Mustang II 78 2.8 v6
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 210
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
- Model: Cobra 2,8
- Silnik: inny V6
- Kolor: na razie biały
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Mustang II 78 2.8 v6
to jest TARGA 2,8 v6 może w przyszłości trafi tam oryginał z COBRY II czas pokaże;)
- Ślimak
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 564
- Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
- Model: Charger 6.4 V8
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang II 78 2.8 v6
Trzymam kciuki za teniwację - drugiej generacji wciąż jest u nas jak na lekarstwo!
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang II 78 2.8 v6
Gratulacje. Napisz coś więcej o swoim egzemplarzu. II-ek u nas w kraju mało, to i wiedza o nich mizerna. Piszesz o "TARGA" , co masz na myśli ? Ze zdjęcia wynika, że to raczej wersja z T-topem. Rzadkość.Wersje tworzone przez dealerów na zamówienie klienta. A jeśli chodzi o silnik, to COBRY II były właśnie produkowane w dwóch wersjach silnikowych 2.8 i 5.0 l.Jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie. Z chęcią rozszerzę swoją wiedzę w temacie. Rozkodowałeś może swoją tabliczkę i "buck tag". Warto to zrobić z ciekawości.kubajle pisze:to jest TARGA 2,8 v6 może w przyszłości trafi tam oryginał z COBRY II czas pokaże;)
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
- Model: Cobra 2,8
- Silnik: inny V6
- Kolor: na razie biały
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Mustang II 78 2.8 v6
jak znajdę więcej czasu to opiszę
jakby co mam na sprzedaż fastback dwa egzemplarze
jakby co mam na sprzedaż fastback dwa egzemplarze
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
- Model: Cobra 2,8
- Silnik: inny V6
- Kolor: na razie biały
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Mustang II 78 2.8 v6
empi1955 pisze:Gratulacje. Napisz coś więcej o swoim egzemplarzu. II-ek u nas w kraju mało, to i wiedza o nich mizerna. Piszesz o "TARGA" , co masz na myśli ? Ze zdjęcia wynika, że to raczej wersja z T-topem. Rzadkość.Wersje tworzone przez dealerów na zamówienie klienta. A jeśli chodzi o silnik, to COBRY II były właśnie produkowane w dwóch wersjach silnikowych 2.8 i 5.0 l.Jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie. Z chęcią rozszerzę swoją wiedzę w temacie. Rozkodowałeś może swoją tabliczkę i "buck tag". Warto to zrobić z ciekawości.kubajle pisze:to jest TARGA 2,8 v6 może w przyszłości trafi tam oryginał z COBRY II czas pokaże;)
T-top a Targa To to samo wpisz w google
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang II 78 2.8 v6
Ok! i wszystko jasne !
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang II 78 2.8 v6
T-top nie jest wersją robiona przez dealera..
To seryjny mustang z takim dachem opuszczał fabrykę, to była odpowiedź na Camaro Targa
był produkowany właśnie w 1978r i kosztował jako opcja 647$ mozna było zamówić w nadwoziu Mach 1 i Sportsroof (np cobra)
Po lifcie w 1979r ford jeszcze tylko w 1981 wrócił do tego.
Były przeróbki dealerskie, ale zazwyczaj w sedanach bo sportroofa mozna bylo zamowic seryjnie.
To seryjny mustang z takim dachem opuszczał fabrykę, to była odpowiedź na Camaro Targa
był produkowany właśnie w 1978r i kosztował jako opcja 647$ mozna było zamówić w nadwoziu Mach 1 i Sportsroof (np cobra)
Po lifcie w 1979r ford jeszcze tylko w 1981 wrócił do tego.
Były przeróbki dealerskie, ale zazwyczaj w sedanach bo sportroofa mozna bylo zamowic seryjnie.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang II 78 2.8 v6
Oczywiście masz rację.
Istniał jednakże rynek wtórny T-top, który wg. amerykańskich grup entuzjastów Mustangów II był o wiele większy. Jakie to były ilości - produkcja fabryczna i rynek wtórny nie ma sensu się spierać. Podobno informacje o wielkości produkcji T-top z MartiAutoWorks też nie zostały nigdzie zweryfikowane. Faktem jest że ta generacja Mustanga tak lekceważona w USA była i jest obiektem modyfikacji jak i inne generacje. Stąd najpewniejszą informacją pozostają dane "zaszyte w buck tag ". T-top fabryczny to: TRF- z fabryki w Dearborn, TARGA - z fabryki w San Jose. Pojawia się też oznaczenie FLP.

Istniał jednakże rynek wtórny T-top, który wg. amerykańskich grup entuzjastów Mustangów II był o wiele większy. Jakie to były ilości - produkcja fabryczna i rynek wtórny nie ma sensu się spierać. Podobno informacje o wielkości produkcji T-top z MartiAutoWorks też nie zostały nigdzie zweryfikowane. Faktem jest że ta generacja Mustanga tak lekceważona w USA była i jest obiektem modyfikacji jak i inne generacje. Stąd najpewniejszą informacją pozostają dane "zaszyte w buck tag ". T-top fabryczny to: TRF- z fabryki w Dearborn, TARGA - z fabryki w San Jose. Pojawia się też oznaczenie FLP.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang II 78 2.8 v6
ilosc modyfikacji wynika tez z tego, ze prosta konstrukcja i jednoczesnie najlzejszy i najmniejszy mustang z nowoczesnym ukladem kierowniczym (na listwie), do tego to bylo jedno z najmniejszych aut do ktorego wchodzilo V8 bez jakichkolwiek kombinacji.... po prostu marzenie na 1/4 mili, a po za tym auto prowadzi na serio rewelacyjnie.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang II 78 2.8 v6
Trafiłeś w sedno sprawy. Większość osób powiela jednak negatywne opinie, bez większego wnikania w sprawę, stąd taki hejt. Ta prostota i zalety konstrukcyjne, szczególnie przednie zawieszenie - wzorzec dla wszystkich Hot- rodowców - z możliwością bezproblemowego upchnięcia w przestrzeni silnikowej big blocka, jest przekleństwem dla wszystkich chcących zachować fabryczny stan Mustanga II. Cięcie przez lata i przeróbki na potęgę mało poważanego auta w połaczeniu ze znikomą produkcją części zamiennych powodują że niektore elementy nadwozia czy wyposażenia są już nie do zdobycia.lamina pisze:ilosc modyfikacji wynika tez z tego, ze prosta konstrukcja i jednoczesnie najlzejszy i najmniejszy mustang z nowoczesnym ukladem kierowniczym (na listwie), do tego to bylo jedno z najmniejszych aut do ktorego wchodzilo V8 bez jakichkolwiek kombinacji.... po prostu marzenie na 1/4 mili, a po za tym auto prowadzi na serio rewelacyjnie.
Co do prowadzenia auta - dla mnie rewelacja choć nigdy nie prowadziłem I gen. więc nie mam porównania.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Rekin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 376
- Rejestracja: 2017-04-29, 00:09
- Model: Ford Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: Elbląg
- Kontakt:
Re: Mustang II 78 2.8 v6
Również posiadam mustanga II gen., ale w skali 1:18 i uważam, że jest ładniejszy niż gen.III
"W życiu trzeba być rekinem, jeśli nie chcesz by dopadły Cię inne rekiny."
Jarosław Psikuta ( bez "s" )
Jarosław Psikuta ( bez "s" )