[Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-02-26, 15:29

No, części przyszły, szlify i regeneracje porobione... Teraz czas na składanie, czyszczenie, malowanie... W przyszłym tygodniu powinno być odpalenie :hyhy:
To dzisiejsze zdjęcie.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-03-08, 11:29 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-02-26, 15:41

No to bedzie smigalo autko po remoncie. I to bez zbednych efektow dzwiekowych :)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-02-27, 11:58

sweeeet !



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-02, 15:30

Motorek jutro wędruje do komory silnika. :D
Nie patrzcie na filtr oleju, to stary filtr, który służył jako "zatyczka" przy malowaniu...

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-03-08, 11:30 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-03-02, 16:15

Bardzo ladny ale z estetycznego punktu widzenia wolalbym kola pasowe w innym kolorze - najlepiej srebrnym, zeby podpasowac pod pokrywy zaworow. Bedziesz mial niebieskie kable wysokiego napiecia?


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-02, 16:24

Nie, kable będą te, które były dotychczas - szare. Wiatrak będzie się błyszczał aluminium jak pokrywy, a koło pasowe niebieskie komponuje się całkiem nieźle. Za dużo błyskotek mnie osobiście się nie podoba. Ale to sprawa gustu. :D
Dzięki za opinię.
Z przodu dojdzie wiatrak, a od góry duża, chromowana obudowa filtra powietrza. He? Będzie dobrze?
Ostatnio zmieniony 2012-03-08, 11:31 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-23, 18:51

Dobra. Silnik złożony i zamontowany. Wyregulowany i odpalony. Na poczatku nie brzmiał zbyt pieknie, coś jakby się delikatnie tłukło w środku. Ale... podobno tak miało być.
No i zacząłem docieranie. Z każdą przejechaną milą silnik pracował coraz ciszej i się "układał". Po około 15 przejechanych milach praca silnika stała się równomierna i odczuwalnie poprawiała się kultura pracy. Na dzisiaj przejechałem już ok. 100 mil i silnik pracuje cuuuudnie. Równiutko, cichutko (jak na Mustanga V8 z przelotowym wydechem oczywiście) i bez niespodzianek. Olej klarowny i nie znika, wydechy ładnie wypalone.
Jedynie lekko drażni konieczność powolnej jazdy bez gwałtownych przyspieszeń, z prędkością ok. 40-50, a teraz powoli 40-60 mil/h.
Mam nadzieję, że do zlotu wyjadę już kilkaset mil i silnik się dotrze, choć i tak nie zalecają wariacji przed przejechaniem ok. 2-3 tys. mil.
Nareszcie jeżdżę. :D


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-03-23, 19:09

Ale Ci zazdroszcze!!!! :zdegustowany:

Jak tylko wygrzebie sie z natloku codziennych spraw wezme sie za Lyssie i postawie ja na nogi. :]


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-03-23, 22:36

Dezo pisze: Mam nadzieję, że do zlotu wyjadę już kilkaset mil i silnik się dotrze, choć i tak nie zalecają wariacji przed przejechaniem ok. 2-3 tys. mil.
Nareszcie jeżdżę. :D
Dezo, to moze zrobimy jakis jeszcze spocik żeby pośmigać przez zlotem ? są jeszcze trzy weekendy po drodze ;) w zeszły weekend mimo deszczu każdy miał mega ciśnienie żeby wyjechać i rozpocząć sezon :)



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-24, 10:24

He, Pav widzę, że wyposzczony jesteś po zimie, oj wyposzczony...
Spotkać się można, nie ma problemu choć właściwie został jeden wolny termin, przed samym zlotem. Teraz ma padać, a później są Święta.
No, chyba że nie będzie padać w najbliższą niedzielę to chętnie podjadę na spot. Ale tym razem nie każcie mi jechać do Poznania, niech Góra przyjedzie do Mahometa. Możemy spotkać się w Lesznie na przykład, tak w pół drogi. Hę? (Hotel Perła, przy wylocie z Leszna na Wrocław, później możemy przemieścić się 1km dalej na duży parking przy czteropasmówce, objedziemy Leszno, zrobimy jakąś colę).
To będzie taki Spot Gwiaździsty.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Post autor: Dezo » 2012-03-08, 11:46

Zrobiłem małą aktualizację, bo część zdjęć "uciekła" z postów.
No i jest świetna okazja - 66 jeździ jak szalony. Ale po kolei.
Na II OZM do Poznania Mustangiem nie dojechałem, bo odmówił posłuszeństwa. Mechanik, który robił remont próbował szybkiej reanimacji ale nie wiedział co się stało... Silnik zaczął nierówno chodzić, stracił moc, przerywał... Umówiliśmy sie na inny termin aby sprawdzić co jest przyczyną, jednak... warsztat z powodu braków kadrowych odkładał termin przyjęcia auta. Tak minął ponad rok, podczas którego postanowiłem odpocząć od klasyków i wsiadłem, najpierw do V6 z 2001r a później do GT z 2008. 66 stał sobie w garażu...
W międzyczasie umówiłem się z innym, znajomym mechanikiem, że w wolnym terminie weźmie Mustanga 66 na warsztat. Zależało mi właśnie na tym człowieku, bo jest typowym "silnikowcem" i wcześniej tchnął już ducha w mojeg Poldka Borewicza. Tak się stało kilka dni temu. Mustang wylądował w warsztacie i zaczęły się poszukiwania przyczyny arytmii serca. Sprawdzeniu poddano:
- cały układ paliwowy,
- rozrząd,
- kamerka wjechała do cylindrów, sprawdzono ciśnienie,
- rozebrany, wyczyszczony i wyregulowany został gaźnik,
- zdemontowano kolektor dolotowy, oczyszczono powierzchnie i przykręcono na nowych uszczelkach,
- układ elektryczny i zapłonowy.
Przyczyna awarii: mały, króciutki, zakichany kabelek w aparacie zapłonowym, który nie stykał tak jak powinien.
Uważajcie na drobiazgi - diabeł tkwi w szczegółach.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Post autor: giepe » 2012-03-08, 11:51

Świetnie, że się ujawniłeś :D
Kilka dni temu myślałem o Tobie (nie widać Cię na forum), co tam u Ciebie, a tu proszę :ok:
Pozdrowienia!



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Post autor: Dezo » 2012-03-20, 14:02

Silniczek pracuje pięknie, pozostała jeszcze lekka renowacja nadwozia. Ale to już po sezonie.
Mała aktualizacja :) :

Obrazek

Wiosenne zdjęcie:

Obrazek


Samotny Wilk

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Post autor: rick » 2012-03-20, 18:28

fajny :ok:



Awatar użytkownika
Kamgil
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2011-04-12, 13:32

Re: [Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Post autor: Kamgil » 2012-03-20, 18:43

Piękny! Ale musi SUPER brzmieć!!! :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”