[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Mam zamek maski i tylny narożnik prawy. Możliwe, że jeszcze znajdę zawiasy maski.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
mam akurat nowe cowl panele do zbycia i inne:
viewtopic.php?f=34&t=9317" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=34&t=9317" onclick="window.open(this.href);return false;
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Dziś spadł prawy błotnik ,bo ni cholery nie pasował do tyłu ,a tam same niespodzianki.Stary błotnik ktoś odcinał prawdopodobnie siekierą. Jak widzę takie roboty to zastanawiam się czy ktoś to robi z przymusu, czy może mu się wydaje że jest dobrze:)
Ważne,że po dopasowaniu jak należy jest git:)
Ważne,że po dopasowaniu jak należy jest git:)
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
W sylwestrowy poranek zdążyłem jeszcze "machnąć" dwie reperaturki nadkola, a rozsądnie na to patrząc w tym czasie zdążyłbym zgrzać dwie pary nadkoli np." konserwowego Taiwańśkiego zamiennika" i wspawać je w auto i ......."nowe na wiele lat" (najlepiej jak by auto w tym czasie było podparte dwoma kołkami,wtedy wszystko by pasowało:) ,tak więc nakląłem się przy tym za cały rok ,ale widok oryginalnego nadkola bez ubytków z pięknymi numerami uspokoił me nerwy:)
Jeszce tylko naprawa śladów po Amerykańskiej siekierze podkład konserwacja i poszycie może wracać na swoje ,odpowiednie!!! miejsce.
Jeszce tylko naprawa śladów po Amerykańskiej siekierze podkład konserwacja i poszycie może wracać na swoje ,odpowiednie!!! miejsce.
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
O jednym jeszcze chciałbym wspomnieć ku przestrodze, dostałem dwie różne reperaturki tylnych podłużnic ,jedna z Dynacorna, druga jakaś niby Kanadyjska (a obie najpewniej z chin:) .
W obu odległość od centra tylnego uchwytu resora do miejsca przeznaczonego na wspawanie do belki bagażnika były różne!!!! a co najciekawsze w żadnej poprawne!!!!! W jednej brakowało 7mm, a w drugą musiałem tłuc żeby pasowała .Uważajcie.
Z potrzeb aktualnych:
-tylny narożnik błotnika lewy (najlepiej oryginał) ,prawy już prawdopodobnie jedzie
-wzmocnienie pod zamek tył http://www.cjponyparts.com/taillight-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6/p/TLPB1/
W obu odległość od centra tylnego uchwytu resora do miejsca przeznaczonego na wspawanie do belki bagażnika były różne!!!! a co najciekawsze w żadnej poprawne!!!!! W jednej brakowało 7mm, a w drugą musiałem tłuc żeby pasowała .Uważajcie.
Z potrzeb aktualnych:
-tylny narożnik błotnika lewy (najlepiej oryginał) ,prawy już prawdopodobnie jedzie
-wzmocnienie pod zamek tył http://www.cjponyparts.com/taillight-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6/p/TLPB1/
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Zastanawia mnie ta "radosna twórczość"
Czy istnieje jakieś racjonalne wyjaśnienie istnienia tych zszywek na zewnątrz rynienki szyby?
Ktoś montował podsufitkę ,ale wywiniętą aż na zewnątrz?
Czy istnieje jakieś racjonalne wyjaśnienie istnienia tych zszywek na zewnątrz rynienki szyby?
Ktoś montował podsufitkę ,ale wywiniętą aż na zewnątrz?
kultura techniczna-to lubię
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Albo vinyl albo podsufitkę ktoś tak potraktował


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Materiał podsufitki ma być wywiniety na krawędź ale tylko na pierwsza.
Te zszywki to od pokrycia vinyl-top.
Te zszywki to od pokrycia vinyl-top.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
radoslawstalowy pisze:O jednym jeszcze chciałbym wspomnieć ku przestrodze, dostałem dwie różne reperaturki tylnych podłużnic ,jedna z Dynacorna, druga jakaś niby Kanadyjska (a obie najpewniej z chin:) .
W obu odległość od centra tylnego uchwytu resora do miejsca przeznaczonego na wspawanie do belki bagażnika były różne!!!! a co najciekawsze w żadnej poprawne!!!!! W jednej brakowało 7mm, a w drugą musiałem tłuc żeby pasowała .Uważajcie.
Z potrzeb aktualnych:
-tylny narożnik błotnika lewy (najlepiej oryginał) ,prawy już prawdopodobnie jedzie
-wzmocnienie pod zamek tył http://www.cjponyparts.com/taillight-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6/p/TLPB1/
Jak Dynacorn to chinol tak zeszli na psy ze nawet juz nie pakuja do swoich pudelek tylko naklejaja naklejke z napisem Dynacorn na obce czesci.
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
dziwne, rok temu dostałem tylną podłużnice z dynacorna i była cud malina... może miałem fuksa i dostałem ostatki...
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Wczoraj wstawiałem podłogę bagażnika Dynacorna, grubość blachy na poziomie konserwy, a ten podkład to chyba tylko,żeby w drodze do klienta nie przerdzewiało na wylot, bo paznokciem schodzi:)
Jednak utwierdzam się w mojej drodze,żeby ratować wszystko co oryginalne za wszelką cenę (przede wszystkim czasu:), bo "nowym" blachą nie wróżę długiej kariery.
