[Baz_One] Ford Mustang GT '95 Convertible

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-04, 20:53

Fajny Mustang. Mi odradzono wymianę hamulców, bo cyt:"te standardowe są bardzo dobre". Mechanik jeżdził po Nurburgring'u GT500 i jak stwierdził - wszystko było Ok, a hamulce świetnie się spisały. Zamiast tego powiedział, żebym pomyślał lepiej o zmianie wyedechu i podniesieniu mocy do 725hp, heh... Teraz sam już nie wiem co o tym myśleć.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-11-04, 21:02

Czy ja wiem czy takie dobre :D Klakson jeździł nim w US i testował na torze w UK i narzekał, że hamulce nie dają rady, więc decyzja należy do siebie ;) Chyba,że podniesiesz moc to wtedy nie ma zmiłuj :] A co do tych 725 km to proponuje to : http://www.kennebell.net/superchargers/ ... Shelby.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Będziesz chyba więcej niż zadowolony ;)



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-04, 21:19

Taa... Ale on jeździł modelem 2005, a ja mam 2008. To jest spora różnica (w zawieszeniu, mocy silnika i właśnie hamulcach, króre poprawiono). Facet powiedział mi wprost, że jest to nie warte poniesionych kosztów. Te Brembo, które są obecnie instalowane w GT500 kosztują 2500F i są jednymi z najlepszych na rynku dla Mustanga. Ewentualnie mogę zmienić tył, ale... to też nie jest warte chyba, że zależy mi na kwestiach wizualnych. Podsumował, że ciężko o lepsze hamulce niż te które są obecnie w GT500.

Taa.. Polecił mi ten sam upgrade silnika :) i powiedział, żebym wpadł w weekend to będzie akurat ktoś, kto ma 1000hp w swoim Mustangu :). Tylko po co aż tyle... ?

[ [i:d72c241008][b:d72c241008]Dodano[/b:d72c241008]: 2008-11-04, 19:39[/i:d72c241008] ][/size:d72c241008]
A... I jak mówił ten mechanik te hamulce Brembo są 6 zaciskowe.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-11-04, 22:12

Hmmm...te zaciski są 4 tłoczkowe ;) A te 2500 funtów za brembo to straszne ździerstwo:D Tak czy siak brałbym AP-Racing, ale to tylko moje zdanie ;) Dobra kończymy OT, jak chcesz pogadać to załóż temat o swoim Shelby bo robimy zamieszanie w wątku kolegi ;)



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-11-04, 22:22

Chyba zboczyliście z tematu:

[quote:2da4fb3f06]caster camber plates, nie wiem jak to sie zwie po polsku to coś na wygląd łożyska na gorze amortyzatora z przodu, kupiłem nowe regulowane te płytki żeby dało sie ustawić poprawnie zbieżność i kąty, bo przy takim obniżeniu geometria poszła w las [/quote:2da4fb3f06]

Czyli mocowania górne amortyzatorów, przednie czy tylne też? Jakie to koszta?

BBK - to barany po "naszemu"

[ [i:2da4fb3f06][b:2da4fb3f06]Dodano[/b:2da4fb3f06]: 2008-11-04, 21:34[/i:2da4fb3f06] ][/size:2da4fb3f06]
Ale nie.. przecież amorki nie są ze sprężynami..

[ [i:2da4fb3f06][b:2da4fb3f06]Dodano[/b:2da4fb3f06]: 2008-11-04, 21:39[/i:2da4fb3f06] ][/size:2da4fb3f06]
Buzz,

A czy to jest jakaś kupa, czy coś rozsądnego?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-04-Fo ... 0103014747" onclick="window.open(this.href);return false;
:niepewny:

[img:2da4fb3f06]http://img291.imageshack.us/img291/7479 ... lerif2.jpg[/img:2da4fb3f06]


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-11-05, 19:46

to jest beznadziejne rozwiaznie, opisze ci to potem bo teraz musze wychodzic ;)

a odnosnie mojego portingu to sami zoabczcie rożnice ;)
Obrazek


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2008-11-07, 19:52

obrobiony kanał wygląda poważnie :) ,skopałeś tylko sprawe że nie hamowałeś auta wcześniej byłoby widać dokładnie efekty na papierze,ale mimo wszystko jedz i zbadaj samochód,warto to zrobić tym bardziej,że napewno będziesz dalej modyfikował silnik.Wydaje mi się że powinno to dać wraz z rockerami jakieś 20-25KM,moment pewnie nie znacznie wzrośnie, ale w serii jest go nawet sporo 386NM,co dzięki odetkanym głowicom pozwoli podnieść moc i przesunąć ją troche do góry,a przy skróconym dyfrze jest to bardzo potrzebne.Jak dołożysz do tego wszystkiego jakiś dobry kolektor ssący najlepiej firmy Edelbrock lub trick flow,to moc powinna skoczyć już blisko 300KM. :hyhy:



Ps. ciekawy jestem jak trzymają serie mustangi, bez różnicy na rocznik, czy konie które podaje producent odzwierciedlają rzeczywistość.Może ktoś z forumowiczów hamował swoje auto? widziałem osobiście kilka wykresów BMW M3 z lat 90-tych i dość sporo tym samochodom poubywało od (fabrycznych danych 286KM) wypluwało 268KM,265KM a nawet jeden miał 248KM! :przestraszony:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-11-08, 00:39

a coz tu hamowac jak to stockowe auto, jak cos sie zrobi to moze wtedy, takie zabiegi jak robie to do laikow :P narazie musze dokonczyc porting i koletorki zalozyc, nie moge sie doczekac 1 odpalenia i dziweku :) pochwale sie wrazeniami jak juz bede mial sie czym chwalic.


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-11-14, 14:36

a ja bym poprosił wskazówki w sprawie obniżania.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-11-18, 01:07

hmmm, obniżanie, jest kilka sposobów, ja wybrałem akurat najpopularniejszy, tzn. sprężyny obniżające o dana w wartość, w moim przypadku było to ponad 2". Pisze ponad 2" bo mam sprężyny Eibach Sportline do konika w wersji Coupe, normalnie Eibach w swojej ofercie ma 2 rodzaje sprezyn, Pro kit który obniża o 1" i Sportline który jest przeznaczony wyłącznie do wercji Coupe ze względu na ogromną twardość i duże obniżenie (2 cale), a z racji na to ze wresja kabriolet ma mniej sztywna karoserie i większą wagę Sportliny nie sa przeznaczone do kabrioletów co akurat ja odebrałem dokładnie odwrotnie :D bo wększa waga = większe obniżenie, a sztywność poprawie rozporkami na wiosnę ;) ufff to tyle co do mojego obniżania.

kolejny sposób to obcięcie sprężyn, skuteczne ale nie polecam, sam miałem tak zrobione u siebie, i hmmm, było nisko ale nic poza tym, zero charakterystyki, samochód był niżej nad ziemią ale uginał się tak samo jak przed obcięciem, czyli jak dawniej miał powiedzmy okolo 12-15cm prześwitu i przy wpadnięciu w jakieś nierówności zawieszenie uginało się o 5-7cm to przy obciętych sprężynach, prześwit spadał prawie do zera :orany: i nieraz tarłem rozpórka dolna o czysty asfalt a co dopiero przejechać nad wystającą studzienką :/
NIE POLECAM !!

coil overy- to kolejny sposób, nie wypowiem sie bo nie miałem okazji testować takiego zestawu w samochodzie który fabrycznie ma sprężynę obok amortyzatora, i szczerze to nie wiem za bardzo jak to działa bo przecież normalnie w mustangach cały ciężar auta spoczywa na sprężynach które maja swoje specjalne miejsca przygotowane w karoserii a amortyzator dostaje tylko siłę tłumienia, a zakładajśc taki zestaw coiloverów mamy amortyzator na którym jest nałożona sprężyna i automatycznie cały ciężar przechodzi na miejsce montowania amortyzatora...

ja wybrałem obniżające sprężyny tylko dlatego ze wiedziałem jak bardzo chce obniżyć auto czytając tysiące tematów na amerykańskich forach i wybór padł właśnie na sportline :)
teraz auto reaguje nawet na najmniejszy ruch kierownicą, prowadząc go w poślizgu można go teraz bez żadnego problemu, POLECAM !!

do tego elementy gumowe zostały zmienione na elementy z poliuretanu co dało naprawdę ogromna różnicę w charakterystyce i twardości. POLECAM

a tu dam fotkę mojego prześwitu zanim ktoś pochopnie kupi sprężyny i będzie narzekał ze jest za nisko...

dodam jeszcze że zdjęcie zostało zrobione chwile po puszczaniu auta z podnośnika, jak wiadomo po przejechaniu choć kilkudziestu metrów auto układa się do właściwej wysokości wiec paczka po papierosach już prawdopodobnie by nie weszła ;)

Obrazek

podsumowując, jest bardzo nisko, bardzo twardo ale tak miało być...

pozdrawiam K


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-18, 01:28

[quote:09d314b976="Baz_One"]a tu dam fotkę mojego prześwitu zanim ktoś pochopnie kupi sprężyny i będzie narzekał ze jest za nisko... [/quote:09d314b976]
Ja pindolę, za własną kasę taką krzywdę konikowi zrobić [url=http://www.freesmileys.org:jfx6r7ad][img:09d314b976]http://www.freesmileys.org/smileys/shocked003.gif[/img:09d314b976][/url:jfx6r7ad][url=http://www.freesmileys.org:jfx6r7ad][img:09d314b976]http://www.freesmileys.org/smileys/shocked003.gif[/img:09d314b976][/url:jfx6r7ad][url=http://www.freesmileys.org:jfx6r7ad][img:09d314b976]http://www.freesmileys.org/smileys/shocked003.gif[/img:09d314b976][/url:jfx6r7ad], kuźwa ani do lasu, ani na wydmy, ani pobocze, a gdzie tam polne drogi :rotfl: :rotfl: :rotfl: W BMW E39 mam M-pakiet i fabrycznie obniżone tylko o 30 i zamiast wyjeżdżać na łączkę z radością to dostawałem każdorazowo sraczki, że znowu przyłomoce w jakiegoś grzyba, do odbytu dla mnie obniżanie jest. No ale jak ktoś jest świadom okoliczności i obniża to już wie co go czeka :oczami:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-11-18, 08:05

Ja mam E24 obniżone na Bilstein B6 i Lesjofors - do lansu super, jeżdżę nią bardzo sporadycznie, więc mi to nie przeszkadza, ale jeżdżę wężykiem...

Mustang musi być "normalny" nie za twardy. Więc chyba obniżę go o jakieś 3cm.

Te sprężyny, których foto wrzuciłem wyżej, nie są na amortyzator... One są krótkie jak do obniżenia 5cm. ale można je odsunąć od wahacza, kręcąc nakrętką. Oczywiście na lewarku lub w kanale lub jedno i drugie na raz...

Raz zamontowałem Bilstein B6 do jednego auta, które ma jeździć na co dzień... Never again. Jak moją słuszną wagą napierałem na błotnik to auto szło ok 1-1,5cm w dół, a setkę przekroczyłem nie pamiętam kiedy :] . To samo w 635csi. Po ładnej jezdzni jeździ się super, na wybojach czułem że zaraz kielich mi przez maskę wyjdzie :)

Z drugiej strony... 12km nowego asfaltu mam do pracy... w sumie cala droga do pracy gładka... nie nie nie....


[b:1d98bdd05b]Baz_One[/b:1d98bdd05b], dzięki za odp.

P.S. Najlepsi są Ci co obcinają profilowane sprężyny w kolumnie McPHersona. A mój kolega - cwaniak, palnikiem sobie wyprofilował obciętą krawędź. Ale potem k...wił że ma deske nie auto.... bo mu temperatura sprężystość zabrała.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-11-18, 11:14

sorry ale nie masz racji Radek, jak sama nazwa mówi Coil-over to sprężyna która jest NA amortyzatorze ;) to jest kit który służy do zamontowania na oryginalnych amortyzatorach, przerabiałem to milion razy... spójrz nawet ze w zestawie są pierścienie które się zakłada na amortyzator i mają za zadanie trzymać sprężynę...


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-11-18, 11:21

[quote:547c30530c="Baz_One"]sorry ale nie masz racji Radek, jak sama nazwa mówi Coil-over to sprężyna która jest NA amortyzatorze to jest kit który służy do zamontowania na oryginalnych amortyzatorach, przerabiałem to milion razy... spójrz nawet ze w zestawie są pierścienie które się zakłada na amortyzator i mają za zadanie trzymać sprężynę...
[/quote:547c30530c]

To mi zabiłeś ćwieka :kwasny:

To rzeczywiście "dźwina" sprawa.

A masz może jakieś sprawdzone źródło do zakupów w USA?
W ciągu pół roku będę chciał kupić: sprężyny, boot cover, kapselki do felg (to akurat lekkie, mały problem), konsolę środkową na radio 2din i może jakieś pierdolety inne.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-11-18, 15:29

nie chwalac sie mam radio double din ale sam sobei zrobilem ;)


Obrazek

a w nim stacja multimedialna JVC sterowana oczywiście dotykowo ;)


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”