[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dzisiaj dzięki "Mustang-Shop" po kilku latach zakupów i poszukiwań mam bagnet od 260
Może to, co niektórych zdziwić, ale jest to część, której zdobycie przysporzyło mi najwięcej problemów.
Na stronach są, ale jak się zamówi to zawsze przychodzi do 289 ( Krótszy )
Przy okazji musiałem kupić nowy ogranicznik do drzwi, bo stary się blokował czasami.
Może to, co niektórych zdziwić, ale jest to część, której zdobycie przysporzyło mi najwięcej problemów.
Na stronach są, ale jak się zamówi to zawsze przychodzi do 289 ( Krótszy )
Przy okazji musiałem kupić nowy ogranicznik do drzwi, bo stary się blokował czasami.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Czasem pierdoły potrafią wykończyć człeka. .. Brawo za detale !!
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Bardzo ładnie. U mnie na trasie ~180km, na DK (Jachranka, Pułtusk, Przasnysz, Mława) a potem 7-ką prawie do domu przy prędkościach blisko 90mph wszyło 16.6l/100km.Przemek64 pisze:Przy tej prędkości spalanie dokładnie 14l/100 km na pracującej klimie, co uważam za bardzo zadowalające
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
To szósty bagnet, który nabyłem drogą kupnayoozeq pisze:Czasem pierdoły potrafią wykończyć człeka. .. Brawo za detale !!
Wczoraj go chciałem włożyć.
Nie wchodzi, jest za szeroki.
Długość jest ok, to nie cienka gnąca się blaszka jak we wszystkich podróbkach, ale trzeba go będzie zeszlifować na szerokości i będzie.
Tyle pieniędzy poszło na wesele, a nie chce wejść. (Nie można normalnie)
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
a może cały czas masz nie tą rurkę od bagnetu?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Rurka oryginalna, jak ją czyściliśmy przy remoncie silnika to miała na oko 50-letnie wżery.Rezor pisze:a może cały czas masz nie tą rurkę od bagnetu?
Jest oryginalna z epoki i była przy tym silniku od początku tego jestem pewien.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Co roku przed sezonem czyszczę cały aparat zapłonowy, sprawdzam przerwy, wyjmuje świece i ogólnie wszystko jest czyszczone i poprawiane.
W tym roku zrobiłem to dopiero teraz czyli przed CMR
Wszystko by było ok jak co roku, ale wykręciłem świece i okazało się, że mieszanka jest zbyt uboga
Po wyczyszczeniu wszystkich styków podkręciłem mieszankę po obu stronach po 0,25 obrotu i nagle trochę mocy przybyło
Muszę gdzieś podjechać na pomiar mieszanki, bo na oko to nie robota.
W tym roku zrobiłem to dopiero teraz czyli przed CMR
Wszystko by było ok jak co roku, ale wykręciłem świece i okazało się, że mieszanka jest zbyt uboga
Po wyczyszczeniu wszystkich styków podkręciłem mieszankę po obu stronach po 0,25 obrotu i nagle trochę mocy przybyło
Muszę gdzieś podjechać na pomiar mieszanki, bo na oko to nie robota.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dopiero wczoraj zorientowałem się (Na dwa dni przed "Classic Mustang Rally" ), że moje problemy ze składem mieszanki mogą być powodem jednej pękniętej plastikowej dźwigienki w gaźniku, która steruje podwyższeniem obrotów na ssaniu i czymś jeszcze, ale nie jestem pewien czym.
Samo ssanie działało, ale podwyższenie obrotów na nim nie.
Zastanawiam się, czy to nie miało wpływu także na skład mieszanki.
W zorganizowaniu części pomogli mi chłopaki z "Mustang-Shop"
Dzisiaj będzie rozebrany gaźnik od strony ssania i trzeba będzie wstępnie go wyregulować.
Uwielbiam takie akcje przed imprezami
Link Deza, który wkleił parę lat temu w moim wątku u mnie zawsze aktualny.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Samo ssanie działało, ale podwyższenie obrotów na nim nie.
Zastanawiam się, czy to nie miało wpływu także na skład mieszanki.
W zorganizowaniu części pomogli mi chłopaki z "Mustang-Shop"
Dzisiaj będzie rozebrany gaźnik od strony ssania i trzeba będzie wstępnie go wyregulować.
Uwielbiam takie akcje przed imprezami
Link Deza, który wkleił parę lat temu w moim wątku u mnie zawsze aktualny.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2018-06-19, 10:21 przez Przemek64, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Powinno to wyglądać tak
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
NIE mogłem się powstrzymać, żeby tego nie wrzucić tutaj i na wątek CMR (tutaj nigdy nie zginie)
Na CMR dostaliśmy drzewka, które jak się później okazało, mieliśmy zasadzić w skansenie.
Jedna z załóg, nie będę pisać która oddała nam swoje drzewko, bo nie chcieli go wozić.
My tak się przywiązaliśmy do swojego, że postanowiliśmy je zabrać ze sobą do domu i posadzić je na działce, natomiast drzewko, które dostaliśmy jako dodatkowe posadziliśmy w skansenie
Może nie jest to bardzo eksponowane miejsce na naszej działce, ale będzie sobie rosło i co roku jak będziemy jeździć na CMR będziemy mu robić zdjęcie i wrzucać na forum
Mam nadzieje, że na jednym z nich drzewko będzie miało 15m
A nasz Dziadziuś będzie nas dalej woził
Tylko gdzie wejdą balkoniki??????
P.S
Będziemy je dobrze nawozić.
Mam nadzieje, że to drzewko będzie rosło w siłę tak jak CMR
Na CMR dostaliśmy drzewka, które jak się później okazało, mieliśmy zasadzić w skansenie.
Jedna z załóg, nie będę pisać która oddała nam swoje drzewko, bo nie chcieli go wozić.
My tak się przywiązaliśmy do swojego, że postanowiliśmy je zabrać ze sobą do domu i posadzić je na działce, natomiast drzewko, które dostaliśmy jako dodatkowe posadziliśmy w skansenie
Może nie jest to bardzo eksponowane miejsce na naszej działce, ale będzie sobie rosło i co roku jak będziemy jeździć na CMR będziemy mu robić zdjęcie i wrzucać na forum
Mam nadzieje, że na jednym z nich drzewko będzie miało 15m
A nasz Dziadziuś będzie nas dalej woził
Tylko gdzie wejdą balkoniki??????
P.S
Będziemy je dobrze nawozić.
Mam nadzieje, że to drzewko będzie rosło w siłę tak jak CMR
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dzisiaj Dziadziuś kończy 54 lata
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
W trakcie wyjazdu na "CMR" Padła mi klima .
Zatrzymaliśmy się w Grudziądzu, gdzie zdiagnozowano awarie czujnika klimy. (a myślałem, że wystarczy uzupełnić czynnik)
Cały CRM bez klimy a cały czas lampa
W Polsce 0 szans i trzeba było zamawiać.
Dzisiaj dotarł
Koszt 55 zł z wysyłką (Więcej kosztowała woda i mydło do częstszych kąpieli.
W czwartek robimy klime
Zatrzymaliśmy się w Grudziądzu, gdzie zdiagnozowano awarie czujnika klimy. (a myślałem, że wystarczy uzupełnić czynnik)
Cały CRM bez klimy a cały czas lampa
W Polsce 0 szans i trzeba było zamawiać.
Dzisiaj dotarł
Koszt 55 zł z wysyłką (Więcej kosztowała woda i mydło do częstszych kąpieli.
W czwartek robimy klime
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Od jakiegoś czasu mam problem z mrugającymi światłami
Na "CMR" Mirek mnie oświecił, że wymiana włącznika nic nie da a co dziwne dla mnie, to to, że trzeba wymienić włącznik długich świateł.
I właśnie dzisiaj nadszedł czas
W sobotę jechałem do pracy i wszyscy na drodze myśleli, że im mrugam światłami, (trochę słabo)
Zobaczymy czy pomoże.
Na "CMR" Mirek mnie oświecił, że wymiana włącznika nic nie da a co dziwne dla mnie, to to, że trzeba wymienić włącznik długich świateł.
I właśnie dzisiaj nadszedł czas
W sobotę jechałem do pracy i wszyscy na drodze myśleli, że im mrugam światłami, (trochę słabo)
Zobaczymy czy pomoże.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Przemek, całą Rumunię przejechałem na migających a jak już mnie wkurzyło to wyłączyłem całkowicie. Nic nie pomogło wymienianie wyłączników (to chyba nie o ten chodzi co wymieniasz tylko ten "wyciągany" do załączenia świateł). U mnie pomogło dopiero zamontowanie przekażnika przez który uruchaminane są światła.
Wątek masz tutaj
viewtopic.php?f=133&t=2080&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrówka
Wątek masz tutaj
viewtopic.php?f=133&t=2080&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrówka
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V