[Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Turo
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-12, 21:14
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: Turo » 2015-07-06, 13:19

Powoli zaczynam przygotowania... jeszcze programator i będzie można poważnie pomyśleć o strojeniu.
Pamiętam, pamiętam ;).


V6 - Too small for America, Too big for Japan

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: artu-41 » 2015-07-28, 10:50

Jakie masz odczucia po zmianie na zimny dolot K&N bo zamierzam też wymienić ???
Przepływomierz użyłeś ten który miałeś oryginalny czy też zamieniłeś??


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
Turo
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-12, 21:14
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: Turo » 2015-07-29, 12:34

Jeżeli chodzi o odczucia to wiadomo cudów nie ma, tym bardziej że na tą chwilę oprócz montażu dolotu nic więcej nie było robione.
Jednak mam wrażenie, że konik już trochę inaczej się zachowuje... lekkiej zmianie na pewno uległ dźwięk i doszedł przyjemny świst przy przyspieszaniu ;).


V6 - Too small for America, Too big for Japan

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: jaco » 2015-07-29, 15:49

Jak zakładałem K&N w V6 to właśnie głównie dźwięk się zmienił, ale bardzo na korzyść.


Remember, There Is Life Beyond Grip

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”