3.8 V6 1995 czarny koń
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Kalendarz już dotarł
Chciałbym podziękować użytkownikom którzy mi pomogli oraz Tatianie.
Dziś mnie również naszło jakoś na poznanie przeszłości (dalszej) czarnego, nie zależało mi jakoś bardzo żeby ją poznać. Kierowała mną czysta ciekawość, co by się nie okazało, nic by to nie zmieniło. Myślałem o Carfax, jednak okazało się że w CEPiK (tutaj chciałbym podziękować Empiemu) istnieje możliwość sprawdzenia historii zagranicznej. Nie ukrywam to co zobaczyłem ucieszyło mnie, aż się pochwalę
A jeszcze ostatnio zapomniałem, najbliższym ''większym'' zabiegiem będzie konserwacja podwozia.
Pozdrawiam
Chciałbym podziękować użytkownikom którzy mi pomogli oraz Tatianie.
Dziś mnie również naszło jakoś na poznanie przeszłości (dalszej) czarnego, nie zależało mi jakoś bardzo żeby ją poznać. Kierowała mną czysta ciekawość, co by się nie okazało, nic by to nie zmieniło. Myślałem o Carfax, jednak okazało się że w CEPiK (tutaj chciałbym podziękować Empiemu) istnieje możliwość sprawdzenia historii zagranicznej. Nie ukrywam to co zobaczyłem ucieszyło mnie, aż się pochwalę
A jeszcze ostatnio zapomniałem, najbliższym ''większym'' zabiegiem będzie konserwacja podwozia.
Pozdrawiam
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Ostatnimi czasy zorientowałem się jak beznadziejnie jest zamontowany frontowy emblemat konia. Wiedziałem że ten emblemat prędzej czy później będzie do wymiany, bo był krzywy. Jednak jak zobaczyłem jak on się rusza prawo-lewo, stwierdziłem że jak najszybciej trzeba go wymienić, jakiś czas zdałem sobie sprawę że najlepszy wybór w wielu kwestiach Sn'ów to oryginał (zdecydowałem też że jedyne lampy jakie mnie interesują to poziome tak jak fabrycznie było w 1995), więc jedyne słuszne rozwiązanie to powrót do oryginalnego galopującego konia bez ramki.
Jakiś 'fachowiec' lub właściciel (przed Radkiem) zamontował grill oraz emblemat od New Edge (z ramką), coś mu nie wyszło i emblemat był przyklejony na jakieś plasteliny czy nie wiadomo co. Sytuacją się delikatnie skomplikowała gdy okazało się że ten oryginalny emblemat nie jest taki łatwy do dostania, oczywiście ze Stanów, bez problemu jednak shipping
Również się okazało że u mnie nie ma kratki (za koniem), zdecydowałem że nie ma sensu jej kupować i postawiłem na Mach 1 Grille Delete Kit, generalnie żeby zauważyć że jej nie ma trzeba się nieźle przyjrzeć, do tego nie jest najłatwiej dostępna ponadto trzeba by było kombinować z otwieranie maski, a poza tym bez kratki jest lepsze chłodzenie
Wczoraj zdecydowałem o zdemontowaniu swojego emblematu oraz grilla bo był dramatycznie krzywy, po demontażu okazało się że sam w sobie koń jest w dobrym stanie i mocowania (4 bolce) ma te same co w Sn'ach jednak nie miałem blaszki potrzebnej do montażu, skojarzyłem że kiedyś Jarkowi próbowali ukraść emblemat i wydedukowałem że skoro tamten mu zniszczyli, to może została mu blaszka. Skontaktowałem się z Jarkiem i faktycznie miał emblemat z blaszką, dostałem go w przystępnej cenie
Plan był prosty, zdejmuję konia Jarka z blaszki i montuję swojego. Generalnie się udało i jestem bardzo zadowolony z efektu. Miałem jednak pewne zawirowania przez wcześniej wspomnianego fachowca, musiałem wyczyścić drugą stronę swojego konika z kleju i 'plasteliny'.
W załącznikach widać dokonania fachowców.
Jakiś czas temu sprawdziłem ile czarny pali LPG, wynik całkiem niezły.
