Dzięki wielkie rick za wskazówki

już zacząłem zbierać graty. Na razie udało się zdobyć:
-Kolektor Cobra z wtryskami i przepustnicą
-tłumiki Flowmaster Super 44 Series
Niedługo też powinienem już mieć drugi silnik z Explorera z 96 , z głowicami GT40. Zastanawiałem czy lepiej będzie przełożyć same głowice czy od razu cały silnik z Explorera do Mustanga zmieniając tylko wałek na ten mustangowski. Będę również zamawiał długie kolektory BBK i zastanawiałem się też czy nie kupić wałka Ford Racing E303 , chociaż czytałem też , że te oryginalne wałki są bardzo wydajne.
Wnętrze mam w zwykłe szare materiałowe , ale mam zamiar zmieniać je na czarne bo mam prawie kompletne z dawcy a siedzenia będę montował kubełkowe RECARO z lancera EVO 8

Fajnie trzymają i myślę ,że nie będą się gryzły stylistycznie.
Co do filtra to nie jest w nadkolu tylko został zamontowany w miejsce oryginalnego i obudowany własnoręcznie zrobionym air boxem
