2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
długo sie zastanawialem miedzy GT 2011-13 a wlasnei corvette na sezon 2014, trafil mi sie GT 13 srebrny w automacie ,ale tez odrazu klient wiec mu go odstapilem ,a kilka dni pozniej zakupilem ta corvette 2010 co nie znaczy ze zrezygnowalem z GT,mam na stanei 2010 4,6 V8 i dzisiaj kupilem 2011 5.0 ale to manuale a ja dla siebie chcialem automat,nie bede tlumaczyl dlaczego
na ta chwile nei wstawiam jej w dziale sprzedam,bo chce nia chociaz do lata sie nacieszyc oczywiscie jzu mysle o modach,glownei o kompresorze,moze mi cos doradzicie ? :
http://www.edelbrock.com/automotive_new ... /corvette/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.westcoastcorvette.com/c-103- ... rgers.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
jaki wybrac ? no i czy jest sens zamieniac block z camaro SS ,tez ls3 ale minimalnie wiekszy i zakuty 6,4 V8 wydaje sie wiecej wyciagnalby z kompresorem,a chce meic jak najszybsza ta corvette o ten blok dokladnie http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false; , jest w moim camaro SS i ma teraz przejechane 1800km
bo ze ten blok wytrzyma 700rwhp to jzu cos,ale czy wytrzyma tyle fabryczna skrzynia w corvette? wlasnei takie pytania mnie nurtuja i moze mi pomozecie na nei odpowiedziec ,moze napsize tez na forum w USA podobny post..
kilka zdjec z USA :
na ta chwile nei wstawiam jej w dziale sprzedam,bo chce nia chociaz do lata sie nacieszyc oczywiscie jzu mysle o modach,glownei o kompresorze,moze mi cos doradzicie ? :
http://www.edelbrock.com/automotive_new ... /corvette/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.westcoastcorvette.com/c-103- ... rgers.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
jaki wybrac ? no i czy jest sens zamieniac block z camaro SS ,tez ls3 ale minimalnie wiekszy i zakuty 6,4 V8 wydaje sie wiecej wyciagnalby z kompresorem,a chce meic jak najszybsza ta corvette o ten blok dokladnie http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false; , jest w moim camaro SS i ma teraz przejechane 1800km
bo ze ten blok wytrzyma 700rwhp to jzu cos,ale czy wytrzyma tyle fabryczna skrzynia w corvette? wlasnei takie pytania mnie nurtuja i moze mi pomozecie na nei odpowiedziec ,moze napsize tez na forum w USA podobny post..
kilka zdjec z USA :
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Koral nie to forum http://forum.chevrolet.org.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
dałem przeciez w dziale "inne" a tu sporo osob ma pojecie nei tylko o fordach ,np caniggia chyba uturbial poodbny silnik w dodgu tylko ls2 6.0 a moze i ls3
w wolnej chwili napisze i na forum w usa,ale moze i Wy cos doradzicie
w wolnej chwili napisze i na forum w usa,ale moze i Wy cos doradzicie
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Koral, a standardowa to mało? 430 koni, ale jest ponad 200kg (prawie 300) lżejsza niż mój GT500.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
http://www.lingenfelter.com/mm5/merchan ... _Code=C214" onclick="window.open(this.href);return false;
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Szczerze powiedziawszy zdziwiłem się, że tam jeszcze można kompresor upchnąć.Nie lepiej rozwiązać to turbinami? Ten kompresor taki mały dosyć,chociaż chyba bym nie chciał psuć amerykańskiego ducha, turbiną.Pytanie czy chodzi tylko o moc....czy nie tylko
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
niektóre kompresory wymagają zmiany maski w corvette.. jak będę musiał zmienie.. biturbo wcorvette byłoby swietna sprawa,ale kto w PL to dobrze zrobi i da gwarancje ? Grabowski ? działa on jeszcze ?
Rick, dzieki
Rick, dzieki
- mike83
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Vista blue / black mat
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
W Wawie mogę polecić Ecu performance na parowcowej , większość gt-rów z Polski się tam przerabia no i Dominik jest świetnym specem od strojenia . No i ich domeną jest uturbianie
https://www.facebook.com/pages/Ecu-Perf ... 7308477110" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ecu-performance.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Też mogę polecić SSG garage koło łomianek , dobrzy specjaliści w motorsporcie , dobre podejście do klienta .
https://www.facebook.com/ssgaragepl?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/pages/Ecu-Perf ... 7308477110" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ecu-performance.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Też mogę polecić SSG garage koło łomianek , dobrzy specjaliści w motorsporcie , dobre podejście do klienta .
https://www.facebook.com/ssgaragepl?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
oj Koral jak chcesz fajny demo car firmy to zrób takie Camaro
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Jak masz opcje finansowe na bi turbo, to się nie zastanawiaj. Niedawno robiłem challengera z 6.1 na 7.0 a teraz płynnie do tego biturbo, będzie kosmos. Turbo finalnie zawsze wychodzi drożej niż kompresor i ma większe możliwości, więc jak jest wybór. Jak ktoś nie jest mentalnie na kompresor tylko, to turbo rules. Jak będziesz chciał to ogarnąć, to wal śmiało.
Jak pisałeś, pomijając mustangi, dodge strokery oraz doładowane, ls2 w gto z kompresoremi, ls1, ls3 w corvette m.in już robiłem i jeżdżą, jeden ma już nawet 160kkm, jak chcesz dam Ci tel do właścicieli którym poprawiałem po Warszawie i Krakowie.
Wszystko co powyżej mocy fabrycznej, to nawet producent nie daje gwarancji. Nawet jak silnik zakuty, to tylko do mocy jaką daje producent silnika, itp. Na pewno można dać gwarancję na montaż, gwarancja producenta na podzespoły, na strojenie poprawne na max moment, moc, egt, afr, przy założeniu że moc jest poniżej dopuszczalnej przez podzespoły. W tym celu np loguję wszystkie przebiegi aby można je poddać ocenie np tunerowi w us, bo rzeczoznawca w pl to fikcja w takiej kwestii, a wiadomo, że jak coś się stanie, to każdy mądry.
Tak więc gwarancja to rzecz umowna do uzgodnienia. Mało kto da gwarancję na całość, gdy jest zależność od kilku podmiotów. Jeżeli ktoś szuka sponsora na nowy silnik przekraczając dopuszczalne parametry producentów to nie u mnie niestety.
Na fabrycznym silniku zapomnij o bi turbo, bo te silniki są bardzo doprężone jako NA.
I raczej nie remote turbo montowane z tyłu, bo będzie lag.
Jak pisałeś, pomijając mustangi, dodge strokery oraz doładowane, ls2 w gto z kompresoremi, ls1, ls3 w corvette m.in już robiłem i jeżdżą, jeden ma już nawet 160kkm, jak chcesz dam Ci tel do właścicieli którym poprawiałem po Warszawie i Krakowie.
Wszystko co powyżej mocy fabrycznej, to nawet producent nie daje gwarancji. Nawet jak silnik zakuty, to tylko do mocy jaką daje producent silnika, itp. Na pewno można dać gwarancję na montaż, gwarancja producenta na podzespoły, na strojenie poprawne na max moment, moc, egt, afr, przy założeniu że moc jest poniżej dopuszczalnej przez podzespoły. W tym celu np loguję wszystkie przebiegi aby można je poddać ocenie np tunerowi w us, bo rzeczoznawca w pl to fikcja w takiej kwestii, a wiadomo, że jak coś się stanie, to każdy mądry.
Tak więc gwarancja to rzecz umowna do uzgodnienia. Mało kto da gwarancję na całość, gdy jest zależność od kilku podmiotów. Jeżeli ktoś szuka sponsora na nowy silnik przekraczając dopuszczalne parametry producentów to nie u mnie niestety.
Na fabrycznym silniku zapomnij o bi turbo, bo te silniki są bardzo doprężone jako NA.
I raczej nie remote turbo montowane z tyłu, bo będzie lag.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Caniggia,a jaki orientacyjnie bylby koszt takiego biturbo do corvetty?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Napisałem do jednego z producentów rozsądnego zestawu zapytanie. W grę też wchodzi custom, ale to na pewno drożej.
STS remote to 7500$.
EDIT
Normalny zestaw z turbinami powieszonymi na kolektorach (nowych specjalnie pod to zrobionych) zaczyna się od 9500$. TTI.
STS remote to 7500$.
EDIT
Normalny zestaw z turbinami powieszonymi na kolektorach (nowych specjalnie pod to zrobionych) zaczyna się od 9500$. TTI.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Forum nie jest miejscem do uzgadniania robocizny, tym bardziej że nie wiadomo finalnie co tam chcesz i co z tym turbo ma być montowane, ebc czy mbc, wskaźniki, może sprężyny zaworowe (jak duże doładowanie będziesz chciał) itp itd
Zadzwoń najlepiej to coś uzgodnimy w tej sprawie.
Zadzwoń najlepiej to coś uzgodnimy w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 2013-12-18, 15:19 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?
Ta firma http://www.hpg-tuning.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; od lat zajmuje się corvettami, ale ja osobiście jej nie znam i nie wiem jaką ma renomę.