
Dzieki temu mam sporo czasu zeby ja przygotowac,choc w sumie nie wymaga wiekszych zmian,jak w przypadku gdybym kupil zwykla i zdecydowal sie doladowac turbo czy kompresorem..
Tutaj na spokojnie sie zastanowie sie czy szukac kitu z mniejsza rolka na wiekszy boost 11-13 psi (teraz ma bodajze 7-8psi), czy po prostu na starty na 1/4mili dolozyc wtrysk podtlenku na 100-150KM .. Na codzien moc ponad 600KM jest az nadto ,podejrzewam ze nie bez powodu dali opony na tyl 335 a na przod 285

Auto ma dolozone pakiety za ponad 40tys.$,kompresor,wydech, zmienione hamulce ,zawieszenie,wnetrze itd plus oczywiscie najbogatsze wyposazenie dostepne w Corvette Grand Sport

Takze uważam ze zakup udany, chociaz dalem wiecej niz poszla kilka dni wczesniej piekna Z06 2013 ,ktora tez licytowalem ale odpuscilem.. Pewnie wielu powie ze wolaloby Z06, aluminiowa lzejsza rama, aluminiowy lzejszy silnik,blotniki z włokna i ogolnie max odelzona, co jest wazna sprawa,bo mimo ze silnik mniej wytrzymuje to lzejsza masa nadrabia ta strate,a mozna tez ja zrobci na 700KM ..
Takze mialem spory dylemat, ale pamietam dokladnie jak w Kamieniu moja stockowa corvette 2010 zrobila 700konna Z06, bo miala problemy z trakcja (ale za 2x ja jzu przegralem ), no ale wlasnie starty automatem sa zawsze rowne i nei bpoisz sie ze w finale za pzono zmienisz bieg,odetnei Ci i przegrasz..licza sie ulamki sek i rowne starty..
Dlatego wybralem ciezsza Callaway w automacie zamiast lekkiej Z06 w manualu..
Sorki za przydlugawy opis, kawa zrobila swoje (no i jak widac auta mnei jeszcze kreca )








to jzu pogladowe zdjecia








