
[Przemek64] MACH1 2004
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- 
				
				caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Sam prawidłowy montaż nie załatwi sprawy pochylenia?caniggia pisze:Nie da się ich jeszcze zamontować, masz na max. Trzeba śruby mimośrodowe.

A jeśli nie to gdzie je dostać i jak to wygląda?
Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek] MACH 1 2004
A czy winowajcą nie jest fabryczny montaż zwrotnicy? Ja sam nie zapoatrzyłem się w taki zestaw:

A na stronach LMR zalecają zakupić bumsteer kit (nie znam polskiego odpowiednika ) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrię
) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrię
			
									
									
A na stronach LMR zalecają zakupić bumsteer kit (nie znam polskiego odpowiednika
 ) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrię
) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrięMój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- 
				
				caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek] MACH 1 2004
źle patrzyłem na zdjęcie, może być, że trzeba je odwrócić o 90 stopni, ale wtedy w zasadzie są tylko 2 pozycje do ustawiania kąta, stąd tu ktoś to zamontował tak, aby kąt pochylenia regulować bardziej niż wyprzedzenie.
http://teamvenomracing.com/images/slib/ ... aster2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://teamvenomracing.com/images/slib/ ... aster2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Panowie. Oba sposoby montażu są poprawne. Sposób zamontowania zależy od tego co chcemy regulować. W przypadku Przemka to bym tak zostawił jak jest bo nie potrzebny jest mu regulacja kwsz tylko pochylenia kół w pionie. I nie bał bym się dać negatyw o okolicy -1' lub -1,5' . Te auta tego potrzebują bo prowadzą się w fabrycznej spec do dupy. I nie bać się za zje opony. Opony niszczy głównie rozbieżność.
			
									
									- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Nie miałem w domu odpowiedniego sprzętu więc za pomocą tak dokładnego przyrządu jak żony centymetr krawiecki  
 
Wykonałem pomiary by rozstrzygnąć co się zmieni.
Okazało się że zamontowanie płytek w sposób poprawny (z tego wynika że jest tylko jedna możliwość)
Amortyzatory o około 15 mm każdy rozejdą się na zewnątrz 
 
Czyli teoretycznie problem rozwiązany 
 
Zobaczymy jak w praktyce
			
									
									 
 Wykonałem pomiary by rozstrzygnąć co się zmieni.
Okazało się że zamontowanie płytek w sposób poprawny (z tego wynika że jest tylko jedna możliwość)
Amortyzatory o około 15 mm każdy rozejdą się na zewnątrz
 
 Czyli teoretycznie problem rozwiązany
 
 Zobaczymy jak w praktyce

Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
ale powiedz ty mi jedno chłopaku co ma końcówka drążka z regulacją wysokości do kątów pochylenia koła ?Rezor pisze:A czy winowajcą nie jest fabryczny montaż zwrotnicy? Ja sam nie zapoatrzyłem się w taki zestaw:
A na stronach LMR zalecają zakupić bumsteer kit (nie znam polskiego odpowiednika) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrię
Ja dalej twierdził że masz źle zamontowane te płytki bo one przy prawidłowym zamontowaniu wtedy można maksymalnie zmniejszyć wyprzedzenie sworznia co automatycznie zmniejsza się kąt koła jak dalej będzie źle to tak jak ci wysyłałem index śruby do dodatkowej regulacji kątów z Eibach-a

- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Myślałem chłopaku, że Ty mi powieszMagic pisze: ale powiedz ty mi jedno chłopaku co ma końcówka drążka z regulacją wysokości do kątów pochylenia koła ?
 Zdałem pytanie, nic nie twierdziłem
 Zdałem pytanie, nic nie twierdziłem   z zawieszeniem jestem na bakier i łykam wszystko co w sieci jak młody pelikan, a resztę się domyślam więc stąd ten może dziwny dla niektórych post
 z zawieszeniem jestem na bakier i łykam wszystko co w sieci jak młody pelikan, a resztę się domyślam więc stąd ten może dziwny dla niektórych post 
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Magic pomyliłeś mnie z RezoremMagic pisze:
ale powiedz ty mi jedno chłopaku co ma końcówka drążka z regulacją wysokości do kątów pochylenia koła ?
Ja dalej twierdził że masz źle zamontowane te płytki bo one przy prawidłowym zamontowaniu wtedy można maksymalnie zmniejszyć wyprzedzenie sworznia co automatycznie zmniejsza się kąt koła jak dalej będzie źle to tak jak ci wysyłałem index śruby do dodatkowej regulacji kątów z Eibach-a
 
 Zgadzam się z tym co piszesz a dodatkowo moje pomiary tym precyzyjnym sprzętem
 
 P.S
Koledzy Magic i Rezor chyba trzeba się spotkać i oprzeć wszystkie problemy o zastawiony barek
 
 Zapraszam obu do Ustki jak się sponiewieramy to się lepiej dogadamy.
Nawet jak przyjedziecie tak
 to wyjedziecie tak
  to wyjedziecie tak   
  
Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Przecie to dyskusja z przekąsem ale żadne udry  (przynajmniej z mojej strony) Swoją drogą przydałoby mi się dobre wyjaśnienie kąta psz bo jedyne co wiem to, że wpływa na zbieżność kół podczas jazdy na nierównych nawierzchniach (które zwyczajnie też pomyliłem z kątem pochylenia kół). Zastanawiam się na ile zła regulacja może wpłynąć na komfort jazdy po założeniu K-member
 (przynajmniej z mojej strony) Swoją drogą przydałoby mi się dobre wyjaśnienie kąta psz bo jedyne co wiem to, że wpływa na zbieżność kół podczas jazdy na nierównych nawierzchniach (które zwyczajnie też pomyliłem z kątem pochylenia kół). Zastanawiam się na ile zła regulacja może wpłynąć na komfort jazdy po założeniu K-member 
			
									
									 (przynajmniej z mojej strony) Swoją drogą przydałoby mi się dobre wyjaśnienie kąta psz bo jedyne co wiem to, że wpływa na zbieżność kół podczas jazdy na nierównych nawierzchniach (które zwyczajnie też pomyliłem z kątem pochylenia kół). Zastanawiam się na ile zła regulacja może wpłynąć na komfort jazdy po założeniu K-member
 (przynajmniej z mojej strony) Swoją drogą przydałoby mi się dobre wyjaśnienie kąta psz bo jedyne co wiem to, że wpływa na zbieżność kół podczas jazdy na nierównych nawierzchniach (które zwyczajnie też pomyliłem z kątem pochylenia kół). Zastanawiam się na ile zła regulacja może wpłynąć na komfort jazdy po założeniu K-member 
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Zastanawiam się jeszcze nad wymianą sprzęgła bo łożysko oporowe słychać a było by za jedną robotą i jak kupić to komplet.
Jeszcze nie byłem nim na Hamowni ale z tego co było jeżdżone przez kolegów mających teoretycznie mocniejsze konie to może mieć trochę więcej niż te 305 koni
Co wybrać?
			
									
									Jeszcze nie byłem nim na Hamowni ale z tego co było jeżdżone przez kolegów mających teoretycznie mocniejsze konie to może mieć trochę więcej niż te 305 koni
Co wybrać?
Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Najlepiej jak go zhamujesz. Od uzyskanego momentu dodać 10-20% zapasu sprzęgła i będzie święty spokój.
Korzystając z okazji zrób to o czym zapomniałem w swoim - firewall adjuster 
 
http://www.americanmuscle.com/frpp-fire ... -7904.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta pierdoła pomorze lepiej ustawić siłę napięcia linki.
Opcja 1:
http://www.americanmuscle.com/spec-stag ... lutch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mocne, sztywny pedał sprzęgła.
Opcja 2:
http://www.americanmuscle.com/exedy-sta ... 604gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
słabsze, lekki pedał sprzęgła na co dzień.
PS Poczekaj z 500km a znienawidzisz łożysko oporowe
			
