[Baz_One] Ford Mustang GT '95 Convertible
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
nie wiem czy będę w Łodzi, nie mam już od wczoraj silnika w moim mustangu leci do remontu i nie wiem czy się wyrobie
wlaściel i jego silnik ale tylko pozornie szczęśliwy
przednie zawieszenie jest teraz jak w off road'zie
a co do lewarka to zrobiłem i wypolerowałem go sam, zajęło mi to około miesiąca ale naprawdę warto było
wlaściel i jego silnik ale tylko pozornie szczęśliwy
przednie zawieszenie jest teraz jak w off road'zie
a co do lewarka to zrobiłem i wypolerowałem go sam, zajęło mi to około miesiąca ale naprawdę warto było
"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
czyli jak stang odżyje, to zrobimy mini zlot w łodzi czarnych SN95. Ja wczoraj przejechałem się po raz pierwszy od miesiąca,bo konik unieruchomiony był przez padniętą uszczelkę. Odpaliłem autko, ujechałem jakieś 150m i myślę - kurde ale ta v6 osłabła!!! Okazało się,że jechałem na zaciągniętym ręcznym
No to stary jak pracujesz w Łodzi to koniecznie musimy się spotkać. Jak nie wyjdzie w manu to w innym terminie. Pozdrawiam.Baz_One pisze:jutro rano wywożę serduszko do reanimacji... a tak poza tym to ja pracuje w Łodzi
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
witam po kolejnej przerwie i odrazu muszę się przyznać ze jestem bardzo zawiedziony, konik nie podołał... tzn na tydzień przed zlotem postanowiłem wsadzić silnik który mam z drugiego mustanga tylko po to żeby być na zlocie i wszystko wydawało wskazywało że się uda ale... no właśnie. Po wyjęciu silnika z drugiego mustanga od razu postanowiłem zmienić w nim panewki i wał bo tam były bardzo zużyte i strasznie hałasowały wiec tak tez zrobiłem i na dzień przed zlotem udało się odpalić i nawet przejechać i wszystko wskazywało ze będzie dobrze ale do czasu kiedy zajrzałem pod maskę po rozgrzaniu silnika a tam przewód od chłodnicy dwu krotnie zwiększył swoja średnicę, po wielu testach niestety okazało się to najgorsze, wydmuchana uszczelka pod głowica... :(:(:( i tak legł w gruzach mój zlot :(:( a byłem już nawet umówiony z PNM i innym gt500 żeby razem jechać...
no nic wiec w sobotni poranek wraz z kolegą rozebrałem silnik i potwierdziły się moje obawy, uszczelka miała przedmuchy... teraz czekam na komplet uszczelek upolowanych na allegro a głowice są w obróbce...
kilka fotek z moich podbojów, niestety nie udanych
Dr. Baz_One i w tle dawca organów ale nie martwcie się on jeszcze wyjedzie
części części części...
z pomocą kolegi było znacznie łatwiej
więc podsumowując, podjąłem walkę z czasem i zwyciężyłem ale serduszko nie dało rady...
a mój silnik ciągle się zbroi w serwisie i nie wiem ile to potrwa
no nic wiec w sobotni poranek wraz z kolegą rozebrałem silnik i potwierdziły się moje obawy, uszczelka miała przedmuchy... teraz czekam na komplet uszczelek upolowanych na allegro a głowice są w obróbce...
kilka fotek z moich podbojów, niestety nie udanych
Dr. Baz_One i w tle dawca organów ale nie martwcie się on jeszcze wyjedzie
części części części...
z pomocą kolegi było znacznie łatwiej
więc podsumowując, podjąłem walkę z czasem i zwyciężyłem ale serduszko nie dało rady...