Miasto (zima) 18l
Trasa (spokojnie 90km/h-100km/h) 10l
Trasa (140km/h+) 12l
Jakiś 'fachowiec' lub właściciel (przed Radkiem) zamontował grill oraz emblemat od New Edge (z ramką), coś mu nie wyszło i emblemat był przyklejony na jakieś plasteliny czy nie wiadomo co. Sytuacją się delikatnie skomplikowała gdy okazało się że ten oryginalny emblemat nie jest taki łatwy do dostania, oczywiście ze Stanów, bez problemu jednak shipping
Również się okazało że u mnie nie ma kratki (za koniem), zdecydowałem że nie ma sensu jej kupować i postawiłem na Mach 1 Grille Delete Kit, generalnie żeby zauważyć że jej nie ma trzeba się nieźle przyjrzeć, do tego nie jest najłatwiej dostępna ponadto trzeba by było kombinować z otwieranie maski, a poza tym bez kratki jest lepsze chłodzenie
Wczoraj zdecydowałem o zdemontowaniu swojego emblematu oraz grilla bo był dramatycznie krzywy, po demontażu okazało się że sam w sobie koń jest w dobrym stanie i mocowania (4 bolce) ma te same co w Sn'ach jednak nie miałem blaszki potrzebnej do montażu, skojarzyłem że kiedyś Jarkowi próbowali ukraść emblemat i wydedukowałem że skoro tamten mu zniszczyli, to może została mu blaszka. Skontaktowałem się z Jarkiem i faktycznie miał emblemat z blaszką, dostałem go w przystępnej cenie
Plan był prosty, zdejmuję konia Jarka z blaszki i montuję swojego. Generalnie się udało i jestem bardzo zadowolony z efektu. Miałem jednak pewne zawirowania przez wcześniej wspomnianego fachowca, musiałem wyczyścić drugą stronę swojego konika z kleju i 'plasteliny'.
W załącznikach widać dokonania fachowców.
Jakiś czas temu sprawdziłem ile czarny pali LPG, wynik całkiem niezły.
Miasto (zima) 18l
Trasa (spokojnie 90km/h-100km/h) 10l
Trasa (140km/h+) 12l
- Załączniki
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
szybko poszedł montaż, od razu lepiej się prezentuje.
Śrubki montażowe daj jeszcze czarne, i będzie
Śrubki montażowe daj jeszcze czarne, i będzie
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
W końcu mogę się czymś pochwalić, nadchodzą zmiany
Udało mi się dość okazjonalnie zakupić lampy oryginalne poziome, za 200 zł. Teraz idą do malowania i po świętach wskakują na konia, są amerykańskie ale wydają się łatwe do przerobienia, stąd moje pytanie co sądzie o żarówkach przebijających klosz? Jak nie tym sposobem to zwyczajnie wstawi się pomarańczowy kawałek klosza (wielokrotnie widoczne na zdjęciach innych Sn'ów).
Przy okazji rozwiąże problem przez który prawy stop się dużo szybciej przepala.
Wyjaśniła się też sprawa letnich kół, zostają 18'' które się nie sprzedały, nie żebym był jakiś nie szczęśliwy bo wygladają zacnie Też planuje przekładkę po świętach.
Ostatnią kwestią do ogarnięcia przed OZM zostaje wydech, idzie 'przytrzeć' o wszystko, wszystko idzie za jednym zamachem, zarówno wydech jak i światła. Po tych zabiegach mogę z czystym sumieniem jechać na OZM
Podczas wczorajszej niedzielnej wycieczki na postoju w małej mieścince spotkałem konika o imieniu Iskra, nie mogłem odmówić sobie przyjemności wspólnej, rodzinnej fotki
Ostatnimi czasy wpadłem również pare razy na spoty łódzkich amcarów, super sprawa, ogarnę powyższe rzeczy i wpadam znowu
PS: I to AMG GT, nawet miłe spotkanie
Pozdro
Udało mi się dość okazjonalnie zakupić lampy oryginalne poziome, za 200 zł. Teraz idą do malowania i po świętach wskakują na konia, są amerykańskie ale wydają się łatwe do przerobienia, stąd moje pytanie co sądzie o żarówkach przebijających klosz? Jak nie tym sposobem to zwyczajnie wstawi się pomarańczowy kawałek klosza (wielokrotnie widoczne na zdjęciach innych Sn'ów).
Przy okazji rozwiąże problem przez który prawy stop się dużo szybciej przepala.
Wyjaśniła się też sprawa letnich kół, zostają 18'' które się nie sprzedały, nie żebym był jakiś nie szczęśliwy bo wygladają zacnie Też planuje przekładkę po świętach.
Ostatnią kwestią do ogarnięcia przed OZM zostaje wydech, idzie 'przytrzeć' o wszystko, wszystko idzie za jednym zamachem, zarówno wydech jak i światła. Po tych zabiegach mogę z czystym sumieniem jechać na OZM
Podczas wczorajszej niedzielnej wycieczki na postoju w małej mieścince spotkałem konika o imieniu Iskra, nie mogłem odmówić sobie przyjemności wspólnej, rodzinnej fotki
Ostatnimi czasy wpadłem również pare razy na spoty łódzkich amcarów, super sprawa, ogarnę powyższe rzeczy i wpadam znowu
PS: I to AMG GT, nawet miłe spotkanie
Pozdro
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Ja u siebie wmontowałem kierunki w światła cofania ledy 2 kolorowe. Na kierunki żółte, a na cofanie białe
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Pomarańczowy LED spokojnie przebija klosz. Zdjęcie zrobiłem nawet w swoim wątku więc jak Ci się chce to zajrzyj. Musisz jednak pamiętać o tym, że LEDy zmniejszą oporność układu.
