turbo w 3,8 v6 z 2003r ?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2013-05-08, 13:53
- Model: VI GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
turbo w 3,8 v6 z 2003r ?
Witam
Chciałem się dowiedzieć czy w silniku 3,8 v6 w mustangu IV z 2003r moc 193km tłoki korby i głowica są na tyle wytrzymałe żeby dołożyć doładowanie bez ich modyfikacji ?
Czy lepszy będzie kompresor? Generalnie chciałbym żeby silnik pozostał wolnossącym a myślałem zrobić z tego biturbo i zestroic turbinki na start z niskich obrotów nie wiem czy to wykonalne a wydaje mi sie że tak. Pytanie tylko czy silnik to wytrzyma bo nie wiem jak wyrobie finansowo
Chciałem się dowiedzieć czy w silniku 3,8 v6 w mustangu IV z 2003r moc 193km tłoki korby i głowica są na tyle wytrzymałe żeby dołożyć doładowanie bez ich modyfikacji ?
Czy lepszy będzie kompresor? Generalnie chciałbym żeby silnik pozostał wolnossącym a myślałem zrobić z tego biturbo i zestroic turbinki na start z niskich obrotów nie wiem czy to wykonalne a wydaje mi sie że tak. Pytanie tylko czy silnik to wytrzyma bo nie wiem jak wyrobie finansowo
- yoltz
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 2012-10-08, 10:04
- Model: IV 2004
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: żywe srebro...
- Kontakt:
Re: Jak to zrobić :)
Jak już popsujesz silnik, to zgłoś się do mnie mam taki sam w idealnym stanie na sprzedaż
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Jak to zrobić :)
Wytrzyma lub nie. Zależy jak daleko będziesz mierzyć i jak głęboką masz kieszeń. Biturbo to ogólnie chyba najdroższa impreza. Poczytaj wątki o turbo i kompresorach przy SN197. Rozjaśni się trochę.
A właściwie czy ktoś z forumowiczów jeździ na kompresorze lub turbo na czwartej generacji? Tu możesz mieć problemy z rozwikłaniem Twoich problemów, ponieważ mało chyba było u nas praktykowane.
pzdr
A właściwie czy ktoś z forumowiczów jeździ na kompresorze lub turbo na czwartej generacji? Tu możesz mieć problemy z rozwikłaniem Twoich problemów, ponieważ mało chyba było u nas praktykowane.
pzdr
Arek
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: turbo w 3,8 v6 z 2003r ?
bez wzmacniania dołu bezpiecznie będzie gdzieś do 250-270HP. Powyżej nie znasz dnia ani godziny. (W stanach jest zrobiono 3.8 v6 na 600koni ale zakuty :oczami )szczepan883 pisze:Witam
Chciałem się dowiedzieć czy w silniku 3,8 v6 w mustangu IV z 2003r moc 193km tłoki korby i głowica są na tyle wytrzymałe żeby dołożyć doładowanie bez ich modyfikacji ?
Czy lepszy będzie kompresor? Generalnie chciałbym żeby silnik pozostał wolnossącym a myślałem zrobić z tego biturbo i zestroic turbinki na start z niskich obrotów nie wiem czy to wykonalne a wydaje mi sie że tak. Pytanie tylko czy silnik to wytrzyma bo nie wiem jak wyrobie finansowo
Czyli okolice seryjnego GT z 2003 roku - po zwiększeniu mocy, potrzeba zrobić jeszcze wiele innych rzeczy, bo sprzęgło tego zapewne nie wytrzyma, brak szpera w V6, układ wydechowy też pewnie pojedynczy będzie dławił wiele innych drogich mały dupereli, które są już w GT a brak ich w V6.
Dostęp części do modyfikacji V8 i wybór dużo większy.
Chcesz mocnego mustanga zmień V6 na V8 - ja tak zrobiłem i nie żałuję.
witekz ma zamontowanego Vortecha w SN95swiadeka pisze:A właściwie czy ktoś z forumowiczów jeździ na kompresorze lub turbo na czwartej generacji? Tu możesz mieć problemy z rozwikłaniem Twoich problemów, ponieważ mało chyba było u nas praktykowane.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2013-05-08, 13:53
- Model: VI GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: turbo w 3,8 v6 z 2003r ?
dzieki za wskazówki Układ wydechowy jest podwójny i tak racja nie chodziło mi po głowie nic powyżej 260-70 KM nie chce tez zrobić z tego odrzutowca ani zadnego odkurzacza chodzi mi raczej o uelastycznienie pracy tego silnika ale w zakresie jego obrotów i z tego co zdążyłem wyczytać to raczej idealnie nada się do tego kompresor.
Konik nie musi miec 3s do setki i smigać po 300km/h. W każdym bądź razie najpierw muszę zrobić zawieszenie bo jest totalna masakra zero gumek i tulei po prostu koszmar kupiłem go bardzo tanio ale jest też sporo podstaw które są totalnie zaniedbane
Konik nie musi miec 3s do setki i smigać po 300km/h. W każdym bądź razie najpierw muszę zrobić zawieszenie bo jest totalna masakra zero gumek i tulei po prostu koszmar kupiłem go bardzo tanio ale jest też sporo podstaw które są totalnie zaniedbane
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2013-05-08, 13:53
- Model: VI GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: turbo w 3,8 v6 z 2003r ?
Ale rozumiem że można się już więcej pobawić w tym drugim tam mamy 4,6 V8
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 2011-03-07, 22:25
- Model: SN95 FT470
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarno-pomarańczowy
Re: turbo w 3,8 v6 z 2003r ?
Koszt takiej imprezy to ok 20tys zł.lepiej zgłoś się do Pawła i zmień przełozenia na 3.73 dołóż szperę i będzie ok.
Pozdro.
Pozdro.