a mój silnik ciągle się zbroi w serwisie i nie wiem ile to potrwa
"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
powiedz mi tylko że po wymianie w tym silniku z czerwonego, panewek na nowe wpakowałeś mu stare uszczelki pod głowice? sorry ale innego powodu wydmuchania uszczelki zaraz po odpaleniu nie widzeBaz_One pisze:witam po kolejnej przerwie i odrazu muszę się przyznać ze jestem bardzo zawiedziony, konik nie podołał... tzn na tydzień przed zlotem postanowiłem wsadzić silnik który mam z drugiego mustanga tylko po to żeby być na zlocie i wszystko wydawało wskazywało że się uda ale... no właśnie. Po wyjęciu silnika z drugiego mustanga od razu postanowiłem zmienić w nim panewki i wał bo tam były bardzo zużyte i strasznie hałasowały wiec tak tez zrobiłem i na dzień przed zlotem udało się odpalić i nawet przejechać i wszystko wskazywało ze będzie dobrze ale do czasu kiedy zajrzałem pod maskę po rozgrzaniu silnika a tam przewód od chłodnicy dwu krotnie zwiększył swoja średnicę, po wielu testach niestety okazało się to najgorsze, wydmuchana uszczelka pod głowica...
to czyli któremu silnikowi robisz remont? temu z twojego czy z czerwonego?
całkiem sięjuż teraz zakręciłem
ps. daj fotki tej uszczelki przyznam że nie widziałem jeszcze takiego elementu po uszkodzeniu?
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
nie ruszalem glowic w nim ! od dolu wsadzilem wał i panewki, a uszczelka byla juz wczesniej z przedmucham tylko ze za malo jezdzilem czerwonym zeby to stwierdzic a teraz jak na spokojnie silnik byl u mnie to pojedzilem chwile to wyszla usteraka a moj silnik sie robi w serwisie, ten wsadzony po to zeby pojezdzic troche bo piekna pogoda a cabrio w garazu sie kurzylo
[ Dodano: 2009-07-19, 00:08 ]
witam jak zwykle po dłuższej przerwie, w środe odbieram silnik po kapitalce + pare modów a w tym 3,73 którego tak długo oczekiwalem ogolnie moj silnik juz cacunio, po wszelkich obróbkach i szlifach jest już na swoim miejscu, ale auto jeszcze chwilowo w mechanika. Wklejam ty 2 fotki silnika przed montażem w aucie.
a tu moje złotko jak jechałem nim do warszawy na przeszczep serca...
wizualnie mam nowe znaczki cobry i nowe oponki, wezsze od poprzednich i niższe bo na tamtych za wysoko stał ale bedzie jeszcze niżej ale to jak go dostane do rąk bo gleba max musi być
i w kąpieli
w miedzy czasie smigalem tez pare dni na M/T Street'ach, fajnie się kleił i zajebiscie wyglądał
V8 Maniac...
[ Dodano: 2009-07-19, 13:01 ]
a co do muzyki to wole taka:kliknij i sluchaj !!!
[ Dodano: 2009-07-19, 00:08 ]
witam jak zwykle po dłuższej przerwie, w środe odbieram silnik po kapitalce + pare modów a w tym 3,73 którego tak długo oczekiwalem ogolnie moj silnik juz cacunio, po wszelkich obróbkach i szlifach jest już na swoim miejscu, ale auto jeszcze chwilowo w mechanika. Wklejam ty 2 fotki silnika przed montażem w aucie.
a tu moje złotko jak jechałem nim do warszawy na przeszczep serca...
wizualnie mam nowe znaczki cobry i nowe oponki, wezsze od poprzednich i niższe bo na tamtych za wysoko stał ale bedzie jeszcze niżej ale to jak go dostane do rąk bo gleba max musi być
i w kąpieli
w miedzy czasie smigalem tez pare dni na M/T Street'ach, fajnie się kleił i zajebiscie wyglądał
V8 Maniac...
[ Dodano: 2009-07-19, 13:01 ]
a co do muzyki to wole taka:kliknij i sluchaj !!!
"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"