[soohy] mustang 66

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

[soohy] mustang 66

Post autor: Soohy » 2009-08-19, 12:56

W końcu autko mooich marzeń. Czekam na nie w porcie w Gdyni. Jak by ktos był przejazdem to czekam na wszelkie dary żywnosciwe typu kanapki i piwko :) ( podobno bedzie za 3 tyg ale nie chce przegapic pierwszych minut tego konika w polsce ). Za remont zabieram sie sam więc wszelkie manuale lub podpowiedzi z wielką checia przyjmę i ogadam oczywiscie za pełnolitrażową opłatą ....

http://picasaweb.google.co.uk/PawelSocha82/MyBaBy#

[ Komentarz dodany przez: kaes: 2009-08-19, 13:14 ]
gratuluje auta ;) Poprawiłem temat posta aby był zgodny z zaleceniami w tym dziale.
Ostatnio zmieniony 2009-08-19, 13:13 przez Soohy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Dakota
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
Model: 1996
Silnik: inny V8
Kolor: zielony plamisty

Post autor: Dakota » 2009-08-19, 13:17

"My BaBy" :D ale słodko :D

Gratulacje! To mój ulubiony model. :super: :super: :super:


YA RLY!

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-08-19, 17:58

Soohy, wybrałeś słuszny rocznik :) :) gratuluje spełnienia marzeń i witamy kolejnego klasyka w klubie!

A tak wogóle to ja też powinienem otwierać za 3-4 tygodnie kontener w Gdyni, moze sie spikniemy :)



Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-08-20, 07:04

Pavulon_ a znasz moze datę kiedy bedziesz w gdyni?? Ja bede wiedzial jutro wiec wzuce ci na priv i zobaczymy co z tego wyjdzie...



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-08-20, 08:03

Soohy pisze:Pavulon_ a znasz moze datę kiedy bedziesz w gdyni?? Ja bede wiedzial jutro wiec wzuce ci na priv i zobaczymy co z tego wyjdzie...
niestety nie znam daty, ale dam znać jak coś się zmieni, pzdr



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-08-20, 08:24

Gratulacje Soohy!
Jak chcesz, to zgłaszaj się do mnie później. Mam schematy elektryczne i książkę w stylu "Sam naprawiam Forda Mustanga 1964-1970" (w wersji angielskiej). W książce jest wiele praktycznych porad, zdjęć i danych technicznych.
Widzę, że zdecydowałeś się na rzędówkę.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-08-20, 10:54

Gratulację !!
Fajnie, że kolelejny '66 sie pojawił. Stan wyglada na całkiem niezły. Jezeli bedziesz potrzebowal mam książkę naprawczą w wersji elektronicznej. Mam też trochę gratów do Mustanga I6, które juz mi nie bedą potrzebne.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-08-20, 13:08

Dezo i 6t07t , z chęcia obejżalbym tą ksiązke, może da rady ją jakos zassac na maila?
Co do rzędowej 6-ki to nie jest to do konca to co chcialem ale mysle ze narazie mi wystarczy:D jaskbyscie mieli infona tet spzedazy V8 to mi podeslijcie...
Jesli chodzi o zbedne czesci to dam znac dopiero jak rozłoże auto..



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-08-20, 14:25

Instrukcja (Haynes-Repair manual 1964-73) zajmuje 165MB. Można by podzieli np. na 4 czesci i sprobować mailem przesłac.

Ja tez zmieniam z I6 na V8 ale to jednak mocno problematyczne...
Szukałem długo silnka 289 w PL ale bez powodzenia, 302 juz łatwiej ale i tak bardzo ciezko cos wyszukac, w przeciwieństwie do GM :(
W końcu kupiłem silnik, skrzynię, most, zawieszenie, ukł kier, itd. w zestawie z USA.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-08-20, 17:41

Nawet nie wiedzialem ze układ kierowniczy też trzeba zmienic przy V8...
Gdzie znalazłes to wszystko?? Mi to jakos opornie idzie albo to wina złocistego piwa warzonego od ponad 200 lat z czystych i naturalnych składników ( pozdrawiam Białystok)...znalazłem co prawda V8 na ebayu ale gosc odpalał ją 5 lat temu i chce $2500 :zdziwko: do tego koszt transportu i cła i pierdoły :przestraszony: ile to Żubra :chytry:
Co do wysłania manuala odezwe sie na pw.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-08-20, 17:59

racja, swapik z I6 na V8 jest mocno problematyczny, dużo elementów do wymiany. Z reguły taniej wychodzi kupić po prostu factory V8 no ale czase sie nie da.

poza tym auto przerabiane z I6 na V8 nigdy nie osiągnie wartości fabrycznego V8 nawet w trochę lepszym stanie. No ale nie po to odnawiamy koniki żeby je zaraz sprzedawać :D



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-08-21, 09:38

Gratuluje zakupu. Moja rada: zostaw sobie I6 - to tez sa bardzo fajne autka. Nauczysz sie duzo podczas renowacji a decyzje czy chcesz zmieniac na V8 podejmiesz pozniej. Jak cos, zawsze mozesz sprzedac I6 w Polsce i z nowa nabyta wiedza restauratora sciagnac V8 z USofA.

Pozdrawiam,


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-08-21, 15:36

Z tego co czytam to nawet jesli bardzo bym chciał zmienic z I6 nz V8 to bedzie musiało poczekac troche dłużej ... zbyt duzo do wymiany a i koszty pewnie też niezłe.... będe musiał sie zadowolic I6... :kwasny:
A swoją drogą wie ktos może ile koników ma ten silnik : I6 200c.i. ? Wiem tytlko tyle ze 122 bhp a nie moge tego sobie wyobrazic w KM.
pzdr



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-08-21, 15:58

I6 200 CID ma 120 koni - 122bhp chyba trzeba podzielić przez 1.0139. Jeśli dobrze pamiętam ... Ujmowane jest to w dwóch normach SAE i DIN ale nigdy nie pamietam która jest która :wstyd:



Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-08-21, 21:16

Pavulon_ z tego co wiem na temat bhp to nie ma zadnego srediego przelicznika na KM. Bhp( break horse power) jest to moc silnika nieobciążonego i chyba jako jedyni stosują to amerykanie. reszta swiata mierzy moc silnika w KM po zamontowaniu skrzyni biegów i całej potrzebnej aparatury silnika, a ta rózni się chociazby wagą dla każdego modelu auta, tak więc dla każdego modelu auta będzie inny wspólczynnik przez jaki musimy podzielic bhp aby uzyskac KM.
Jeżeli współczynnik 1.0139 jest przypisany do mustanga 66 I6 200c.i. to wielkie dzięki za odpowiedz i sorki za komentarz.
pzdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”