
(empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jaco - mówisz że grubo? Tak wygląda , ale czasem mam wrażenie, że może to być przerost formy nad treścią. Dlatego z niecierpliwością czekam na pierwsze odpalenie i jazdę! Nie mam wyobrażenia jakie efekty w stosunku do oryginału może dać porting głowic ze zmniejszoną objętością i zamkniętą komory spalania.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Grubo, ponieważ porting jest takim elementem układanki, który coś tam daje, ale kosztuje chyba niewspółmiernie dużo. Większe zawory to dobry ruch. Do vette zakładam alu głowice, z większymi zaworami, ale na porting już pożałowałem. Niestety jeszcze nie wiem, czy polecam.empi1955 pisze: ↑2021-01-29, 22:16Jaco - mówisz że grubo? Tak wygląda , ale czasem mam wrażenie, że może to być przerost formy nad treścią. Dlatego z niecierpliwością czekam na pierwsze odpalenie i jazdę! Nie mam wyobrażenia jakie efekty w stosunku do oryginału może dać porting głowic ze zmniejszoną objętością i zamkniętą komory spalania.
![]()
Ciekawe ile tam elementów w oryginale zostawisz

Remember, There Is Life Beyond Grip
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
A na froncie ? Głowice leżakują na warsztacie czekając na swoją kolejkę do obróbki. (frezowanie do nowego wymiaru gniazd i montaż prowadnic zaworów)
leżakowanie

Coś tam ruszyło się w sprawie tylnego mostu. Po demontażu główki i rozbiórce na części pierwsze. Zostawiamy przełożenie (koło talerzowe, wałek ataku) wjeżdża za to mechanizm z LSD no i nowe śruby, łożyska.
most




leżakowanie

Coś tam ruszyło się w sprawie tylnego mostu. Po demontażu główki i rozbiórce na części pierwsze. Zostawiamy przełożenie (koło talerzowe, wałek ataku) wjeżdża za to mechanizm z LSD no i nowe śruby, łożyska.
most




Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Główka tylnego mostu złożona

Pochwa tylnego mostu przygotowana do końcowego malowania

Ostatnie prace przy obróbce głowic


Pochwa tylnego mostu przygotowana do końcowego malowania

Ostatnie prace przy obróbce głowic

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Wreszcie!
Prace nad głowicami zakończone: gniazda zaworów ssących po obróbce , prowadnice zaworów ssących wstawione. Pozostaje uzbroić i zakładać całość na silnik.



W ostatniej chwili zmiana -zamiast oryginalnych, stalowych pokryw zaworów będą aluminiowe.

Prace nad głowicami zakończone: gniazda zaworów ssących po obróbce , prowadnice zaworów ssących wstawione. Pozostaje uzbroić i zakładać całość na silnik.



W ostatniej chwili zmiana -zamiast oryginalnych, stalowych pokryw zaworów będą aluminiowe.

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Pokrywy cieszą oko, piękna robota.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jakieś tam prace przy KC trwają:
Resory pomalowane

bębny również , półosie z nowymi łożyskami i uszczelniaczami

wszystko trafia na swoje miejsce w aucie

Głowice wypieszczone

lądują na bloku silnika i na to wszystko ... kolorek

Resory pomalowane

bębny również , półosie z nowymi łożyskami i uszczelniaczami

wszystko trafia na swoje miejsce w aucie

Głowice wypieszczone

lądują na bloku silnika i na to wszystko ... kolorek

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Coś tam ciągle dojeżdża z nowych części. Wolno bo wolno, ale uzupełniamy wyposażenie silnika. Oczekujemy jeszcze na część niezbędną do zamknięcia silnika:
- inną miskę olejową !
smok pompy oleju

pompa oleju

pompa wody

dźwigienki zaworowe

aparat zapłonowy HEI

nowe kolektory wydechowe (mid-lenght tube headers)

- inną miskę olejową !
smok pompy oleju

pompa oleju

pompa wody

dźwigienki zaworowe

aparat zapłonowy HEI

nowe kolektory wydechowe (mid-lenght tube headers)

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Piękna robota. Do III Zlotu Klasyków się nie wyrobisz? 
Pytanko: most. 8" czy 9"? Jak 8" - to chętnie podpytam co zakupiłeś do LSD.

Pytanko: most. 8" czy 9"? Jak 8" - to chętnie podpytam co zakupiłeś do LSD.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Jak widać ślimaczy się to wszystko okropnie! Na III Zlot nie ma szans .
Most jest 8". LSD - YDGF8-28-SM firmy Yukon ; https://www.jegs.com/i/Yukon-Gear/807/Y ... M/10002/-1
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Super, dzięki za podpowiedź. Zaczynam odkładać 
Przy okazji: sam składałeś most?

Przy okazji: sam składałeś most?
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Makabra, ile to wszystko trwa !!! Wreszcie zza kałuży dotarła miska olejowa, ostatni brakujący element "ewolucji silnika". Mam nadzieję że teraz prace nabiorą tempa !
Jest!

Jest!

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Nie, to jest customowa miska firmy Canton, pojemność standard. Różni się odpowiednio ukształtowanymi przegrodami zapewniającymi lepszy spływ oleju i większą stabilność poziomu oleju podczas przyspieszeń, zakrętów. Do tego jest dedykowany smok pompy.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs