 co nie znaczy ze zrezygnowalem z GT,mam na stanei 2010 4,6 V8 i dzisiaj kupilem 2011 5.0
 co nie znaczy ze zrezygnowalem z GT,mam na stanei 2010 4,6 V8 i dzisiaj kupilem 2011 5.0  ale to manuale a ja dla siebie chcialem automat,nie bede tlumaczyl dlaczego
 ale to manuale a ja dla siebie chcialem automat,nie bede tlumaczyl dlaczego 
na ta chwile nei wstawiam jej w dziale sprzedam,bo chce nia chociaz do lata sie nacieszyc
 oczywiscie jzu mysle o modach,glownei o kompresorze,moze mi cos doradzicie ? :
 oczywiscie jzu mysle o modach,glownei o kompresorze,moze mi cos doradzicie ? :http://www.edelbrock.com/automotive_new ... /corvette/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.westcoastcorvette.com/c-103- ... rgers.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
jaki wybrac ? no i czy jest sens zamieniac block z camaro SS ,tez ls3 ale minimalnie wiekszy i zakuty 6,4 V8 wydaje sie wiecej wyciagnalby z kompresorem,a chce meic jak najszybsza ta corvette
 o ten blok dokladnie http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false; , jest w moim camaro SS i ma teraz przejechane 1800km
 o ten blok dokladnie http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false; , jest w moim camaro SS i ma teraz przejechane 1800kmbo ze ten blok wytrzyma 700rwhp to jzu cos,ale czy wytrzyma tyle fabryczna skrzynia w corvette? wlasnei takie pytania mnie nurtuja i moze mi pomozecie na nei odpowiedziec ,moze napsize tez na forum w USA podobny post..
kilka zdjec z USA :













 
			








 
 

