[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Qunina powoli zaczyna nabierać kształtów, choć wychodzą kolejne niedoskonałości, problemy:
1. Po założeniu uszczelek, głównie tylnej klapy, drzwi i okien bocznych spasowanie elementów straciło w oczach, tj.
-w połowie długości klapy (obecne repro SD - zapewne niższa sztywność od oryginału czy starszych repro) uległa ona wybrzuszeniu ku górze,
-okna boczne nie dochodzą do samej góry, Panowie z warsztatu sprawdzili że jest to wina dolnych uszczelek/zgarniaczy zamontowanych drzwiach, na dodatek zewnętrzna po osadzeniu w drzwiach jest 1-3 mm (już nie pamiętam dokładnie) poniżej krawędzi drzwi. Jakby tego było mam dziwne odczucie bo zgarniacz zewnętrzny nie dochodzi do okienka wentylacyjnego, powstała tam kilku cm przerwa...
-o powstałych brakach w pasowaniu drzwi, szczególnie dolnej części nie wspominam bo mają zostać "dociągnięte"...
Czy też tak macie? Czy może Szanowni Koledzy podejrzewacie jakiś błąd przy montażu, szczególnie w przypadku tej ok. 1cm szpary powstałej po podniesieniu bocznej szyby?
2. Pokrowce siedzeń, które wyglądały przed remontem stosunkowo dobrze okazały się "dopasowane" do poprzednich zużytych gąbek siedzeń, a co za tym idzie dużym problemem jest założenie ich na nowe gąbki (stelaże odnowione + wspawane mocowania pod zagłówki, które mogą utrudniać założenie pokrowców, gdyż siatka wtedy nie może być idealnie dociśnięta do stelaża oparcia)
3. Problem z wlewem pozostał, tj. po zakręceniu Quń jest pod skosem przechylony w lewo, a na dodatek mam wrażenie że czegoś brakuje bo są luzy. Też tak macie, czy macie jakiś patent by po dokręceniu Quń był w poziomie?
3. Brakująca sprężyna do regulatora szyby została zapożyczona z jakiegoś fiata, mercedesa
4. Na zdjęciach widoczny jest również "mój" vinyl
1. Po założeniu uszczelek, głównie tylnej klapy, drzwi i okien bocznych spasowanie elementów straciło w oczach, tj.
-w połowie długości klapy (obecne repro SD - zapewne niższa sztywność od oryginału czy starszych repro) uległa ona wybrzuszeniu ku górze,
-okna boczne nie dochodzą do samej góry, Panowie z warsztatu sprawdzili że jest to wina dolnych uszczelek/zgarniaczy zamontowanych drzwiach, na dodatek zewnętrzna po osadzeniu w drzwiach jest 1-3 mm (już nie pamiętam dokładnie) poniżej krawędzi drzwi. Jakby tego było mam dziwne odczucie bo zgarniacz zewnętrzny nie dochodzi do okienka wentylacyjnego, powstała tam kilku cm przerwa...
-o powstałych brakach w pasowaniu drzwi, szczególnie dolnej części nie wspominam bo mają zostać "dociągnięte"...
Czy też tak macie? Czy może Szanowni Koledzy podejrzewacie jakiś błąd przy montażu, szczególnie w przypadku tej ok. 1cm szpary powstałej po podniesieniu bocznej szyby?
2. Pokrowce siedzeń, które wyglądały przed remontem stosunkowo dobrze okazały się "dopasowane" do poprzednich zużytych gąbek siedzeń, a co za tym idzie dużym problemem jest założenie ich na nowe gąbki (stelaże odnowione + wspawane mocowania pod zagłówki, które mogą utrudniać założenie pokrowców, gdyż siatka wtedy nie może być idealnie dociśnięta do stelaża oparcia)
3. Problem z wlewem pozostał, tj. po zakręceniu Quń jest pod skosem przechylony w lewo, a na dodatek mam wrażenie że czegoś brakuje bo są luzy. Też tak macie, czy macie jakiś patent by po dokręceniu Quń był w poziomie?
3. Brakująca sprężyna do regulatora szyby została zapożyczona z jakiegoś fiata, mercedesa
4. Na zdjęciach widoczny jest również "mój" vinyl
- Załączniki
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
cóż... dzięki za odpowiedzi... może uda się kiedyś na jakimś zlocie porozmawiać/podpatrzeć poprawnie osadzone i poprawnie pracujące boczne okienka...
tu się przyznam że dopiero teraz zauważyłem że o ile mam cudownie odnowione wszystkie trójkątne okienka o tyle dolna rama dużego bocznego okienka pozostała w stanie jakim była, może się za to kiedyś wezmę o ile się da...
na jednym ze zdjęć próba założenia starego pokrowca na nowe gąbki
odnośnie klapy - porównałem starą uszczelkę która strzelam, że ma ok. 7 lat z nową która jest dużo twardsza, co zapewne jest jednym z powodów wybrzuszenie klapy...
tymczasem przyszło kolejne zamówienie, tym razem bardzo skromne i jeżeli dobrze liczę nr 13
kolejna ciekawostka, stary pedał gazu był najprawdopodobniej z audi czego sam nie zauważyłem
tu się przyznam że dopiero teraz zauważyłem że o ile mam cudownie odnowione wszystkie trójkątne okienka o tyle dolna rama dużego bocznego okienka pozostała w stanie jakim była, może się za to kiedyś wezmę o ile się da...
na jednym ze zdjęć próba założenia starego pokrowca na nowe gąbki
odnośnie klapy - porównałem starą uszczelkę która strzelam, że ma ok. 7 lat z nową która jest dużo twardsza, co zapewne jest jednym z powodów wybrzuszenie klapy...
tymczasem przyszło kolejne zamówienie, tym razem bardzo skromne i jeżeli dobrze liczę nr 13
kolejna ciekawostka, stary pedał gazu był najprawdopodobniej z audi czego sam nie zauważyłem
- Załączniki
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Moja klapa z 66 była praktycznie "nie do ugięcia" w linni poszyć ,aby wyrównać ją w środkowej części musiałem "dociągać" poszycia do klapy. Może nie mam racji ,ale sprawdz bez uszczelki czy klapa pasuje, bo nie sądzę aby uszczelka dała ją radę ugiąć w środkowej części.
kultura techniczna-to lubię
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
bez uszczelki było ok, zrywanie uszczelek grozi uszkodzeniem lakieru, a tego chyba nikt nie chce i naprawdę w przeciągu tych ok. 7 lat chyba zmienili skład gumy (tego się domyślam gdyż zakładam że wszystkie uszczelki wyjeżdżają z jednej fabryki), bo nowe są wyjątkowo twarde. Co do klapy to może masz oryginał, a ja niestety reprodukcję, gdyż uważałem że stara od spodu (a tym samym od środka) jest zbyt wyżarta by mogła okrywać pupinę mojej Quniny (choć owa klapa żywota nie zakończyła...) Pozostaje mi liczyć że czas i jakiś silikon ją zmiękczy...
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Co do uszczelek, ja miałem bardzo sztywne na szyby przód i tył, przez to miałem problemy z mocowaniem listewek ozdobnych, po jakimś czasie zamówiłem (ze sklepu Mustang shop lub jakoś tak) i były dużo bardziej miękkie, więc może te z zestawów są sztywne ?
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
ja kupowałem wszystkie solo ze SD, bodajże jeszcze w 2015
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
dawno nic nie było więc w oczekiwaniu na kolejne części w tym układu wydechowego wrzucam fotki z lawety (zainspirowany zdjęciami mustanga Gobo również zdecydowałem się na zabezpieczenie lakieru zestawem gyeona q2 mohs )
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
O ja Cie... Wygląda super!
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
dzięki chłopaki pozostaje sobie tylko życzyć że do końca już bliżej niż dalej, a za miesiąc w końcu ponownie usłyszę jego rżenie i tętent kopyt
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2015-01-19, 16:55
- Model: mustang coupe 1966
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: dabrowa tarnowska
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
witam przez jaka firme najlepiej zamawiac części pozdr
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
podobnie jak wielu innych sympatyków forum do wysyłki wszelakich paczek z USA mogę polecić Carrierwise ( http://www.carrierwise.com" onclick="window.open(this.href);return false;)
p.s.
przyznać się kto remontuje teraz mustanga w Płowcach pod Sanokiem?
p.s.
przyznać się kto remontuje teraz mustanga w Płowcach pod Sanokiem?
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
po blisko rocznym staniu mojej quninki w kolejce prace ruszyły... oczywiście nie obyło się bez niespodzianek:
- albo tylko tylna prawa podłużnica dynacorna była wyposażona w mocowanie dla tylnej linki hamulca ręcznego, albo Pan Partacz nr 2 zapomniał w trakcie wymiany podłużnic o przeniesieniu m.in tego mocowania, brakujące mocowanie zostało szybko dorobione...
- Pan Partacz nr 2 zapomniał również o przeniesieniu elementów hamulca ręcznego które powinny znajdować się pod podłogą, która to również była wymieniana, owe elementy są aktualnie w drodze...
