Co to za kubełki? Udało się je założyć, bez podwyższenia siedzenia?stang232 pisze: ↑2019-01-03, 13:43Skoro lampy export są już na pokładzie to przyszła pora na exportowe lusterka. Składane z wersji japońskiej.
Na razie jeszcze białe, ale zaraz trafią do malowania.
Po latach szukania, na nadkole wróci fabryczna antena, kupiłem auto ze składaną - też fajnie wygląda ale ma ciut za małe przykrycie otworu w nadkolu.
Dotarły też nowe dywaniki z cobrą - do dopełnienia wnętrza zostają więc jeszcze nakładki z Macha i wymiana pasa kierowcy bo nieco sfatygowany po latach.
[stang232&saleen] czarne 302
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Remember, There Is Life Beyond Grip
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Siedzi sie na nich nizej niz na fabrycznych.
Te fotele to model recaro sport.
Te fotele to model recaro sport.

- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Pora na aktualizacje.
Udało się pomalować i zamontować exportowe lusterka. A także zrealizować od lat planowane oklejenie (projekt właściwie miałem już w 2014roku, ale albo brakowło czasu, albo było coś odświeżania (malowania) ale po kolei.
Czarny to nalepszy kolor ale po 14 latach z czarnym SN95 stwierdziłem, że można coś zmienić. Moje poprzednie auto to było v6, oczywiście modyfikowałem je stopniowo. Najmocniejszym Mustangiem 3.8 94-98 była wersja Saleen V6 Sport (tu ja kiedyś opisałem http://www.mustangklub.pl/2013/11/saleen-v6-sport/) - bardzo mi się podobała.
Pasy le mans można spotkać na Sn-ach w Polsce, jakiś bardzo odjechany projekt też m nie leżał- więc po photoshopowych przymiarkach zdecydowałem się na pasy po bokach. ostatecznie jednak przy wyborze koloru gdy chodziłem z próbnikiem uznałem, ze kolor nie będzie srebrny, a zbliżony do saddle czyli koloru wnętrza.
Po przebojach z oklejaczami - udało się nakleić pasy przed zlotem.
Udało się pomalować i zamontować exportowe lusterka. A także zrealizować od lat planowane oklejenie (projekt właściwie miałem już w 2014roku, ale albo brakowło czasu, albo było coś odświeżania (malowania) ale po kolei.
Czarny to nalepszy kolor ale po 14 latach z czarnym SN95 stwierdziłem, że można coś zmienić. Moje poprzednie auto to było v6, oczywiście modyfikowałem je stopniowo. Najmocniejszym Mustangiem 3.8 94-98 była wersja Saleen V6 Sport (tu ja kiedyś opisałem http://www.mustangklub.pl/2013/11/saleen-v6-sport/) - bardzo mi się podobała.
Pasy le mans można spotkać na Sn-ach w Polsce, jakiś bardzo odjechany projekt też m nie leżał- więc po photoshopowych przymiarkach zdecydowałem się na pasy po bokach. ostatecznie jednak przy wyborze koloru gdy chodziłem z próbnikiem uznałem, ze kolor nie będzie srebrny, a zbliżony do saddle czyli koloru wnętrza.
Po przebojach z oklejaczami - udało się nakleić pasy przed zlotem.

-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Super 
Już rozumiem czemu z tak mocnym ożywieniem wpisałeś się w moim poście

Już rozumiem czemu z tak mocnym ożywieniem wpisałeś się w moim poście

- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Dzięki.
Na początku roku zakupiłem tez gorna część intake GT40 - konkretniej intake który był oferowany przez SVO czyli dzisiejszy odpowiednik Ford Racing. Ten wydajniejszy kolektor byl w cobrze 94-95. Musze Jeszce dokupić lower mainfold (w usa) i pewnie na jesień zabiorę sie za montaż.
Na początku roku zakupiłem tez gorna część intake GT40 - konkretniej intake który był oferowany przez SVO czyli dzisiejszy odpowiednik Ford Racing. Ten wydajniejszy kolektor byl w cobrze 94-95. Musze Jeszce dokupić lower mainfold (w usa) i pewnie na jesień zabiorę sie za montaż.

- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: [stang232&saleen] czarne 302
no ja mam teraz zainstalowaną 75mm ale co z tego jak standardowy kolektor jak i tak nic to nie da 

Re: [stang232&saleen] czarne 302
Walczę ze swoim już prawie 4 lata. Efekty są mocno widoczne, ale wiadomo. Możliwości czasu i budżetu, których inwestycje już przynajmniej dwukrotnie przekroczyły wartość mojego Forda. Jestem pełen podziwu Twoich prac.
Życzę sobie i wszystkim posiadaczom koników i takiego hobby, takiego rozwoju prac jak Twoje.
Chapeau bas dla Ciebie kolego.
Pozdrawiam,
Fryderyk
Życzę sobie i wszystkim posiadaczom koników i takiego hobby, takiego rozwoju prac jak Twoje.
Chapeau bas dla Ciebie kolego.
Pozdrawiam,
Fryderyk
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Niestety nie ma szansy na pokazanie na zlocie zimowych prac przy aucie zostaje więc odświeżyć temat.
1. Dokupiłem lower mainfold pasujący do intake GT40. Idealnie pasował z exlorera 5.0 (jakby co mam na sprzedaż górny intake od explorera na sprzedaż)
2. Doszły też potrzebne uszczelki i śruby, aby skręcić wszystko razem. Odświeżyłem oddając do szkiełkowania ten dolny intake, dzięki czemu wygląda jak nowy.
3. Przy okazji, że wszystko zdjęte do malowania proszkowego oddałem pokrywy zaworów, bo 25lat pracy było po nich widać.
4. Następnym, krokiem będzie założenie CAI BBK, który powinien dodać błysku komorze silnika.
Teraz dam zdjęcia części, a jak wszystko założę to wrzucę fotę całej komory.
1. Dokupiłem lower mainfold pasujący do intake GT40. Idealnie pasował z exlorera 5.0 (jakby co mam na sprzedaż górny intake od explorera na sprzedaż)
2. Doszły też potrzebne uszczelki i śruby, aby skręcić wszystko razem. Odświeżyłem oddając do szkiełkowania ten dolny intake, dzięki czemu wygląda jak nowy.
3. Przy okazji, że wszystko zdjęte do malowania proszkowego oddałem pokrywy zaworów, bo 25lat pracy było po nich widać.
4. Następnym, krokiem będzie założenie CAI BBK, który powinien dodać błysku komorze silnika.
Teraz dam zdjęcia części, a jak wszystko założę to wrzucę fotę całej komory.

- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Przy okazji prac głównych doszło trochę mechaniki do naprawy
1. Pęknięta płytka od cewki
2. Wymiana szumiącego łożyska oporowego
3. Uczelniacz wału na wyjściu z silnika + uszczelniacz na wyjściu ze skrzyni
4. Nowe koło zamachowe ze względu na wyszczerbione zęby
1. Pęknięta płytka od cewki
2. Wymiana szumiącego łożyska oporowego
3. Uczelniacz wału na wyjściu z silnika + uszczelniacz na wyjściu ze skrzyni
4. Nowe koło zamachowe ze względu na wyszczerbione zęby

- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Udało się kupić także kilka drobiazgów
1. Fabryczna rączka od hamulca ręcznego, miałem jakiś tunning
2. Osłonę gumową do ręcznego bo była naderwana ( nie zdążyłem jeszcze wymienić)
3. Gumkę na odbój do drzwi
4. Zastąpic ułamaną kratkę nawiewu
5. Kilka kołków do bagażnika
1. Fabryczna rączka od hamulca ręcznego, miałem jakiś tunning
2. Osłonę gumową do ręcznego bo była naderwana ( nie zdążyłem jeszcze wymienić)
3. Gumkę na odbój do drzwi
4. Zastąpic ułamaną kratkę nawiewu
5. Kilka kołków do bagażnika

-
- Forumowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
Re: [stang232&saleen] czarne 302
Tak sobie patrzę na te pasy ...i bardziej mi leżą srebrne . Pewnie dla tego że są bardziej neutralne i uzupełniają/ dopełniają bazowy czarny. Żółte pasy to dość mocny akcent powodujący że auto jest dwukolorowe. Przy srebrnych tego efektu nie ma ( podobne odczucia dot. Koloru felg. Srebrne - zawsze neutralne .
Ale sn EXTRA- też kiedyś takiego miałem
Ale sn EXTRA- też kiedyś takiego miałem
