Mialem poczekac ze zdjeciami az doprowadze auto do stanu w jakim bym chcial zeby byl ale widze ze troche mi zejdzie.. Mam dylemat czy zostawic go na sprezynach HR czy zalozyc mu fabryczne..Obawiam sie ze na tych moge miec problem z wcisnieciem wiekszych felg..Pozatym strasznie go optycznie wydluzylo po obnizeniu,sam juz nie wiem czy to dobrze czy zle..
A tak na marginesie,co zrobic zeby zdjecia z fotosika od razu sie otwieraly??
Ostatnio zmieniony 2014-04-02, 13:39 przez stang232, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przed linkiem do zdjecia wpisujesz [img] a po [/img]
Kupilem dzisiaj felgi do konika,18'' ,7''szerokosci ET 40.Nie takie chcialem ale sie trafily i teraz musza byc..Sa troche porysowane ale poeksperymentuje i polakieruje je na czarny polysk. Pierwsze pytanie jaka maksymalnie szeroka opone da sie na to zalozyc i jakie mam ET na oryginalnych 15" widocznych na zdjeciach wyzej? Jedni pisza ze te felgi maja ET45,inni ze 55 a jeszcze inni ze 24?? Probowalem odnalezc dane na feldze ale nic tam o ET nie ma..
Na 7" to chyba 225 będzie najszerszą oponą do założenia.
Oryginalne fordowskie 15" mają ET24. Te co kupiłeś to bez dystansów strasznie schowają się w nadkola
Wejdą i 245 ale będą okrutnie wyglądać, 235 wygląda dobrze -mam tak założone z tyłu. 225 to już spokojnie.
Ale tak jak pisze stang232 bez dystansów to te felgi wpadną bardzo do środka
Ja mam ET 43 i z tyłu dystanse 30mm i jeszcze troszkę brakuje aby były równo z nadkolem
Felgi polakierowane i zalozone na auto.Przy ET40 wstyd wyjechac z garazu.. Dobrze kombinuje zeby na przod zalozyc dystanse 30mm a na tyl 50?? Najgorsze jest to ze za dystanse zaplace wiecej niz za felgi..
Nie przesadzaj z grubością dystansu, podobno dystanse o grubości powyżej 35mm źle wpływają na łożyska które szybciej padają.
Ale myślę że Alustar udzieli Ci wszystkich info i doradzi i wykona bo w tym siedzi.
W zwiazku z nadmiarem wolnego czasu zabralem sie w koncu za reflektory w Mustangu Nie polecam tego nikiomu,2 dni bawilem sie z jednym reflektorem!!Rozklejanie w piekarniku to na prawde trudny zabieg bo klej za cholere nie chce puscic,do tego lakierowanie okulara,oklejanie,polerowanie szkla itp..Ale efekt jest lepszy niz sie spodziewalem..
Tak wygladala lampa przed zabiegiem:
A tak w trakcie prac i efekt koncowy
Trzeba przyznać, reflektor wygląda lepiej jak nowy dodatkowo z czarnym okularem może fajnie wyglądać na koniku.
Tak więc, pogratulować wytrwałości no i czekam na fotki całości .
Reflektory w Mustangach od chyba 02' mialy czarne okulary i wlasnie takie chcialem..A ze jest problem z ich zdobyciem w PL ,to sam sobie zrobilem.. Szkoda ze nie czuje sie na silach zeby zrobic style bar do mojego konika bo 2tys. za pałąk to nie dam!
Felgi przemalowalem na gun metal bo czarne mi cos nie pasowaly,reflektory po przerobce zamontowane,brakuje jeszcze dystansow ale autko zaczyna powoli jakos wygladac..