Okej zapominając co pisałem post wyżej, o skończonym aucie - na nierównościach słyszalne były stuki w tylnej części auta, a przy dużych uskokach przy większych prędkościach odczuwalne było podskakiwanie kół. Postanowiłem zrobić porządek z zawieszeniem i zakupiłem: amortyzatory przednie + tylne oraz nowe drążki kierownicze.
Dodatkowo po wymianie amorów i drążków zrobiona została zbieżność.
Po drodze miałem jeszcze problemy z bijąca kierownicą powyżej 100km/h. Najpierw obwiniałem za to opony, zakupiłem inne, przełożone i wyważone ale to nie pomogło.
Sprawa została rozwiązana przez optymalizację kół z testem drogowym oraz doważaniem dynamicznym na aucie. Obecnie drgania praktycznie ustały, są delikatnie odczuwalne przy 140 km/h ale lepiej już chyba nie będzie...
Obecnie Mustang jeździ i służy za daily, tak jak pierwotnie zakładałem
Producent SenSen - zdecydowałem się na nie ponieważ były to jedyne dostępne "na miejscu" amorki. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, specyfikacja pracy dokładnie taka sama jak oryginałów. Zniknęły stuki i teraz auto fajnie płynie przez nierówności [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L
miałem kiedyś tą wersję mustanga .Podpowiem Ci ,że dobrze jest założyć dodatkowy tylny stabilizator . Bokiem w w zakrętach wtedy wymiata .
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L
Lubię go za to, że jest pływającym pontonem Drugie auto, które mam jest do dawania frajdy w zakrętach - MX5
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L
Odświeżając troszkę temat - Mustang jeździ trochę mniej ze względu na sezon na bardziej letnie pojazdy (czyt. MX i motocykl ) co nie oznacza, że stoi w miejscu. W ostatnich tygodniach znajomy również zakupił Forda. Rok młodszy od mojego ale trochę większy
Czerwony w międzyczasie jest regularnie myty i woskowany. Niedawno wymieniony olej + filtr. Zalane to co było wcześniej czyli Motul X-Clean 5w30.
Oprócz tego wymienione świece oraz nabita klima.
Piękny bordowy Expedition z 5.4L V8. Myślałem, że Mustang płynie po drodze ale to auto szybko zweryfikowało tą teorię Czerwony w międzyczasie jest regularnie myty i woskowany. Niedawno wymieniony olej + filtr. Zalane to co było wcześniej czyli Motul X-Clean 5w30.
Oprócz tego wymienione świece oraz nabita klima.