[Colto] 1967 Mustang Coupe V8

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

colto
Posty: 2
Rejestracja: 2009-02-02, 13:43
Model: mustang coupe 1967
Silnik: inny V6
Kolor: czarna perła

[Colto] 1967 Mustang Coupe V8

Post autor: colto » 2009-02-02, 15:50

Tak było na początku

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nadszedł czas demolki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po skończeniu demolki czas na piaskowanie i spawanie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przed wstawieniem silniczka już na kołach

Obrazek

Teraz czas na serducho

Obrazek
Obrazek

I efekt końcowy tylko te zdjęcia są z kulawego aparatu wieczorem wstawię lepsze

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obiecane wcześniej zdjęcia stan na dzień dzisiejszy chociaż zdjęcia z przed pół roku

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-05-24, 11:17 przez colto, łącznie zmieniany 2 razy.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-02-02, 15:54

:padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam:


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-02-02, 16:24

Krótko pisząc, R E W E L A!!! :padam: :padam: :padam:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-02, 16:24

Pieknie!!!!

Silnik remontowales czy wstawiales nowy? Mozesz podac ile czasu ci to wszystko zajelo. I jakie flaki wyladowaly w aucie? Jakies zdjatka wnetrza?

Dzieki,


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-02, 17:31

colto, jesteś mistrzem. Respect. :padam:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-02-02, 18:28

Kozacko colto kozacko.. :ok:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-02, 19:44

bravo ! świetna robota, motor ślicznie odpicowany ! wrzuć trochę więcej fot, również wnętrza.



Forest
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2009-01-03, 14:46
Model: 1995 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Forest » 2009-02-02, 19:58

Cudo :padam: , dołączam się do prośby o więcej fotek, może też filmik, koniecznie z dźwiękiem :)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-02, 20:32

Chyle Głowę - Brak mi słów.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-02-02, 21:06

Fakt. Klasa. :)



colto
Posty: 2
Rejestracja: 2009-02-02, 13:43
Model: mustang coupe 1967
Silnik: inny V6
Kolor: czarna perła

Post autor: colto » 2009-02-02, 22:01

A teraz trochę odpowiedzi na pytania musia kupiłem w październiku 2003 i zaczołem rozbiurkę do ostatniej śrubki jak widać na fotkach, blachy są oryginalne (wszystkie) buda i reszta blach jak również zawieszenia ,most, wał etc. poszły do piaskowania.
Po piasku wyszedł krótko mówiąc durszlak, wię w ruch poszedł diax i spawarka, każda najmniejsza dziurka jest zaspawana a nie szpachlowana czy zalana żywicą jak to remontują w USA.Zawieszenie jest po regeneracji w polsce dużo taniej niż sprowadzanie ze stanów, nowe są tylko amortyzatory przednie. Jeżeli chodzi o silnik to stary został blok i kolektor dolotowy reszta jest nowa włącznie z tulejowaniem bloku. Wydech cały jest nowy-chromowane kolektory 3Y i dwa tłumiki przelotowe i to cały wydech(Miałem fantazję na caraudio ale po pierwszej przejażdżce od razu mi przeszło).
Środek jest nowy zostały tylko sprężyny i ramki od siedzeń.Szyby są oryginalne i co jest żadkością wszystkie z tego samochodu 1967 FoMoCo :D .Elementy chromowane -zderzaki, ramki szyb przód-tył nowe z USA(made in TAIWAN) także większość uszczelek.Skrzynia biegów nie jest niestety oryginalna-jest c4 zamiast c3, 4-ro biegowa i też została z niej obudowa-bebechy są nowe.Wszystkie śrubki były wyczyszczone w specjalnym bębnie (betoniarka z wiórami i opiłkami metalu oraz drobnym żwirkiem :D )i ocynkowane, tak samo jak prowadnice szyb w dżwiach i bocznych z tyłu oraz większość części z podwozia. Ramki szyb bocznych chromowane u nas. Remont trwał do kwietnia 2007, czyli ok 3,5 roku.
Ale co wam powiem to wam powiem jestem pewien że musio przez następne 40 lat nie będzie potrzebował remontów, jest zrobiony dla siebie a nie tak jak większość bryk na chandel.Dlatego radzę uważać na samochody 30-40-50-letnie remontowane w stanach bo po dwóch trzech sezonach blacha jest do roboty. Jak ktoś chce kupić i remontować to patrzeć czy silnik i skrzynia są zdrowe koszt ok 70%kasy na remont blacharka jest najtańsza do zrobienia ok 10-15%, wnętrze to ok 15-20% kosztów remontu. I to chyba tyle, jak ktoś będzie chciał to mam kilka namiarów na niezłe warsztaty w okolicy, i chętnie pomogę.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-02, 23:10

no faktycznie trochę to trwało, w jednym muszę Ci przyznać rację - odnośnie blacharki robionej w USA - to jest akurat coś czego oni nie potrafią. W Polsce naszej kochanej wiadomo jakich mamy blacharzy :D dlatego też ja swojego odstawiam za chwilę do blacharza i potem lakiernika.

stang mega fajny (tylko kierownica mi się jakoś nie widzi, wole takie większe w drewnie, ale to kwestia gustu ;) ), mój kumpel z ostrowa wlkp ma taki sam model także jak będziesz na jakimś zlocie to pewnie się poturlamy trochę :D



colto
Posty: 2
Rejestracja: 2009-02-02, 13:43
Model: mustang coupe 1967
Silnik: inny V6
Kolor: czarna perła

Post autor: colto » 2009-02-02, 23:15

Jeżeli chodzi o kierownicę to taka była , będzie orginał -czekam na przesyłkę. Ciężko znaleźć oryginalne kułko z 67-podróbek jest full ale to mnie nie interesuja, ma być stara FoMoCo.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-02, 23:35

colto pisze: ma być stara FoMoCo.
fajnie że chcesz jak najwięcej oryginalnych części, to się ceni. Ja (niestety) parę oryginałów będę musiał zastąpić zamiennikami ale też na odwrót np. deske rozdzielczą (zegary) czy konsole centralną udało mi się nabyć w oryginale.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-03, 11:10

Rany poczytam wiecej takich postów i zaczne chyba szukac takiego modelu dla siebie. zaczynam coraz powazniej o takim modelu myslec. A fajnie by wygladaly 2 obok siebie nowy i stary.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”