(empi1955) MUSTANG II KING COBRA
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jeszcze drobne przeróbki pompy oleju
I ................ składa się...
... już wkrótce pierwsze odpalenie na stojaku.
I ................ składa się...
... już wkrótce pierwsze odpalenie na stojaku.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
No i pooszłoo !!!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
BRAWO!!!!
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jeśli ktoś twierdzi, że "bardzo wolno" to ślimacze tempo, to ja już nie wiem jak nazwać taką szybkość prac !!!
Chronologia: - koniec października 2021 = pierwsze uruchomienie silnika ; - połowa lutego 2022 (3,5 m-ca później) - stan na dziś! i umiejscowienie silnika. Od tego czasu silnik przygotowywany jest do włożenia do samochodu. Tempo prac przybliżających ten moment uwiecznione na serii zdjęć poniżej. Osobiście w tzw. międzyczasie zostałem emerytem. A auto się robi ...
1.
2.
3.
Chronologia: - koniec października 2021 = pierwsze uruchomienie silnika ; - połowa lutego 2022 (3,5 m-ca później) - stan na dziś! i umiejscowienie silnika. Od tego czasu silnik przygotowywany jest do włożenia do samochodu. Tempo prac przybliżających ten moment uwiecznione na serii zdjęć poniżej. Osobiście w tzw. międzyczasie zostałem emerytem. A auto się robi ...
1.
2.
3.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Dawno nie było żadnego wpisu . Ale leniwy przebieg prac nie daje powodów do zamieszczania codziennych lub co- tygodniowych aktualizacji. Powoli, ale jednak coś się dzieje. Wygląda na to, że pasowania kolektorów wydechowych (aby silnik zmieścił się w nadwozie) zakończyły się sukcesem. Wolnej przestrzeni w niektórych miejscach jest na milimetry, zobaczymy jak będzie w trakcie eksploatacji.
Wskoczyły nowe elementy gumowe poduszek zawieszenia silnika.
Stara przekładnia kierownicza zdemontowana, poddana renowacji i zamontowana na swoje miejsce.
Dotarła też wreszcie pogłębiona miska olejowa skrzyni biegów C4 oraz miedziane uszczelki kolektorów wydechowych.
Miska olejowa silnika ponownie poddana została dodatkowej przeróbce i kosmetyce. Teraz wygląda tak:
W tylne zawieszenie wskoczył wreszcie stabilizator. Była to dodatkowa opcja wyposażenia w Mustangach II, ale podstawowa dla wersji KC. Problemem był nie sam stabilizator lecz konieczność wymiany łączników stabilizatora (rzecz nie do pozyskania w sklepach w USA) , trzeba było je dorobić.
Ponieważ wraca do auta zastany (nie fabryczny) układ wydechowy oparty na tłumikach Flowmaster, osobnych rurach 2", "true dual straight pipe" - żadnego H-pipe czy X-pipe ! Z bocznymi wylotami przed tylną osią trzeba go było "deko" odświeżyć.
A do silnika po wykonanych modyfikacjach, aby nie ograniczać osiągów wskoczyła nowa pompa paliwa Hi-Volume.
I na razie tylko tyle .... Co dalej ? Czekamy!
Wskoczyły nowe elementy gumowe poduszek zawieszenia silnika.
Stara przekładnia kierownicza zdemontowana, poddana renowacji i zamontowana na swoje miejsce.
Dotarła też wreszcie pogłębiona miska olejowa skrzyni biegów C4 oraz miedziane uszczelki kolektorów wydechowych.
Miska olejowa silnika ponownie poddana została dodatkowej przeróbce i kosmetyce. Teraz wygląda tak:
W tylne zawieszenie wskoczył wreszcie stabilizator. Była to dodatkowa opcja wyposażenia w Mustangach II, ale podstawowa dla wersji KC. Problemem był nie sam stabilizator lecz konieczność wymiany łączników stabilizatora (rzecz nie do pozyskania w sklepach w USA) , trzeba było je dorobić.
Ponieważ wraca do auta zastany (nie fabryczny) układ wydechowy oparty na tłumikach Flowmaster, osobnych rurach 2", "true dual straight pipe" - żadnego H-pipe czy X-pipe ! Z bocznymi wylotami przed tylną osią trzeba go było "deko" odświeżyć.
A do silnika po wykonanych modyfikacjach, aby nie ograniczać osiągów wskoczyła nowa pompa paliwa Hi-Volume.
I na razie tylko tyle .... Co dalej ? Czekamy!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Powoli wypełnia się przestrzeń komory silnika i podwozia. Niedługo pierwsze odpalenie silnika w naturalnym środowisku czyli aucie !
Silnik ze skrzynią biegów - mam nadzieję ostatnie lądowanie !
jak na stole chirurgicznym z zaznaczonym polem operacji ...
wał napędowy lśniący nową farbą ...
... alternator również nie może być gorszy.
iiii ... siup na swoje miejsca !
Silnik ze skrzynią biegów - mam nadzieję ostatnie lądowanie !
jak na stole chirurgicznym z zaznaczonym polem operacji ...
wał napędowy lśniący nową farbą ...
... alternator również nie może być gorszy.
iiii ... siup na swoje miejsca !
Ostatnio zmieniony 2022-08-02, 14:32 przez empi1955, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Ładnie te elementy się składają. Wierzę że jeszcze w tym roku Cobra wyjedzie na drogę
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Cześć
Twoja historia powinna być jak wzorzec Metra z Sevres dla wszystkich marzycieli - kupiłem w marcu a latem będę jeżdził!
Pozdrawiam i powodzenia!
Twoja historia powinna być jak wzorzec Metra z Sevres dla wszystkich marzycieli - kupiłem w marcu a latem będę jeżdził!
Pozdrawiam i powodzenia!
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
HE, he, he .... i jeszcze za małe pieniądze !
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Powoli, ale cały czas do przodu !
Wygląda na to, że układ wydechowy skończony. Po uruchomieniu i pierwszych jazdach pojawią się być może jakieś poprawki. Generalnie budowa układu bez zmian: - dwie rury żadnych X lub H-pipe i dwa osobne tłumiki Flowmaster, rury zakończone płaskimi końcówkami. Jedyna zmiana to kolektory średniej długości pasowane i wykonane od podstaw.
Wygląda na to, że układ wydechowy skończony. Po uruchomieniu i pierwszych jazdach pojawią się być może jakieś poprawki. Generalnie budowa układu bez zmian: - dwie rury żadnych X lub H-pipe i dwa osobne tłumiki Flowmaster, rury zakończone płaskimi końcówkami. Jedyna zmiana to kolektory średniej długości pasowane i wykonane od podstaw.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs