[anbr64] Nowy Mustang 68

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

[anbr64] Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-17, 17:11

Witam wszystkich zrzeszonych i niezrzeszonych forumowiczów. Niejednokrotnie moje auto przwijało się przez forum z różnymi tematami. Jestem pełnoprawnym właścicielem klasycznego MUSTANGA z 68 w wersji cabrio. Dzieki za dotychczasowe sugestie które bardzo mi pomogły w wyborze drogi renowacji. Zdałem się na nową, prężną firmę Mustng Resto z Bielska Białej. Decyzja zapadła z wielu powodów - nie mam gdzie tego robić i nie bardzo na tym się znam. Kontak z firmą - perfect, mają swoje argumenty a ja swoje ale kompromis jest do osiągnięcia. Interesowało mnie aby moje auto było odrestaurowane a nie odnowione więc sprawa nieco trudniejsza. Zwracam szczególną uwagę na zachowanie jak największej ilości oryginalnych części mimo wysokich kosztów ich regeneracji i to jest dla mnie podstawą. Marnie widzę uczestnictwo w tegorocznych zlotach ale w przayszłym roku ??????????????????????.
kucyka kupiłem z pełna świadomością problemów jakie będzie mi sprawiał. Tym większa radość, żew ciagu następnych 2 tygodni ruszamy ze spawaniem. Liczę na wasze wsparcie oraz w szczególności na doradztwo techniczne, pozdrawiam ANDI :padam:


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: arek900 » 2013-02-17, 17:39

pokaż nam swojego mustanga a powiemy Ci kim jesteś! ;)
czekamy na zdjęcia
gratulacje! :)



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-21, 17:47

Dzięki za miłe przyjęcie. Link do dotychczasowych zdjęć viewtopic.php?f=80&t=6037" onclick="window.open(this.href);return false;
Na stronie Mustang Resto można śledzić przebieg odbudowy. Auto jak wspomniałem w wersji IKEA. Będzie fajny materiał bo auto robię od podstaw, łącznie ze skrzynią, silnikiem, zawieszeniem.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-21, 18:01

Jedno z niewielu zdjęć zrobionych w Stanach. Początkowo myślałem o przeznaczeniu go na dawcę, ale tak się do mnie przymilał, ze nie miałem sumienia.
Pozdrawiam :rozpacz:
mustang 1.jpg
Jest jeszcze dużo takich co czekają w stajniach
mustang 1.jpg (75.61 KiB) Przejrzano 8538 razy


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-23, 23:55

Witam mam nadzieję, że jak zwykle doświadczeni forumowicze mi pomogą. Pytanie nr jeden czy warto przerabiać głowice na benzynę bezołowiową i jeżeli ktoś przerobił to jakie odczucia?. Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: stang67 » 2013-02-24, 00:17

Ja nie przerabiałem. Podoba mi się dolewanie dodatku i w ogóle to że jest na ołowiową :) A z resztą dodatek za 4zł na 60l to nie wydatek :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-24, 18:27

stang67 pisze:Ja nie przerabiałem. Podoba mi się dolewanie dodatku i w ogóle to że jest na ołowiową :) A z resztą dodatek za 4zł na 60l to nie wydatek :P
Kasa jak widać po kwotach nie jest wyznacznikiem. Bardziej chodzi o wygodę a przede wszystkim o kontrolę spalin podczas rejestreacji. Chcę zarejestrować na białe tablice a to może być przeszkodą. Macie jakieś doświadczenia? Kontrole emisji spalin robi się teraz nawet na poboczach drogi podczas rutynowej kontroli.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: arek900 » 2013-02-24, 18:42

anbr64 pisze:
stang67 pisze:Ja nie przerabiałem. Podoba mi się dolewanie dodatku i w ogóle to że jest na ołowiową :) A z resztą dodatek za 4zł na 60l to nie wydatek :P
Kasa jak widać po kwotach nie jest wyznacznikiem. Bardziej chodzi o wygodę a przede wszystkim o kontrolę spalin podczas rejestreacji. Chcę zarejestrować na białe tablice a to może być przeszkodą. Macie jakieś doświadczenia? Kontrole emisji spalin robi się teraz nawet na poboczach drogi podczas rutynowej kontroli.
Pozdrawiam
nie słyszałem, żeby do spalin sie przyczepiali, za to za czerwone kierunki na pewno Cie cofnął.
Osobiście jestem tego zdania, że jak się już robi obróbkę głowic to wstawienie utwardzonych gniazd zaworowych to podstawa :).



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: stang67 » 2013-02-24, 19:00

To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: arek900 » 2013-02-24, 19:07

stang67 pisze:To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm :D
wydaje mi się że jeśli auto oryginalnie nie posiada pasów to nawet jeśli rejestrujesz na białe nie sa wymagane



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: stang67 » 2013-02-24, 19:16

arek900 pisze:
stang67 pisze:To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm :D
wydaje mi się że jeśli auto oryginalnie nie posiada pasów to nawet jeśli rejestrujesz na białe nie sa wymagane
Coś było takiego że jeśli pierwsza rejestracja w PL przed jakąś tam datą to nie musi, a jak pierwszy raz teraz rejestrujesz to musisz spełniać nowe normy... ale głowy sobie nie dam uciąć :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-24, 19:27

stang67 pisze:
arek900 pisze:
stang67 pisze:To raczej nie wpływa negatywnie na skład... a na drodze to mogą ci zmierzyć głośność wydechu.
Na białe to się przyczepią do świateł, kierunków, nie wiem jak pasy, zagłówki?? A na żółte nie musisz spełniać norm :D
wydaje mi się że jeśli auto oryginalnie nie posiada pasów to nawet jeśli rejestrujesz na białe nie sa wymagane
Coś było takiego że jeśli pierwsza rejestracja w PL przed jakąś tam datą to nie musi, a jak pierwszy raz teraz rejestrujesz to musisz spełniać nowe normy... ale głowy sobie nie dam uciąć :P
No własnie. Jezeli auto bylo juz zarejestrowane w kraju (patrz np . Syrenka ) to niewiele ja obowiazuje. Spróbuj wyrejestrowac i zarejestrować ponownie. Co do emisji spalin to mobilne urządzenia ma ispekcja transportu drogowego a ta przejmuje uprawnienia również nad osobowymi. Można liczyć na sympatię do klasyków ale ludzie sa różni. Zagłowki, pasy oraz kierunki to pewnie obowiązek. Można ominąć na różne sposoby przegląd techniczny ale nie policję.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: Bielek » 2013-02-24, 19:35

Pavulon_ ma w swoim utwardzone, napisz do niego to powie Ci co i jak. No i oczywiście witamy cie serdecznie w naszych skromnych progach:)


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: anbr64 » 2013-02-24, 19:39

Dzieki Bielek. wolę trzy razy zapytać niz raz coś spieprzyć. To jak ze stolarzem co trzy razy przycinał deskę na wymiar i nadal była za krótka.
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Nowy Mustang 68

Post autor: 6t07t » 2013-02-25, 09:08

Dla aut wyprodukowanych przed 1.07.1995 normy emisji spalin nie dotyczą, pasów (żadnych) nie muszą mieć auta przed 1.07 1971 i nie ma to związku z tablicami.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”