No widzę, że Ty to tam nie tylko napęd/zawieszenie, ale całe auto do ostatniej śrubki. Bardzo jestem ciekaw efektu. Do końca roku już niewiele zostało.danek pisze: ↑2018-10-17, 08:19nie nie
Ja swego już klepię trzeci rok i może w tym roku uda mi się go w końcu odpalić (czekam jeszcze na zbiornik paliwa) - kolor żółty
O ten:
viewtopic.php?f=84&t=11018
Cobra '01 S/C 302 stroker
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C
Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Hehe, może tak było. To 4 lata temu - może mnie obróciło, a może prowadziłem jak moja teściowa. Już nie pamiętam. Zresztą wtedy pojechałem na tor zaraz po zakupie, żeby nauczyć się auta, oswoić z mocą, a nie ścigać.BaPit pisze: ↑2018-10-16, 21:37pięknejaco pisze: ↑2014-09-28, 14:53Czas się wreszcie pochwalić - od tygodnia poruszam się drugim mustangiem, którego chyba wszyscy znacie ( viewtopic.php?f=84&t=5153&hilit=cobra+2001#p95028" onclick="window.open(this.href);return false; )![]()
Czy tylko się mi zdaje, czy na jednym kółku objechało Cię stuletnie e46 i niewiele młodszy Focus (nie RS)? Liczę mocno, ze po prostu mój wzrok niedomaga![]()
Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Znowu weszło parę rzeczy.
Wałki - custom od Todda Warrena. Do tego silnika najbardziej agresywne były od zdaje sie Cobry 98, w drugiej kolejności właśnie 01, ale jak już iść na całość.. To już weszły też 'szybsze' sprężynki od Biran Tooley Racing.
Chłodnica wodno-olejowa jest kolejnym elementem niskiego zaufania wśród użytkowników - wypad Uszczelki głowic Cometic Komora silnika nie wyglądała jakoś rewelacyjnie, więc została odmalowania. "Przy okazji" kolejna gruba rzeczy - kołyska steeda. Podobno najlepsza wśród produkowanych seryjnie - sprawdzimy Nowa podpora skrzyni. Skrzynia też po remoncie i drobnych poprawkach.
Jak już wziąłem się za modyfikacje przepływu oleju, to i miska olejowa siłą rzeczy - padło na Canton'a road race'a czterozapadkowego. Bardzo ciekawa konstrukcja. Oczywiście nowa żaluzja Canton'a pod spodem Jakiś czas temu LT dostały bandaże termiczne. Prawdę pisząc, nie byłem do nich przekonany (smród), a zwłaszcza do tego, co działo się pod nimi. Także i one zostały odnowione
Wałki - custom od Todda Warrena. Do tego silnika najbardziej agresywne były od zdaje sie Cobry 98, w drugiej kolejności właśnie 01, ale jak już iść na całość.. To już weszły też 'szybsze' sprężynki od Biran Tooley Racing.
Chłodnica wodno-olejowa jest kolejnym elementem niskiego zaufania wśród użytkowników - wypad Uszczelki głowic Cometic Komora silnika nie wyglądała jakoś rewelacyjnie, więc została odmalowania. "Przy okazji" kolejna gruba rzeczy - kołyska steeda. Podobno najlepsza wśród produkowanych seryjnie - sprawdzimy Nowa podpora skrzyni. Skrzynia też po remoncie i drobnych poprawkach.
Jak już wziąłem się za modyfikacje przepływu oleju, to i miska olejowa siłą rzeczy - padło na Canton'a road race'a czterozapadkowego. Bardzo ciekawa konstrukcja. Oczywiście nowa żaluzja Canton'a pod spodem Jakiś czas temu LT dostały bandaże termiczne. Prawdę pisząc, nie byłem do nich przekonany (smród), a zwłaszcza do tego, co działo się pod nimi. Także i one zostały odnowione
Remember, There Is Life Beyond Grip
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Spoko. Po kolejnych filmikach widać, że ogarniasz temat i zaj[piip]biście za[piip]ierdalasz. Szacun. Fura świetna i dobrze użytkowana


- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Dzięki. Choć liczę na to, że teraz będzie szybciej

Remember, There Is Life Beyond Grip
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Jacek jak wyjedziesz po tych modach to nie będziesz miał się z kim ścigać.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
hehe, przez rok praktycznie nie jeździłem w ogóle, najpierw muszę się nauczyć od nowa jeździć tym autem, , a to też trochę zajmie. Zresztą już robię listę kolejnych modów

Remember, There Is Life Beyond Grip
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Dzięki

Remember, There Is Life Beyond Grip
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Niesamowicie go dopieszczasz, trzymam kciuki za ukończenie i zwrot nakładów w postaci frajdy z jazdy
Z roku na rok IV gen coraz bardziej mi się podoba i zamiast o bullittcie 2018 (zawód) zacząłem myśleć o 2001.
A felgi popieram, za duże. W SN95 najlepiej wyglądają szerokie i głębokie 18".
Jak kiedyś sobie sprawię IV gena to będę szukał meisterów lub innych skręcanych obręczy.



