Checkpoint Wrocław i Poznań
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Checkpoint Wrocław i Poznań
wstępnie zaplanowaliśmy że na trasie w duzych miastach zrobimy tzw. checkpointy czyli nie kilkugodzinna wystawka tylko krótki przystanek ...
pokusiłem się o szybką analizę czasową:
- wyjazd z Kudowy o 8.00 ( do wrocka jest 120km, jeśli dodamy powiedzmy 40 zeby zaboaczyć cos w kotlinie to mamy 160 czyli spokojnie sobie jadąc i zaliczając przystanek zejdzie nam to jakieś 3-4h czyli lądujemy we Wrocku o 12.00
- checkpoint trwa hmm... powiedzmy 1h max czyli licząc jeszcze zjechanie się i rozjad w sumie 2h --> wyjazd z Wrocka o 14.00
- do rawicza jest 65km więc licząc przestanek na BP i siku na 16tą możemy być w Rawiczu.
- przyjmijmy że rozjedzie sie powyzszy plan o 1h to o bedziemy o 17tej
- 1h na odpoczynek i wystawka od 18tej
dalej
- wyjazd z Rawicza o 8.00 - do Poz jest 100km więc również licząc tankowanie plus coś do zobaczenia na trasie w Poz lądujemy o 11.00
- checkpoint trwa tak jak wyzej 2h
- wyjazd z Poz o 13.00, do Piły jest 100km czyli dotrzemy tam na 16tę
- znów liczymy 1h obsuwy to 17.00
- 1h na odpoczynek i wystawka od 18tej
wszystko to trochę na spinie i przy założeniu ze uda sie wyjechac o 8.00. Idea checkpointów powstała z uwagi na to że BP chciało aby na trasie zaliczać duże miasta ale szczerze to marnie to widzę ... logistycznie ... looknijcie na to i napiszcie prosze wasze przemyslenia ...
pokusiłem się o szybką analizę czasową:
- wyjazd z Kudowy o 8.00 ( do wrocka jest 120km, jeśli dodamy powiedzmy 40 zeby zaboaczyć cos w kotlinie to mamy 160 czyli spokojnie sobie jadąc i zaliczając przystanek zejdzie nam to jakieś 3-4h czyli lądujemy we Wrocku o 12.00
- checkpoint trwa hmm... powiedzmy 1h max czyli licząc jeszcze zjechanie się i rozjad w sumie 2h --> wyjazd z Wrocka o 14.00
- do rawicza jest 65km więc licząc przestanek na BP i siku na 16tą możemy być w Rawiczu.
- przyjmijmy że rozjedzie sie powyzszy plan o 1h to o bedziemy o 17tej
- 1h na odpoczynek i wystawka od 18tej
dalej
- wyjazd z Rawicza o 8.00 - do Poz jest 100km więc również licząc tankowanie plus coś do zobaczenia na trasie w Poz lądujemy o 11.00
- checkpoint trwa tak jak wyzej 2h
- wyjazd z Poz o 13.00, do Piły jest 100km czyli dotrzemy tam na 16tę
- znów liczymy 1h obsuwy to 17.00
- 1h na odpoczynek i wystawka od 18tej
wszystko to trochę na spinie i przy założeniu ze uda sie wyjechac o 8.00. Idea checkpointów powstała z uwagi na to że BP chciało aby na trasie zaliczać duże miasta ale szczerze to marnie to widzę ... logistycznie ... looknijcie na to i napiszcie prosze wasze przemyslenia ...
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
po kotlinie jezdzimy w dzień startu ... nazajutrz start do Rawicza bedzie lajtowy , wyjazd z kudowy o 8 - we wrocku o 10-11
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Przyjazd do Rawicza planuję min. na 17:00, o ile nie wcześniej.
Samotny Wilk
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
przyjazd czy początek wysawki i zabawy ?Dezo pisze:Przyjazd do Rawicza planuję min. na 17:00, o ile nie wcześniej.
robi się trochę ciasno a jak dobrze pamiętam to sporo było głosów w poprzednim MR ze byla presja czasowa co powodowało brak czasu na nic innego (chociażby krótki odpoczynek)
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Przyjazd na konkurencje punktowaną, na która chcę przeznaczyc właśnie ok. 1h, po niej będzie czas na postawienie auta w miejscu wystawy i zameldowanie się w hotelu. Szczegółów jeszcze nie znam dokładnie, jesteśmy w fazie planowania, stąd trudno mi powiedzieć teraz na 100%... ale wobec Twoich szybkich posunięc, wolę wykonać manewr wyprzedzający, hehe
Samotny Wilk
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Jeśli chodzi o Piłę to chciałem zrobić przejazd przez miasto i tak wstępnie planowałem:
- przyjazd do hotelu max 16:30
- wyjazd z hotelu o 17:30 w konwoju i przejazd przez miasto - ok 30 minut.
- 18:00-20:0 Wystawka
- przyjazd do hotelu max 16:30
- wyjazd z hotelu o 17:30 w konwoju i przejazd przez miasto - ok 30 minut.
- 18:00-20:0 Wystawka
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
No właśnie, te "checkpointy" mogą rozbić cały charmonogram. Centrum Wrocławia (to samo w Poznaniu) w godzinach szczytu, plus jakieś zajęcia, plus wydostanie się stamtąd... 2-3 godziny na taki checkpoint lekko trzeba przeznaczyć.
Samotny Wilk
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Dezo, no wlasnie do tego zmierzam, jakakolwiek 'oranizacja' checkpointa które 'wystaje' ponad zwykły przystanek na BP lub jakimś parkingu na 30 minut może po prostu być problematyczne pod kątem czasowym.
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Z tego co ostatnio Hubert mówił w Krakowie - to ma sie postarać o kontakt z władzami miast o sprawny przejazd - musimy go jednak powidomic kiedy i gdzie .
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Sprawny przejazd przez Wrocław, Poznań w godzinach szczytu??? Nawet karetki mają z tym problem, hehe.
Nie jestem przeciwny, ale może poszukać stacji PB, na której ma być Punkt Kontrolny (tak ładnie po Polsku) gdzieś w śródmieściu Wrocławia, blisko zjazdu na autostradową obwodnicę? Czy Hubert określił w ogóle co ma się odbyć i gdzie dokładnie w tych miastach?
Bo może na razie bijemy pianę. Konkrety proszę.
Nie jestem przeciwny, ale może poszukać stacji PB, na której ma być Punkt Kontrolny (tak ładnie po Polsku) gdzieś w śródmieściu Wrocławia, blisko zjazdu na autostradową obwodnicę? Czy Hubert określił w ogóle co ma się odbyć i gdzie dokładnie w tych miastach?
Bo może na razie bijemy pianę. Konkrety proszę.
Samotny Wilk
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Checkpoint Wrocław i Poznań
Jeśli chodzi o Wrocław to na wylocie z Wrocka na Bielany/Kudowa (stara DK8) jest duża stacja BP. Zjazd z obwodnicy i dojazd do niej nie powinien przekroczyć 5 minut.