[Rafał.T] Mach 1 1971

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-23, 21:12

Nie no dach, oczywiście... :D :rotfl:
kiedy? to dobre pytanie, na razie się jeszcze nie zdecydowałem gdzie. Opcje są dwie, albo tu w UK albo w PL.
A pro po, jakie mniej więcej są ceny w Polsce? wiem , że to jest trudne do określenia..., ale z tego co widzę w klubie już trochę aut przeszło reanimację, więc może ktoś uszczknie rąbka tajemnicy?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mach 1 1971

Post autor: stang67 » 2013-01-23, 21:21

Jasne ;) Blacha mnie wyszła 8k, lakier 7k, silnik 9k, skrzynia 2,5k, części ok 8k. W sumie ok 35k ale nie liczyłem dokładnie bo by mi włosy wyszły :P Jeszcze zawias mi został do zrobienia i wnętrze.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-23, 21:44

stang67 pisze:Jasne ;) Blacha mnie wyszła 8k, lakier 7k, silnik 9k, skrzynia 2,5k, części ok 8k. W sumie ok 35k ale nie liczyłem dokładnie bo by mi włosy wyszły :P Jeszcze zawias mi został do zrobienia i wnętrze.
Nie, no kurde podłamałeś mnie tym Zawiasem :D


A tak na serio, to już jakiś konkret jest.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mach 1 1971

Post autor: stang67 » 2013-01-23, 21:51

Wnętrze pewnie wyjdzie (chcę ze skóry) z 6-8k, Zawieszenie wstępnie mi wycenił na 1,5-2k, więc cały remont spokojnie da się zamknąć w 40-50k ;) (zależy w dużej mierze od stanu pierwotnego)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Mach 1 1971

Post autor: Evening » 2013-01-23, 22:00

stang67 pisze:Wnętrze pewnie wyjdzie (chcę ze skóry) z 6-8k, Zawieszenie wstępnie mi wycenił na 1,5-2k, więc cały remont spokojnie da się zamknąć w 40-50k ;) (zależy w dużej mierze od stanu pierwotnego)
zawiecha az tyle wyjdzie? piszesz o czesciach samych czy razem z robocizna?


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Chevrolet Impala '60 Sport Coupe
Plymouth Barracuda '68
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 '66
Porsche 911 '73 Targa
Porsche 911 '76 Targa
Willys - Overland 1939
;)

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mach 1 1971

Post autor: stang67 » 2013-01-23, 22:27

Evening pisze:
stang67 pisze:Wnętrze pewnie wyjdzie (chcę ze skóry) z 6-8k, Zawieszenie wstępnie mi wycenił na 1,5-2k, więc cały remont spokojnie da się zamknąć w 40-50k ;) (zależy w dużej mierze od stanu pierwotnego)
zawiecha az tyle wyjdzie? piszesz o czesciach samych czy razem z robocizna?
Skrzynia, silnik i zawias są policzone robota+części ;) Zawieszenie mam w kiepskim stanie(skrzypi, piszczy, stuka, ogólnie się rozlatuje), a do tego jest wsadzone pneumatyczne (regulacja wysokości kompresorem z bagażnika) i takie chciałbym zachować. Oczywiście są wycieki i nie działa w tym momencie... Tak mu wyszło za remont całości, licząc z częściami to chyba ok....


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-25, 14:12

Panowie, chce zmienić gaźnik(w tej chwili mam z ssaniem ręcznym) na nowszy z ssaniem automatycznym...
może ktoś podpowiedzieć raczkującemu w temacie, na jaki?
patrzyłem na CJ Pony, ale jest tego tyle, że nie wiem :niepewny:



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mach 1 1971

Post autor: 6t07t » 2013-01-25, 14:28

Ssanie ręczne czy automatyczne to nie sprawa nowszy czy starszy model. Każdy z gaźników czy 2V czy 4V może występować ze ssaniem sterowanym automatycznie (elektryczne lub termiczne) lub ręcznie.
Jaki masz gaźnik??
Możesz po prostu wymienić element sterujący.
Np. do Holleya
http://www.cjponyparts.com/holley-elect ... p/CH45224/" onclick="window.open(this.href);return false;


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-25, 14:37

6t07t pisze:Ssanie ręczne czy automatyczne to nie sprawa nowszy czy starszy model. Każdy z gaźników czy 2V czy 4V może występować ze ssaniem sterowanym automatycznie (elektryczne lub termiczne) lub ręcznie.
Jaki masz gaźnik??
Możesz po prostu wymienić element sterujący.
Źle się wyraziłem... chodzi głównie o to, że ten który mam ma ssanie mechaniczne, które nie działa. W aucie jest dźwigienka, której ruszyć się nie da, po za tym wydawało mi się, że jest to 4V, ale jak na niego patrzę to najbardziej przypomina mi ten model:

http://www.cjponyparts.com/holley-carbu ... p/CH4412S/" onclick="window.open(this.href);return false;

więc chyba 2v... linkę do ssania można by pewnie ruszyć, ale tak czy inaczej chciałbym od razu przejść na 4v... dodam jeszcze, że ten wymaga drobnej regulacji, bo wydaję mi się, że go przylewa.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mach 1 1971

Post autor: 6t07t » 2013-01-25, 15:06

Linkę kupisz w kazdym sklepie z częściami do ciężarówek.
Jeśli twoje auto to H-code to masz 351-2V-240 BHP ale daj fotkę to będzie wiadomo.
Przelewanie to tez kwestia prostej regulacji.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-25, 15:15

6t07t pisze:Linkę kupisz w kazdym sklepie z częściami do ciężarówek.
Jeśli twoje auto to H-code to masz 351-2V-240 BHP ale daj fotkę to będzie wiadomo.
Przelewanie to tez kwestia prostej regulacji.
Tak kod silnika to H...zdjęcie będzie troszkę później,
dzięki.



Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-25, 18:00

tak wygląda gaźnik, co do ssania, to już temat ogarnięty(linka ruszona podciągnięta itd.)
Ciemny jestem jak masa czekoladowa :] co do ustawiania poziomu paliwa itd. Jedyne gaźniki jakie ustawiałem to samochody nitro(zdalnie sterowane) aczkolwiek z sukcesami :D
Załączniki
20130125_141835.jpg
20130125_141818.jpg
20130125_141808.jpg
20130125_141803.jpg



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mach 1 1971

Post autor: 6t07t » 2013-01-25, 18:13

To jest gaźnik Holley 4V...
Wystarcczy ci taki zestaw jak podałem link wczesniej i masz ssanie automatyczne ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Mach 1 1971

Post autor: Evening » 2013-01-25, 18:45

A Co to za miedzne rurki ? od czego one sa? to sa PCV?

mozesz zrobic rzut z gory zdjecie jak to wyglada w calosci pod maską? komora silnika itp.


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Chevrolet Impala '60 Sport Coupe
Plymouth Barracuda '68
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 '66
Porsche 911 '73 Targa
Porsche 911 '76 Targa
Willys - Overland 1939
;)

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-25, 18:56

Evening pisze:A Co to za miedzne rurki ? od czego one sa? to sa PCV?

mozesz zrobic rzut z gory zdjecie jak to wyglada w calosci pod maską? komora silnika itp.
To jest na pewno patencik poprzedniego właściciela..
Teraz zdjęcia nie zrobię, bo już ciemno ;) , ale jest to połączenie dwóch przewodów wychodzących z pokryw zaworów i poprzez ten właśnie miedziany łącznik podpięte jest to do filtra powietrza(od dołu).



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”