A felgi popieram, za duże. W SN95 najlepiej wyglądają szerokie i głębokie 18".
Jak kiedyś sobie sprawię IV gena to będę szukał meisterów lub innych skręcanych obręczy.


- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Nie zgodzę się. Wg mnie z doświadczenia to 19" są idealne- jeśli chodzi o wygląd. 20 są za duże.

- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Masz na myśli, że dobrze wyglądają takie z szerokim lip'em, jak te?nomad pisze: ↑2018-11-12, 00:20Niesamowicie go dopieszczasz, trzymam kciuki za ukończenie i zwrot nakładów w postaci frajdy z jazdyZ roku na rok IV gen coraz bardziej mi się podoba i zamiast o bullittcie 2018 (zawód) zacząłem myśleć o 2001.
A felgi popieram, za duże. W SN95 najlepiej wyglądają szerokie i głębokie 18".
Jak kiedyś sobie sprawię IV gena to będę szukał meisterów lub innych skręcanych obręczy.
![]()

Remember, There Is Life Beyond Grip
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Tak, moim zdaniem super na takich wygląda z szeroką, "mięsista" oponą szczelnie wypełniającą nadkole. A najlepiej gdyby to były 3-częściowe błyskotki z gumą 315-335 
VI gen pod względem parametrów felg ma tą przewagę nad V, że wchodzą felgi o niskim et. Dla mnie to już jest wystarczający argument, by kiedyś sobie takiego sprawić i móc się wyszaleć felgowo

VI gen pod względem parametrów felg ma tą przewagę nad V, że wchodzą felgi o niskim et. Dla mnie to już jest wystarczający argument, by kiedyś sobie takiego sprawić i móc się wyszaleć felgowo

- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Cobra '01 S/C 302 stroker
Dawno nie zaśmiecałem wątku.
Mam nadzieję, że nie dostanę za to bana na forum, ale postanowiłem ściszyć nieco auto. Tak, wiem, za stary jestem, ale po ostatniej przejażdżce na Mustkę, 500km w jedną stronę, byłem zmęczony hałasem. Stroker, wałki, longi, X, i tylne tłumiki MACa najbardziej nie dały żyć dzieciakom. Zastanawiałem się czym je zastąpić. Pierwsze o czym pomyślałem, to rear seat delete, bo nie płacze, ale niestety zdrowy rozsądek zdecydował się nie pozbywać zawartości tylnej kanapy. Zastąpiłem tylne tłumiki customowym rozwiązaniem: Muszę przyznać, że póki co jestem bardzo zadowolony. Goście zrobili to naprawdę pro. Każdy centymetr przemyślany. No i udało się zachować końcówki, do których już się przywiązałem.
Dźwięk jest znacznie cichszy, ale nie cichy i zdecydowanie mniej natarczywy. Wiem, że to nie tak powinno być, ale sporadycznie robię autem trasę. Zresztą, nawet na torach są już normy hałasu.
Mam nadzieję, że nie dostanę za to bana na forum, ale postanowiłem ściszyć nieco auto. Tak, wiem, za stary jestem, ale po ostatniej przejażdżce na Mustkę, 500km w jedną stronę, byłem zmęczony hałasem. Stroker, wałki, longi, X, i tylne tłumiki MACa najbardziej nie dały żyć dzieciakom. Zastanawiałem się czym je zastąpić. Pierwsze o czym pomyślałem, to rear seat delete, bo nie płacze, ale niestety zdrowy rozsądek zdecydował się nie pozbywać zawartości tylnej kanapy. Zastąpiłem tylne tłumiki customowym rozwiązaniem: Muszę przyznać, że póki co jestem bardzo zadowolony. Goście zrobili to naprawdę pro. Każdy centymetr przemyślany. No i udało się zachować końcówki, do których już się przywiązałem.
Dźwięk jest znacznie cichszy, ale nie cichy i zdecydowanie mniej natarczywy. Wiem, że to nie tak powinno być, ale sporadycznie robię autem trasę. Zresztą, nawet na torach są już normy hałasu.
Remember, There Is Life Beyond Grip