
Taki był: Taki jest: A będzie.... Kopią Bullita (nie 100%- ale kopią)
Na razie robota idzie powoli bo trzeba zarobić na kontener części które już oczekują w Gdyni. Plan jest taki że auto ma wyjechać zrobione na długi weekend majowy (w 2013 r.)
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
Tak, dokładnie. I konserwator ma obowiązek sprawdzić, wydać zgodę/lub nie i dopilnować co i jak robisz. Wyda zgodę, tylko w przypadku gdy modyfikacje będą jakby powrotem do stanu fabrycznego. Nie ma możliwości tuningowania/przerabiania w inną stronę niż stan fabryczny. Stąd moje pytanie jak udało się wkręcić konserwatorowi że oryginalnie był zielony... bo wątpię że oryginalnie był(?) Może...Tadi pisze:ostatnio omawiali to na tvn turbo i z tego co usłyszałem, to każdą ingerencję tj. malowanie lub grzebanie przy silniku (za wyjątkiem wymiany części eksploatacyjnych) trzeba uzgadniać z konserwatorem, lecz nie jestem tego pewny w 100%
A ja sobie zrobię 1967, a co!!! Stać mniestang67 pisze:Bullitt to jest tylko i wyłącznie 1968!!!
Pytam teoretycznie, np jak ja bym chciał zmienić kolor...arek900 pisze:olać konserwatorów i wszystkich urzędników, że tak powiem niech nikt nie patrzy na jaki kolor moja baba se pomalowała paznokcie.
Ważne że jest ładnie i profesjonalnie zrobiony.
Większość populacji wyznaje wyższość plastykowej Elinor nad oryginałem, więc nie wiem czy korzystne jest tu przytaczanie większości...TomS pisze:I tak 99% populacji która oglądała film nie pozna że to nie ten
Tak jak napisał Arek: "olać konserwatorów i wszystkich urzędników...". Miałem już kilka zabytków i nikt nigdy nie sprawdzał, nie kontrolował, nie krzyczał itp. Przecież to nie jest Kolumna Zygmunta, tylko samochód który ma się ładnie prezentować... Osobiście hołduję zasadzie że samochód jest dla mnie a nie odwrotnie.stang67 pisze:Tak, dokładnie. I konserwator ma obowiązek sprawdzić, wydać zgodę/lub nie i dopilnować co i jak robisz. Wyda zgodę, tylko w przypadku gdy modyfikacje będą jakby powrotem do stanu fabrycznego. Nie ma możliwości tuningowania/przerabiania w inną stronę niż stan fabryczny. Stąd moje pytanie jak udało się wkręcić konserwatorowi że oryginalnie był zielony... bo wątpię że oryginalnie był(?) Może...Tadi pisze:ostatnio omawiali to na tvn turbo i z tego co usłyszałem, to każdą ingerencję tj. malowanie lub grzebanie przy silniku (za wyjątkiem wymiany części eksploatacyjnych) trzeba uzgadniać z konserwatorem, lecz nie jestem tego pewny w 100%
Właśnie, jaki ma kod koloru jeśli można zapytać??
Jak ja go zobaczyłem po powrocie od lakiernika to się załamałemstang67 pisze:Pytam teoretycznie, np jak ja bym chciał zmienić kolor...arek900 pisze:olać konserwatorów i wszystkich urzędników, że tak powiem niech nikt nie patrzy na jaki kolor moja baba se pomalowała paznokcie.
Ważne że jest ładnie i profesjonalnie zrobiony.Nie wiem czy dużo tu widać na tych zdjęciach, ale wydaje się całkiem porządnie zrobiony
Nie chcę dać po sobie poznać że jestem zazdrosny
Mimo że zielony to ostatni kolor na jaki bym takiego pomalował
Większość populacji wyznaje wyższość plastykowej Elinor nad oryginałem, więc nie wiem czy korzystne jest tu przytaczanie większości...TomS pisze:I tak 99% populacji która oglądała film nie pozna że to nie tenAVE Ci
na prawdę
że nie zrobiłeś Eli