									
									Korzystając z okazji zrób to o czym zapomniałem w swoim - firewall adjuster
 
 http://www.americanmuscle.com/frpp-fire ... -7904.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta pierdoła pomorze lepiej ustawić siłę napięcia linki.
Opcja 1:
http://www.americanmuscle.com/spec-stag ... lutch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mocne, sztywny pedał sprzęgła.
Opcja 2:
http://www.americanmuscle.com/exedy-sta ... 604gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
słabsze, lekki pedał sprzęgła na co dzień.
PS Poczekaj z 500km a znienawidzisz łożysko oporowe

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Ja się zastanawiam nad tym:
http://www.americanmuscle.com/exedy-mac ... 104gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lub tym:
http://www.americanmuscle.com/exedy-sta ... 104gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko zbytnie nie wiem jaka jest różnica 
 
Ma być mocne ale nie spiekane bo wtedy łożysko szybko pada i jest mega sztywne tak jak mam teraz 
 
To ma być auto do jazdy a nie tylko na tor ale musi dawać radę
A regulator na 100% będzie.
Które brać z tych a może jeszcze inne ?
 ?
Pare $$ nie ma znaczenia ma być ale i bez zbędnej przesady
  ale i bez zbędnej przesady 
			
									
									http://www.americanmuscle.com/exedy-mac ... 104gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lub tym:
http://www.americanmuscle.com/exedy-sta ... 104gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko zbytnie nie wiem jaka jest różnica
 
 Ma być mocne ale nie spiekane bo wtedy łożysko szybko pada i jest mega sztywne tak jak mam teraz
 
 To ma być auto do jazdy a nie tylko na tor ale musi dawać radę
A regulator na 100% będzie.
Które brać z tych a może jeszcze inne
 ?
 ?Pare $$ nie ma znaczenia ma być
 ale i bez zbędnej przesady
  ale i bez zbędnej przesady 
Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
caniggia pisze:źle patrzyłem na zdjęcie, może być, że trzeba je odwrócić o 90 stopni, ale wtedy w zasadzie są tylko 2 pozycje do ustawiania kąta, stąd tu ktoś to zamontował tak, aby kąt pochylenia regulować bardziej niż wyprzedzenie.
http://teamvenomracing.com/images/slib/ ... aster2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kaskader bart pisze:Panowie. Oba sposoby montażu są poprawne. Sposób zamontowania zależy od tego co chcemy regulować. W przypadku Przemka to bym tak zostawił jak jest bo nie potrzebny jest mu regulacja kwsz tylko pochylenia kół w pionie. I nie bał bym się dać negatyw o okolicy -1' lub -1,5' . Te auta tego potrzebują bo prowadzą się w fabrycznej spec do dupy. I nie bać się za zje opony. Opony niszczy głównie rozbieżność.
To jest źle zamontowane, w sn95 seryjnie można ustawiać kąt pochylenia. Regulacja jest możliwa bo tam jest fabryczny "luz"przy mocowaniu śruby. Także jedyny poprawny montaż tych płytek to "suwaki" chodzą na wyprzedzenie, a kąt z całą płytką (+ 2 slot jak brakuje stopni). Przez niepoprawny montaż brakuje mu regulacji (zły kąt przez budowę płytki,trzeba odwrocic i zamienic stronami), ma 2,5 na minusie a zalecane jest 0,6 stopnia na minusie. Tak robią to w Fordzie (jak nie montujesz płytek to do wyprzedzenia trzeba ciąć otwory) Tak to wygląda, zdjecie nr 2: Odwróć to i jedź ustawić
 
 https://goo.gl/photos/941bR1eTJeVmHyW88" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			




