(empi1955) MUSTANG II KING COBRA
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Haloo,haloo Marek,ludzie czekaja na odpowiedz.gdzie jesteś?Gdzie sie podziewasz?Nie ma sie co załamywać,najgorsze to poddać się.Daj nam znać,co jest grane?
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Alee ... Piotr, o co chodzi ? Kto tu sie miał załamać ?? To, że napisałem kolejną przestrogę dla przyszłych chętnych na renowacje nie znaczy, że mam życiowy problem !
Jak to się mówi: przeżyłem komunę to i takie dziadostwo w postaci nierzetelnego wykonawcy też przeżyję ! Szkoda tylko czasu i nerwów ! Gdybym miał się załamywać takimi drobnostkami to nie byłbym tu gdzie jestem.
Co do auta, to korekta zakresu zleconych prac w niesłownej firmie mająca skrócić maksymalnie czas pobytu u nich. W najbliższym czasie auto transportuję do innego warsztatu na montaż czekającego tam silnika , skrzyni biegów. Tam też poprawki i dokończenie mechanicznych tematów, które przerosły dotychczasowego wykonawce. Wyposażanie i wykończenie już samodzielne. I tak z zaplanowanego jednego roku wyjdzie ok. dwóch lat.
Niesolidny pierwszy wykonawca zdewastował ustalone następne terminy. !
Jak to się mówi: przeżyłem komunę to i takie dziadostwo w postaci nierzetelnego wykonawcy też przeżyję ! Szkoda tylko czasu i nerwów ! Gdybym miał się załamywać takimi drobnostkami to nie byłbym tu gdzie jestem.
Co do auta, to korekta zakresu zleconych prac w niesłownej firmie mająca skrócić maksymalnie czas pobytu u nich. W najbliższym czasie auto transportuję do innego warsztatu na montaż czekającego tam silnika , skrzyni biegów. Tam też poprawki i dokończenie mechanicznych tematów, które przerosły dotychczasowego wykonawce. Wyposażanie i wykończenie już samodzielne. I tak z zaplanowanego jednego roku wyjdzie ok. dwóch lat.
Niesolidny pierwszy wykonawca zdewastował ustalone następne terminy. !
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Miałem dokładnie tak samo z klasykiem - co prawda tylko Mercedes z 1991 roku ale jednak. Kompletnie nieodpowiedzialny „fachowiec” numer 1 spowodował, że wszystkie terminy się rozjechały, poprawki po nim u kolejnych mechaników pochłonęły dużo czasu i dużo pieniędzy, a w efekcie remont, który miał trwać maks. pół roku trwał półtora roku i przekroczył znacznie zakładamy budżet. Ale nie ma co rozpamiętywać, trzeba zacisnąć zęby i kończyć co się zaczęło
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Wiesz co mówisz i masz rację! Taka jest na TO recepta !
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Wszystko jasne,więc do dzieła!!Czekamy na finał!!ps.KAZDY Z NAS GDZIEŚ WJEB...Ł przy renowacji,lecz po wszystkim juz zapominamy i gęba sie sama cieszy,kiedy już dosiadasz konia:)
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Rach, ciach i JUŻ ! Za 48 h podjeżdża laweta i dalszy etap 400 km dalej.empi1955 pisze: ↑2019-09-12, 22:00... Co do auta, to korekta zakresu zleconych prac w niesłownej firmie mająca skrócić maksymalnie czas pobytu u nich. W najbliższym czasie auto transportuję do innego warsztatu na montaż czekającego tam silnika , skrzyni biegów. Tam też poprawki i dokończenie mechanicznych tematów, które przerosły dotychczasowego wykonawce...
Czekamy ...
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
ktoś,kto na co dzień "klei "plastiki nie będzie wg mnie podchodził z szacunkiem do klasyka,dlatego jest jak jest.Niech kolejni dzialają zgodnie i ukończą Kinga.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Początek nowego etapu. Po 14-tu miesiącach w czterech ścianach.
Tu, na świeżym powietrzu na chwilę przed zjazdem, w "nowej miejscówce."
Tu, na świeżym powietrzu na chwilę przed zjazdem, w "nowej miejscówce."
Ostatnio zmieniony 2019-09-27, 10:27 przez empi1955, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Mimo, że na lawecie to wygląda pięknie.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Kapitalne auto rozumiem przez co przechodzisz, u mnie jedno auto odrestaurowywałem 3 lata, inne teraz po roku jest w punkcie wyjścia przez oszusta blacharza i coraz poważniej myślę nad złomowaniem go
nie tak dawno gdzieś przeczytałem, że pierwszy zabytek robisz dla wroga, drugi na handel, a dopiero trzeci dla siebie...
nie tak dawno gdzieś przeczytałem, że pierwszy zabytek robisz dla wroga, drugi na handel, a dopiero trzeci dla siebie...
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Pobudka !!!
Już czas rozpocząć pracę w nowym 2020 roku.
Na stole pojawiła się automatyczna skrzynia biegów.
Już czas rozpocząć pracę w nowym 2020 roku.
Na stole pojawiła się automatyczna skrzynia biegów.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
W tym "dziwnym" czasie, w którym nastąpiło wymuszone sytuacją zwolnienie prac, prawdziwą jaskółką jest dostawa oczekiwanych nowych felg. Zamiast fabrycznych 13x5,5 ET 10 wjadą na "daily" 15X7 ET0 . Będzie może poważniej ? Trzynastki pozostaną podstawą dla wersji "show car".
Jeszcze pozostaje dobór opon pod względem szerokości i profilu.
Jeszcze pozostaje dobór opon pod względem szerokości i profilu.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Tak długo to wszystko trwa, że każdy nawet najmniejszy ruch przybliżający koniec prac, jara mnie !
Zmiana stanowiska i wreszcie początek prac przy samochodzie.
Zmiana stanowiska i wreszcie początek prac przy samochodzie.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- RetroStang
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
- Model: 1967
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Bielsko-Biała
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Masz niezwykle rzadkiego Konia, ja na ten przykład nigdy nie widziałem na żywo Mustanga II generacji. Jak będę na Kaszubach w lecie zgłoszę się do Ciebie.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA
Notujemy kolejny ruch. Auto w górę !
Weryfikacja tylnego mostu i stanu tylnych hamulców. Do wymiany na pierwszy ogień uszczelniacze i łożyska osi. Kusi też przy okazji weryfikacji stanu główki mostu dorzucenie jakiegoś lockera lub chociaż układu z LSD bo most typu otwartego. Przełożenie zostaje ! Elementy hamulców tylnych również zostają. Bob musiał je wymieniać krótko przed sprzedażą - są w dobrym stanie!
Weryfikacja tylnego mostu i stanu tylnych hamulców. Do wymiany na pierwszy ogień uszczelniacze i łożyska osi. Kusi też przy okazji weryfikacji stanu główki mostu dorzucenie jakiegoś lockera lub chociaż układu z LSD bo most typu otwartego. Przełożenie zostaje ! Elementy hamulców tylnych również zostają. Bob musiał je wymieniać krótko przed sprzedażą - są w dobrym stanie!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs