Chciałbym Wam zaprezentować moje oczko w głowie, a mianowicie Ford'a Mustanga GT z 1995 roku. Pięciolitrowy silnik nie powalał mocą bo z fabryki konik wyjechał z 218 koniami mechanicznymi, na początek wystarcało ale szybko zaczęło ich brakować. Od zawsze amerykańskie samochody były moja pasją a dźwięk V ósemki powodował że ciarki przechodziły mi po plecach stąd taki wybór. Kiedy auto trafiło w moje łapy było 100% seryjne, zielone z beżowym dachem, automatyczna skrzynia biegów i offradowym zawieszaniem. Od początku wiedziałem jak to wszystko ma wyglądać i jeździć wiec od słów przeszedłem do czynów. Aktualnie mało przypomina fabrykę. Stylistyka całości zachowana czystą formą a moim głównym celem jest jak najwięcej mocy bez żadnym kompromisów i dlatego silnik przeszedł mody żeby być mocnym wolnossakiem ale w przyszłości trafi do niego zapewne kompresor i nitro. Silnik aktualnie ma zhamowane 301km ale ciągle jest na seryjnych wtryskach i programie, celem na przyszły sezon jest zmiana układu paliwowego i strojenie aby uzyskać około 360.

a tu mała lista modyfikacji jakie przeprowadziłem:
Body:
-kolor czarny zapożyczony z palety Chryslera 300c + grafitowe pasy 8"
-oryginalny przedni zderzak z Cobry `98 + czarne halogeny
-dokładka zaadaptowana z Mustanga Mach1 1999
-lekko wygładzona karoseria, usunięte emblematy z tył, antena i wkładka zamka po stronie pasażera
-wloty w błotnikach
-przednie lampy z podwójna soczewką + Bi-xenon zaadaptowany z Audi A6 2006 + ukryte Daylight'y
-oryginalne emblematy Cobra
-czarne tylne lampy
Silnik:
-głowice: Trick Flow Specialties TFS-51400004
-blok: rozwiercony pod większe tłoki
-tłoki: Speed-Pro Hypereutectic Pistons
-wałek rozrządu: Trick Flow Specialties TFS-51402000
-popychacze: Trick Flow Specialties TFS-51400510
-laski popychaczy: Trick Flow Specialties TFS-21406700
-pokrywy zaworów: Trick Flow Specialties TFS-51411801
-rozrząd: Trick Flow Specialties TFS-51478520
-pompa oleju: Trick Flow
-pompa wody: Trick Flow
-performance'owa chłodnica
-kolektor ssący: Trick Flow Specialties TFS-51511002
-przepustnica: Ford Racing 70mm
-filtr: Pippercors Pro
-pompa paliwa: Walbro 255l
-dolot: mojego projektu 80mm polerowane aluminium
-kolektory wydechowe: BBK Performance 15290, Silver ceramic coated
-wydech środkowy: MagnaFlow Tru-X Stainless Steel Crossover Pipes 2,5"
-wydech końcowy: MagnaFlow 15638 - Performance Exhaust Kits 2,5"
-śruby silnika ARP
-świece: Ford Racing
-kable: Ford Racing
-aparat zapłonowy: Ford Racing
-moduł zapłonowy: Crane Cams
-koła pasowe: Trick Flow aluminium
-panewki i pierscienie: Sealed Power
-wszystkie uszczelki: Fel-Pro
-oprócz tego został wyeliminowany EGR i smog pompa
Zawieszenie:
-amortyzatory: o skróconym skoku Kayaba Gas-a-just
-sprężyny: Eibach Pro Kit - 2,5"
-tuleje: wszystkie w całym aucie + poduszki skrzyni i silnika Polyurethane Energy Suspension
-Summit Racing Caster/Camber Plates
Hamulce:
-przód: zaadaptowane przeze mnie 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo z tarcza 14" :twisted:
-tył: narazie seria + klocki Gold Stop
Kola:
-felgi: ASA by BBS 19"x8,5 i 9,5
-opony: 245/30 i 275/35 Goodyear Eage F1
-dystanse: przód 18mm tył 41mm (spasowane idealnie aby koło było na swoim miejscu)
Wnętrze:
-oryginalna beżowa zastąpiona czarną
-czarno-szare fotke zaadaptowane z Hyundaia Tiburona
-JVC 7" Multimedialna Statacja
-białe zegary Indiglo Cobra style
-3 zegary na słupku: AFR, Oil Temp, Oil Pressure, słupki obszyte skórą
-Shift light
-Custowy drążek zmiany biegów + kula nr8 jako gałka :twisted:
Napęd:
-oryginalny automat zastąpimy 5-biegowym manualem Borg Warner
-kewlarowe sprzęgło Spec stage 2+
-przełożenie tylnego mostu skrócone z 2,72 na 3,73
-nowe tarczki szpery i wszystkie łożyska tylnego mostu
kilka fotek ale niestety na starym setupie silnikowym:












kilka zdjęc klocków Lego dla dorosłych:







krótki filmik na nowym setupie zaraz po złożeniu które zajęło mi 2 tygodnie w garażu:
przed operacją:


