[Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

[Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Post autor: Caprifan » 2009-11-17, 13:30

No więc stałem się szczęśliwym (narazie) posiadaczem Forda Mustanga z 1967roku. Coprawda z najgorszym z możliwych silników 3,3l R6 ale cóż...
Auto w miare kompletne i raczej sprawne technicznie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-11-17, 13:32

Ladny jest! A silnikiem sie nie przejmuj. Kto powiedzial, ze R6 jest najgorszy :zdegustowany:

Witam w klubie :)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 13:34

No i pięknie. Wygląda na kompletny, przynajmniej z zewnątrz. Co do felg się nie wypowiadam.
Dodaj coś o stanie technicznym, czy lakier i blacharka są w dobrym stanie, czy do remontu, jak tam silnik i takie tam... :D

Pluzz ma rację - silnikiem się nie przejmuj - kiedyś dokupisz sobie drugą połowę. :) (to taki niewinny żart klubowy)


Samotny Wilk

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2009-11-17, 13:41

Tu jeszcze kilka fotek z ogłędzin przy zakupie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co do stanu technicznego to auto jest sprawne. Wczoraj zrobiłem nim 40km. Do wymiany jest tulejka przedniego stabilizatora. Do ustawienia zbieżność bo drze opony od wewnętrznej strony.
Silnik w świetnej kondycji. Pali od kopa i w miare dobrze jedzie jak na ten typ. Skrzynia bardzo ładnie zmienia biegi. Wnętrze poza przednimi fotelami w bdb stanie. Mam komplet poszyć foteli na wymiane.
Hamulce sprawne chociaż wydaje mi się że powinny działać przy użyciu mniejszej siły niż obecnie :)
Pozdrawiam!!!!
Ostatnio zmieniony 2009-11-17, 13:46 przez Caprifan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 13:50

Tak, ze zdjęć, to widać, że jakiś czas temu ktoś zrobił lekką renowację. Było szpachlowanie i lakierowanie, jakiś remont lub tylko wizualne odświeżenie silnika.
Jeżeli nie ma nigdzie ognisk korozji, a silnik po sprawdzeniu u mechanika i wymianie płynów, olejów, filtrów będzie ładnie pracował - to tylko jeździć i cieszyć się z jazdy!
Sprawdź dokładnie stan zawieszenia. Warto powymieniać tuleje, swożnie w wahaczach. Sprawdź układ kierowniczy i hamulce.
Resztę czas pokaże - powodzenia! Do zobaczenia na zlocie.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-11-17, 13:51

Ja sie nie znam na 67-68 ale nie brakuje ci przypadkiem kierunkowskazow na masce? W tych wlotach powietrza???

Z Twojego zdjecia komory nie widac czy masz wspomaganie hamulcow czy nie. Jak nie masz to trzeba troszke noga przycisnac, zeby zaaregowal, ewentualnie sprawdz stan hamulcow i wyreguluj.

A jako milosnik symetrii i lekko autystyczne dziecko zamienilbym felgi lewa-prawa bo teraz to zdobienie kreci sie jakby "pod prad" :wstyd:


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2009-11-17, 13:59

No malowany była napewno. W paru miejscach coś tam powyłaziło i będzie to naprawiane. Pojeżdże pewnie jeszcze przez prryszły sezon zobacze co wyjdzie i na zime malowanie całości. Podłoga zdrowiutka. Zawieszenie wygląda że jest w niezłej kondycji. Nowe Amorki i takie tam. Oczywiście jak będe zbiezność ustawiał to pójdzie na szarpaki. Hamulce są bez wspomagania ale motyw jest taki ze jak zimny to wciśnięcie mocniejsze na hamulec spowoduje zblokowanie hamulców a po przejechaniu jakiegoś km i parokrotnemu użyciu hamulców nie ma możliwości zblokowania hamulców a pedał staje się sztywny jak kamień.
Co do kierunków to nie wiem dokładnie o co chodzi bo znawcą mustangów też za bardzo nie jestem.
Koła napewno prędzej czy później wylecą bo wogóle mi się nie podobają.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 13:59

pluzz pisze:Ja sie nie znam na 67-68 ale nie brakuje ci przypadkiem kierunkowskazow na masce? W tych wlotach powietrza???
No, co Ty, z tymi migaczami na masce??? To taki żart, tak? :zdziwko:


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 14:02

Caprifan, co do hamulców w 67, to zapytaj BF Piotra. U niego hamulce też coś nie tego. Ja nie mam wspomagania, ale hamulce działają bez konieczności używania jakiejś szczególnie wielkiej siły i się nic nie blokuje.


Samotny Wilk

konix
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2009-07-16, 18:31
Model: Mustang
Silnik: V6 3.8
Kolor: black

Post autor: konix » 2009-11-17, 14:03

sympatyczny przecinaczek :)
a felgi faktycznie są na odwrót, o ile trakcja opony także nie jest istotna po nałożeniu(?)
trzeba to sprawdzić ;)



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-11-17, 14:15

Dezo pisze:
pluzz pisze:Ja sie nie znam na 67-68 ale nie brakuje ci przypadkiem kierunkowskazow na masce? W tych wlotach powietrza???
No, co Ty, z tymi migaczami na masce??? To taki żart, tak? :zdziwko:
Zaden zart, mi sie ten detal calkiem podoba:
Obrazek

Ma swoj "smaczek". Nie znam innego auta z takim rozwiazaniem (tu zaraz mi ktos udowodni, ze to nic nowego :P )


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 14:25

To zapewne nie jest oryginalne rozwiązanie... Poza tym migacze, które świecą w oczy własnemu kierowcy... noooo... no nie wiem.
Idąc tym tropem należy przenieść reflektory na maskę i... skierować je do kabiny. :rotfl:
To taki wiejski tuning bardziej.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-11-17, 14:32

Dezo pisze:To zapewne nie jest oryginalne rozwiązanie... Poza tym migacze, które świecą w oczy własnemu kierowcy... noooo... no nie wiem.
Idąc tym tropem należy przenieść reflektory na maskę i... skierować je do kabiny. :rotfl:
To taki wiejski tuning bardziej.
Oj teraz zaboli biednego Dezo..... :(

Cytat z neta:
A truly innovative feature on the 1968 Mustang was turn signal indicators integrated into the car’s hood. Other changes for 1968 included the introduction of a new GT Mustang emblem, GT hub caps, and quad exhaust tips on the V-8 powered GT Mustang. As for features, the Mustang included Selectshift Cruise-O-Matic automatic transmission and AM/FM radio. Other standards included bucket seats with options such as hood racing stripes, pop-open gas cap, overhead console, and a new 302 engine capable of producing 230 hp.
Czyli wychodzi na to, ze w 67 tego nie bylo ale w 68 juz tak.

EDIT:
Doczytalem troche i wychodzi na to, ze to byla opcja "Delux Hood" w 1968. Wiec daleko od wiejskiego tuningu :P Gadzet moze sie podobac lub nie ale byla to opcja z fabryki i mi osobiscie sie podoba. Nie wyobrazam sobie, ze zobaczylbys takie auto jadace kilometrami z wlaczonym kierunkowskazem :hyhy:
Ostatnio zmieniony 2009-11-17, 14:37 przez pluzz, łącznie zmieniany 1 raz.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-11-17, 14:35

A moze to dzialalo tak jak swiatlowody w Cadillacach, ze kierowca widzial z przodu/z tylu ktora zarowka mu sie przepalila :idea: ??


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2009-11-17, 14:42

no pod maską faktycznie mam oprawki na żarówki ale myślałem że to oświetlenie silnika po otwarciu. Pozatym wydaje mi się że nie są to kierunki a postjówki bo mam przy tym tylko jeden przewód.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”