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Ostatecznie rozważam albo pomarańczowy LED albo kierunki we wsteczne, wsteczne i przeciwmgielne pod zderzak. Ale dzięki Rock za pomoc, fajnie wiedzieć że to się może udać
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Właśnie najlepiej brzmią to przebicie klosza LED'ami, w prawdzie przed przeglądem w lipcu i tak będe musiał zawiesić przeciwmgłowe, ale po przeglądzie odrazu out
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Z ledami bi-colour też jet ok. Jedynie musisz dać opornik bo przerywacz zgłupieje i bedzie walił kierunkami jak maluch
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Tak jak mówiłem, tak zrobiłem. Światła i koła już na swoim miejscu, do tego ta pogoda aktualnie nie ma przyjemniejszej rzeczy od jazdy konikiem. Generalnie przy tych oponach w porównaniu do zimówek 195/60/R15 jeździ się troszkę ... inaczej, w szczególności na dziurach, ale wygląd i jazda na równych drogach to wynagradza zdecydowanie.
Poruszałem kwestię przeróbki świateł, ostatecznie udało się zrobić to techniką Rezora , zarówno we wstecznym jest kierunek pomarańczowe i światło wsteczne. Fajnie że tak się udało bo tak jak Danek mówił wieszanie nie wygląda pod zderzakiem nie wygląda za ciekawie. Przed przeglądem na chwilę tylko zawita przeciwmgłowe.
W takiej konfiguracji wyruszę na OZM, mam jeszcze dużo planów ale to po OZM, m.in planuję zmienić końcówki wydechu (na podwójne), zmiana wnętrza na czarną skórę (dalsza przyszłość) i jeszcze w dalszej malutki remont blacharsko lakierniczy, ale jest ok Jeszcze rzecz o której myślę to zderzak przedni od cobry, bardzo mi się podoba tylko nie wiem czy nie zbeszczeszcze go wkładając do V6... jaka wasza opinia na ten temat?
Do działu sprzedam idzie ogłoszenie z moimi ex lampami-seksu, chcę je tanio oddać
Na koniec pare zdjęć jak zawsze
Pozdro
Poruszałem kwestię przeróbki świateł, ostatecznie udało się zrobić to techniką Rezora , zarówno we wstecznym jest kierunek pomarańczowe i światło wsteczne. Fajnie że tak się udało bo tak jak Danek mówił wieszanie nie wygląda pod zderzakiem nie wygląda za ciekawie. Przed przeglądem na chwilę tylko zawita przeciwmgłowe.
W takiej konfiguracji wyruszę na OZM, mam jeszcze dużo planów ale to po OZM, m.in planuję zmienić końcówki wydechu (na podwójne), zmiana wnętrza na czarną skórę (dalsza przyszłość) i jeszcze w dalszej malutki remont blacharsko lakierniczy, ale jest ok Jeszcze rzecz o której myślę to zderzak przedni od cobry, bardzo mi się podoba tylko nie wiem czy nie zbeszczeszcze go wkładając do V6... jaka wasza opinia na ten temat?
Do działu sprzedam idzie ogłoszenie z moimi ex lampami-seksu, chcę je tanio oddać
Na koniec pare zdjęć jak zawsze
Pozdro
- CzarnyKon99
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 2017-10-13, 21:20
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: 3.8 V6 1995 czarny koń
Czas napisać coś o OZM. Było , fajnie było nareszcie zobaczyć jakiegoś SN'a na żywo oprócz swojego, super było zobaczyć klasyki a nawet do jednego wsiąść, mnóstwo różnych pomysłów na konie, różne generacje, głośne wydechy, świetni ludzie. Super również było się przejechać stadem paru koni autostradą
Mimo delikatnej przygody która mnie spotkała po drodze, uważam że było warto. Puściło mi mocowanie końcowe wydechu, żeby dojechać do stolicy zrobiliśmy prowizorkę, a na początku Maja, przebudowuje układ wydechowy żeby nie mieć już z nim więcej problemów, rury będą szły bliżej wału i na końcu rozejdą się. Jeszcze jak wróciłem do domu zorientowałem się że na kartce z danymi konia się pomyliłem, zamiast V6 wpisałem VR, czemu akurat VR nie mam pojęcia, o czym ja wtedy myślałem i jak ja to przeoczyłem...
Na koniec pare zdjęć z OZM
Pozdro
Mimo delikatnej przygody która mnie spotkała po drodze, uważam że było warto. Puściło mi mocowanie końcowe wydechu, żeby dojechać do stolicy zrobiliśmy prowizorkę, a na początku Maja, przebudowuje układ wydechowy żeby nie mieć już z nim więcej problemów, rury będą szły bliżej wału i na końcu rozejdą się. Jeszcze jak wróciłem do domu zorientowałem się że na kartce z danymi konia się pomyliłem, zamiast V6 wpisałem VR, czemu akurat VR nie mam pojęcia, o czym ja wtedy myślałem i jak ja to przeoczyłem...
Na koniec pare zdjęć z OZM
Pozdro