To trochę lipa, za dużo kombinacji które mogą wpływać na właściwości jezdne i komfort jazdy (bicia w kierownicy, koleiny itp...) no ale trzeba wybrać albo wygląd albo komfort, chyba że kompromisem będą fabryczne 17' ???
np - http://www.partstrain.com/store/details ... 8U20N.html" onclick="window.open(this.href);return false;


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-30, 20:28

Chciałbym się też was poradzić co sądzicie o końcówce tłumika do V6 bo obawiam się że to z lekka wiejski tuning (a może przesadzam), oraz wszelkiego rodzaju oklejanie kokpitu folią typu carbon albo innymi foliami itp. itd co o tym sądzicie?


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: bart » 2013-06-30, 20:31

koncowka, masz na mysli taka nakladke "ozobna", dla mnie wiocha
oklejanie z gustem jest ok, ja akceptuje :)


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-06-30, 20:40

bart pisze:koncowka, masz na mysli taka nakladke "ozobna", dla mnie wiocha
oklejanie z gustem jest ok, ja akceptuje :)
Tak mam na myśli taką końcówkę ale porządną z kwasówki polerowaną. Folia natomiast to chyba jest nawet w takim modelu http://allegro.pl/mustang-svt-cobra-jed" onclick="window.open(this.href);return false; ... 33203.html "obgadujemy" go właśnie na mim poście viewtopic.php?f=84&t=6835" onclick="window.open(this.href);return false; może się mylę i jest to prawdziwy carbon ale wygląda jak folia. Zawsze myślałem że folia to wiocha a końcówka to jeszcze obleci.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: Adrian » 2013-07-01, 00:44

artu-41 pisze:Chciałbym się też was poradzić co sądzicie o końcówce tłumika do V6 bo obawiam się że to z lekka wiejski tuning (a może przesadzam), oraz wszelkiego rodzaju oklejanie kokpitu folią typu carbon albo innymi foliami itp. itd co o tym sądzicie?
Masz na myśli chyba końcówki wydechu czyli tipsy. To nie są nakładki, które można kupić w pierwszym lepszym sklepie tuningowym i nasunąć na to co jest tylko to są po prostu końcówki wydechu, który kończy się gdzieś przed zderzakiem więc po prostu trzeba je nałożyć i dokręcić.
Trzymają wydech przy końcu by nie opadał. A i też dają fajny efekt, to swoją drogą
Rzuć okiem np. na to: http://www.flowmastermufflers.com/?page ... aust%20Tip
Pewnie 18" będzie ok. Średnicę wejścia musisz jeszcze znać ile cali. Ja mam 2.50. Masz pewnie tak samo albo 2.00.
A tu strona polska: http://www.masterpart.pl/advanced_searc ... ies_id=146



Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2013-07-01, 10:11

No właśnie o takie końcówki wydechu mi chodzi, myślę o takiej raczej prostej bez udziwnień - zwykły kawałek polerowanej rury kwasowej jak przystało na V6.
coś w tym stylu - http://allegro.pl/lancer-x-koncowka-tlu ... 89402.html" onclick="window.open(this.href);return false; tylko dłuższa albo coś takiego jak pokazał adriank9 - http://www.masterpart.pl/-info-85346.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tylko muszę zmierzyć bo nie wiem czy nie będzie za długa bo 18" to ponad 45cm.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2014-09-05, 12:42

Miałem wrzucić fotki z pomalowanymi na czarno fabrycznymi felgami, niedawno zrobiłem małą sesyjkę w plenerze - zdjęcia robione komórką to może nie najleprzej jakości, za jakiś czas będą felgi 18 i chin spoilerek to też się pochwalę. Ten facet to mój syn Adaś bardzo lubi ze mną jeździć mustangiem do tego dobra muza (np ACDC) i tak sobie śmigamy :ok:
Załączniki
05.jpg
05.jpg (94.94 KiB) Przejrzano 7443 razy
03.jpg
03.jpg (97.49 KiB) Przejrzano 7443 razy
02.jpg
02.jpg (99.27 KiB) Przejrzano 7443 razy
01.jpg
01.jpg (96.48 KiB) Przejrzano 7443 razy


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
Lipton
Forumowicz
Posty: 167
Rejestracja: 2014-02-26, 11:06
Model: GT 2006 Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver
Kontakt:

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: Lipton » 2014-09-05, 14:40

Super.

U mnie siostry syn też się wsunął w kadr http://cl.ly/image/221w2a1J142L" onclick="window.open(this.href);return false;


"Wszystko da się zrobić wystarczy chcieć"

Pozdrawiam,
Mateusz

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: artu-41 V6 silver

Post autor: artu-41 » 2014-09-05, 18:17

Fajny chłopak może kiedyś pozna się z moim synem gdzieś na zlocie :papa:


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”