- w międzyczasie "zregenerowane" cylinderki w hamulcach bębnowych zostały wymienione na nowe,
- została wykonane nowe przewody hamulcowe oraz paliwowe,
- elektryka zostanie założona najprawdopodobniej nowa, które tez już jest w drodze... choć stara nie jest zła...
Mam nadzieję że przewody zostały poprowadzone prawidłowo i nie będzie innych niespodzianek...
Rozważam jeszcze (o ile będzie się dało) rozebranie piór by założyć podkładki teflonowe, choć już teraz wiem że o ile oba resory są wyposażone w pięć piór to nie są identyczne...
edit:
z innych niespodzianek:
-nowe pokrowce na siedzenia od TMI nie pasują idealnie na nowe gąbki ;/
-wczoraj wyciągnąłem z domku ogrodowego pozostawiony tam w misce rozłożony na części alternator, który choć całą zimę był pod dachem to został skutecznie zalany i zamrożony, zupełnie jakby chciał jak jakiś mamut przetrwać epokę lodowcową
- albo tylko tylna prawa podłużnica dynacorna była wyposażona w mocowanie dla tylnej linki hamulca ręcznego, albo Pan Partacz nr 2 zapomniał w trakcie wymiany podłużnic o przeniesieniu m.in tego mocowania, brakujące mocowanie zostało szybko dorobione...
- Pan Partacz nr 2 zapomniał również o przeniesieniu elementów hamulca ręcznego które powinny znajdować się pod podłogą, która to również była wymieniana, owe elementy są aktualnie w drodze...
- w międzyczasie "zregenerowane" cylinderki w hamulcach bębnowych zostały wymienione na nowe,
- została wykonane nowe przewody hamulcowe oraz paliwowe,
- elektryka zostanie założona najprawdopodobniej nowa, które tez już jest w drodze... choć stara nie jest zła...
Mam nadzieję że przewody zostały poprowadzone prawidłowo i nie będzie innych niespodzianek...
Rozważam jeszcze (o ile będzie się dało) rozebranie piór by założyć podkładki teflonowe, choć już teraz wiem że o ile oba resory są wyposażone w pięć piór to nie są identyczne...
edit:
z innych niespodzianek:
-nowe pokrowce na siedzenia od TMI nie pasują idealnie na nowe gąbki ;/
-wczoraj wyciągnąłem z domku ogrodowego pozostawiony tam w misce rozłożony na części alternator, który choć całą zimę był pod dachem to został skutecznie zalany i zamrożony, zupełnie jakby chciał jak jakiś mamut przetrwać epokę lodowcową
- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Grunt że idzie do przodu. Wygląda zacnie!
M
M
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
przyszedł czas na skrzynie
już nie chce mi się wspominać że paździoch u którego montowane jest wszystko w całość stwierdził po 4 latach, że skrzyni nie będzie robił, tak więc zawiozłem ją do Pana Wieczorka z Tarnowa (osoby do której wszyscy wożą swoje automaty), którego pozdrawiam Skrzynia zrobiona w ok. 10 dni w czasie których został również zamówiony i wymieniony tłoczek.
Kolejny raz wyjechałem z uśmiechem na twarzy (przynajmniej z Tarnowa) nie tylko dlatego że są zakłady które są w stanie zrobić coś szybko, fachowo i po ludzkich pieniądzach ale również dlatego że kolejny podzespół mojego qunia wygląda na oryginał!! eh te napisy Fomoco, Ford, etc
Olej który został mi polecony do tej skrzyni to dexron III efla, czyli jest to chyba ELF ELFMATIC G3, co szanowni koledzy o tym sądzą?
już nie chce mi się wspominać że paździoch u którego montowane jest wszystko w całość stwierdził po 4 latach, że skrzyni nie będzie robił, tak więc zawiozłem ją do Pana Wieczorka z Tarnowa (osoby do której wszyscy wożą swoje automaty), którego pozdrawiam Skrzynia zrobiona w ok. 10 dni w czasie których został również zamówiony i wymieniony tłoczek.
Kolejny raz wyjechałem z uśmiechem na twarzy (przynajmniej z Tarnowa) nie tylko dlatego że są zakłady które są w stanie zrobić coś szybko, fachowo i po ludzkich pieniądzach ale również dlatego że kolejny podzespół mojego qunia wygląda na oryginał!! eh te napisy Fomoco, Ford, etc
Olej który został mi polecony do tej skrzyni to dexron III efla, czyli jest to chyba ELF ELFMATIC G3, co szanowni koledzy o tym sądzą?
- Załączniki