w sobotę stałem się posiadaczem mustanga, ale jeszcze kilka dni muszę poczekać na odbiór, bo sprzedawca musi usunąć kilka drobnych niedomagań. Zanim będę mógł zaprezentować w Galerii mustanga, zaprezentuje moje dotychczasowe auto, które nadal ze mną jest i jeszcze pewnie długo będzie. Jest to wygodny kompact w automacie, zatem mustanga szukałem w manualu, aby mógł mi dać więcej wrażeń

Prezentację astry zacznę od momentu zakupu, aby oddać choć trochę zakres zmian jakich dokonałem w tym aucie.
Wszystkiego i tak nie dam rady tu zamieścić, zapraszam na forum AstraTuningTeam (wystarczy się zarejestrować) :
http://www.forum.astratuningteam.pl/vie ... 52#p617752" onclick="window.open(this.href);return false;
Jestem czynnym członkiem klubu Astra Tuning Team i chcę także być w klubie MKP ze swoim mustangiem


Nie wiem, czy ktoś przeczyta wszystko, co napisałem, ale to i tak jest skrócona relacja

Astra wygrała kilka konkursów te najważniejsze to: Najładniejsza Astra J zlotów AKP w roku 2016 i 2017, Najładniejsza Astra zlotu ATT w roku 2016 oraz Best Of The Best Zlotu ATT w 2016 roku, TOP 8 zlotu OWLA 2016 oraz TOP16 zlotu OWLA w 2017. Ta ostatnia szczególnie mnie cieszy, ponieważ w zlocie OWLA brało udział ponad 350 aut, oczywiście same Ople, ale różnych modeli i generacji. Na tym tle została wybrana do grona 16 najlepszych projektów. Mobilizuje do dalszych działań. Miłej lektury

Silnik: 2.0 CDTI A20DTH
Zasilanie: diesiel
Wersja nadwozia : hatchback 5D
Rok produkcji 2013
Przebieg: aktualnie na dzień wpisu 78tys. km
Wyposażenie: Cosmo - z najciekawszych to:
* dwustrefowa klima auto
* Navi 900, kolorowy wyświetlacz
* podgrzewana kierownica i siedzenia
* reflektory xenon z AFL+ (doświetlanie zakrętów, skrętne soczewki, autoadaptacja do warunków jazdy)
* przednie siedzenia z 6 kierunkową regulacją - obydwa
* tapicerka półskórzana
* automatyczna skrzynia biegów
Modyfikacje:
* oświetlenie komory silnika
* oświetlenie bagażnika
* siłowniki maski silnika
* ukryte zasilanie rejestratora jazdy
* zmiana motywu graficznego wyświetlacza
* schowek na okulary
* wspornik pod tablicę rejestracyjną z przodu
* organizer bagażnika
* zmienione żarówki H11 na doświetlanie zakrętów i przeciwmgielnych na Philips Diamond 5000K
* sportowy filtr powietrza K&N
* remap sterownika silnika ze 165 na 200KM
* zawieszenie gwintowane H&R (obniżenie o 55mm)
* felgi Brock RC17 CSS 20", opony 235/35R20
* pakiet Riegier Tuning
* grill własnego pomysłu i wykonania
* tylna dokładka OPC Line z dyfuzorem Riegier - własne wykonanie
* lotka dachowa Irmscher
* hamulce z OPC J przód Brembo 4-tłoczkowe 355mm, tył zacisk jednotłoczkowy 315mm wentylowane
* kierownica sportowa ze spłaszczonym dołem
* koła zimowe felgi GM 18" opony 235/45R18 z dystansami 19mm
* tylne światłą Dectane carDNA ledowe, trójwymiarowe lightbary
* przednie kierunkowskazy, tylny stop i tylne odblaski przyciemnione folią
* boczne kierunkowskazy DEPO dymione, ciemne
* nakładki sportowe na pedał hamulca i gazu oraz podstopnica (Made in China)
* tłumi sportowy Ulter z dwiema końcówkami
Czas na foto, po zakupie wyglądała tak:





Oświetlenie bagażnika (taśma LED):

Oświetlenie komory silnika, też taśma LED:

Wspornik tablicy rejestracyjnej z przodu, w końcu nie denerwuje mnie wygięta tablica:

Siłowniki gazowe do maski silnika (widać też taśmę LED oświetlenia komory silnika):


Organizer bagażnika:

Wykres z chipa, było:

Jest:

Zawieszenie H&R (porównanie do serii):



Wnętrze nocą:


Dystanse, choć teraz tylko zimą, ale 2 lata temu, w lipcu 2015, wyglądała tak:
po montażu, porównanie przód

porównanie tył

i kilka zdjęć jak auto ogólnie wygląda







Podświetlenie pod drzwiami oraz tylnej klamki, przód oryginalne ambiente, ale na tyle musiałem dołożyć diodę pod klamką.
Wyszło tak:

Przód:

Tył:

Razem z postojówkami z perspektywy kilku metrów:

Jedna fotka wieczorową porą


Kierownica sportowa ze spłaszczonym dołem, moja pochodzi z Opla cascady, oczywiście także podgrzewana, fajny bajer zimą:


Nowa felga w porównaniu do 18" GM, gwiazdkowy prezent 2015 roku

Te 18" to aktualnie moje zimówki

Lecimy dalej, wchodzimy w rok 2016

Wiosną 2016 doszedł pakiet spoilerów Riegier Tuning (przód, progi i dyfuzor) oraz lotka Irmscher. Na zdjęciach także nowe koło 20":



Majowy deszczyk z tęczą



Odświeżenie lakieru na wiosnę 2016



W maju 2016 doszły także hamulce z wersji OPC
przód tarcze 355mm


tył tarcze 315 mm, wentylowane


Czas na jeden z moich najbardziej ulubionych modów

Lampy posiadają europejską homologację i w pełni zastępują ori lampy (stop, cofania, pmgielne)
Light bar pozycyjnych jest trójwymiarowy. Jest to przestrzenny element.
No i efekt na aucie, klikniecie w zdjęcie je powiększa w nowym oknie:








Lato 2016




W sierpniu 2016 córka nabyła Corsę E MY2015, kilka fotek razem z astrą













Bardzo przyjemne autko

Wracamy do astry

Nadchodzi zima 2016 i czas na zimowe obuwie


Nowe opony zimowe Michelin Pilot Alpin 4 w rozmiarze 235/45R18.
Zawieszenie 23mm w górę i wróciły dystanse do tych felg GM 18".




Sezon 2017 zaczął się dość wcześnie, bo już w lutym, przy okazji przygotowań do AutoMotoArena w Ostródzie wpadły nowe tarcze na przód oraz wrócił letni setup



Mały detal a cieszy


W marcu 2017 doszły dwa elementy: nowy grill oraz malowanie pokrywy silnika.
Grill od początku to mój pomysł i własnoręczne wykonanie. Wykorzystałem elementy grilla z opla Cascady. Ten chromowany banan z przodu jakoś nigdy mnie do siebie nie przekonywał. W końcu się zmobilizowałem i zrobiłem tak:







A tak pomalowana osłona silnika:



A tu moje osiągi, jak na automat, to chyba całkiem nieźle

Przyśpieszenie do setki:

i elastyczność od 80 do 120km/h, na automacie

Mała rzecz a cieszy, w związku realizacja gładkiej klapy dołożyłem otwieranie bagażnika z konsoli
" onclick="window.open(this.href);return false;


Czas na prezentację, na rok 2017. Taka jest moja koncepcja tego auta











I jeszcze kilka fotek:





Dziękuję za uwagę
