Push Button Start Engine

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Push Button Start Engine

Post autor: Tom.Tom » 2012-12-16, 16:46

kaszub pisze:wiem, że kawałek plastyku, ale chodzi mi o wymiar, firmę, mocowanie, nie wiem czy przy białych pasach na niebieskim lakierze się to uda dobrze wpasować :) i nie będzie efektu tzw. wioski :)
Ja jestem zwolennikiem dużego HS, takiego jak mój :hyhy:, bo są też mniejsze jak ma biały Shelby


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Push Button Start Engine

Post autor: Tom.Tom » 2012-12-23, 10:13

Ja już nam ;-)
PicsArt_1356250279604.jpg
PicsArt_1356250279604.jpg (56.64 KiB) Przejrzano 5035 razy


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Push Button Start Engine

Post autor: Macc » 2012-12-23, 11:20

Jak dobrze rozumiem, kluczyk w stacyjce likwidujesz?



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Push Button Start Engine

Post autor: Tom.Tom » 2012-12-23, 13:08

Rozważam taka opcję ale w takim razie potrzebuję gdzieś jeszcze jeden przycisk do zapłonu i nie wiem jaki zasięg ma immobilizer - czy zadziała z kieszeni...? Immobilizera oczywiście nie chcę likwidować.

Myślę że w pierwszym etapie zrobię przycisk równolegle z kluczykiem tak że będzie działało jedno i drugie a potem się zobaczy...


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Re: Push Button Start Engine

Post autor: celibad » 2012-12-23, 14:10

Immobilizer nie ma wogóle zasięgu :) musi się znależć w srodku pętli tj obwódki wokół stacyjki


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Push Button Start Engine

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2012-12-23, 15:27

i jeszcze dochodzi blokada kierownicy , przekręcenie kluczyka ją cofa , a wyciągnięcie blokuje
w samochodach z przyciskiem start stop jest blokada elektryczna



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Push Button Start Engine

Post autor: MAX » 2012-12-24, 00:27

W mojej V 6 mam taki założony równolegle ze stacyjką .
Odpalam z kluczyka lub po włączeniu zapłonu kluczykiem a kolejno START ENGINE


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Push Button Start Engine

Post autor: Tom.Tom » 2012-12-24, 00:48

no i ja tak zrobię jak mówi MAX - w końcu to tylko bayer ;)

zrobię wg. tego opisu

czyli:

Obrazek

Obrazek


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Push Button Start Engine

Post autor: Tom.Tom » 2013-01-02, 22:37

Mam już komplet do montażu:
PicsArt_1357158644606.jpg
PicsArt_1357158644606.jpg (94.56 KiB) Przejrzano 4879 razy
1: wtyczka do buttona
2: przewody strony niskoprądowej
3: gniazdko przekaźnika z przewodami strony wysokoprądowej
4: przekaźnik

Teraz pierwszy etap to przygotować przewody a drugi to instalacja w koniku.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”