I z innej beczki,gdzieś widziałem wątek odnośnie szczelin ,ale nie mogę go odnaleść.
Jestem na etapie tylnej komory i przy okazji spadły poszycia błotników, wyprowadzam wszystko "na nowo" i chciałby Was zapytać jak oryginalnie wyglądają szczeliny na tylnych błotnikach od szyby do maski?
U mnie to zaszpachlowali na prosto (tak im było najłatwiej:) ale oryginalnie na pewno to tak nie było,wertuje zdjęcia ale jednoznacznie nie jestem w stanie tego ocenić, jakiej szerokości powinna być ta szczelina, w jakim stopniu i czym wypełniona?
Wprowadziłem już w miarę narożnik podszybia ,ale czeka na jakąś poradę przed wspawaniem poszycia.
Pozdrawiam
Jednak utwierdzam się w mojej drodze,żeby ratować wszystko co oryginalne za wszelką cenę (przede wszystkim czasu:), bo "nowym" blachą nie wróżę długiej kariery.
I z innej beczki,gdzieś widziałem wątek odnośnie szczelin ,ale nie mogę go odnaleść.
Jestem na etapie tylnej komory i przy okazji spadły poszycia błotników, wyprowadzam wszystko "na nowo" i chciałby Was zapytać jak oryginalnie wyglądają szczeliny na tylnych błotnikach od szyby do maski?
U mnie to zaszpachlowali na prosto (tak im było najłatwiej:) ale oryginalnie na pewno to tak nie było,wertuje zdjęcia ale jednoznacznie nie jestem w stanie tego ocenić, jakiej szerokości powinna być ta szczelina, w jakim stopniu i czym wypełniona?
Wprowadziłem już w miarę narożnik podszybia ,ale czeka na jakąś poradę przed wspawaniem poszycia.
Pozdrawiam
kultura techniczna-to lubię
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Szczelina musi być! Nie można jej zaspawać ani zaszpachlować na gładko!
Można przy lakierowaniu dać minimalnie silikon/mastykę i delikatnie zrobić lekką fazkę/fugę. Taki sam punkt masz przy łączeniu tylnego błotnika z progiem... tam sytuacja jest podobna. W tych miejscach musi sobie pracować nadwozie.
Co do Dynacorna to po swoich dwóch projektach oraz kilku projektach znajomych miałem okazje kilka razy w ręku trzymać element Dynacorna i to samo "No Name"... w 95% przypadków różnica na korzyść Dynacorna jest ogromna, poczynając od grubości blachy (masy) a kończąc na jakości wytłoczek detali i szczegółów.
Np. w fartuchach komory silnika w chinolach nie ma w ogóle otworów na śruby mocujące błotnik ani dziur na odboje maski, w dynacornach wszystko jest elegancko z przetłoczeniami jak w oryginale itd...
W.
Można przy lakierowaniu dać minimalnie silikon/mastykę i delikatnie zrobić lekką fazkę/fugę. Taki sam punkt masz przy łączeniu tylnego błotnika z progiem... tam sytuacja jest podobna. W tych miejscach musi sobie pracować nadwozie.
Co do Dynacorna to po swoich dwóch projektach oraz kilku projektach znajomych miałem okazje kilka razy w ręku trzymać element Dynacorna i to samo "No Name"... w 95% przypadków różnica na korzyść Dynacorna jest ogromna, poczynając od grubości blachy (masy) a kończąc na jakości wytłoczek detali i szczegółów.
Np. w fartuchach komory silnika w chinolach nie ma w ogóle otworów na śruby mocujące błotnik ani dziur na odboje maski, w dynacornach wszystko jest elegancko z przetłoczeniami jak w oryginale itd...
W.
Ostatnio zmieniony 2017-01-04, 19:27 przez Gobo, łącznie zmieniany 2 razy.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Styk tylnego podszybia z tylnym błotnikiem na tej małej długości ok. 12cm ma kształt wynikający z promieni gięcia blach i wypełniony jest uszczelniaczem ale linia styku jest wyraźnie widoczna.
W narożnikach tylnej szyby były otwory odpływowe z rurkami odprowadzającymi wodę do bagażnika.
Z niektórymi częściami Dynacorn obecnie bywa tak, że są gorszej jakości niż najtańsze zamienniki.
W narożnikach tylnej szyby były otwory odpływowe z rurkami odprowadzającymi wodę do bagażnika.
Z niektórymi częściami Dynacorn obecnie bywa tak, że są gorszej jakości niż najtańsze zamienniki.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Jak wstawiałeś reperaturki tylnych podłużnic (końcówki) zwróć uwagę (jeśli masz no name) jak przyspawana jest tuleja w którą wkłada się mocowanie resora. W kiepskich zamiennikach jest ona przyspawana dosłownie jednym smarkiem (może się urwać przy mocnym dobiciu) powinno się to dospawać na około całej tulei (albo przynajmniej góra i dół dłuższym spawem).
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Dzięki za szybką odpowiedz i porady.
Tulejki wspawane były dość solidnie więc nie poprawiałem.
Jeśli chodzi o szczeliny to tak sądziłem i tak wg. porad zrobię:)
Ta rurka odpływowa dobra rzecz, jeszcze jest czas żeby je wstawić, rozumiem że w samym narożniku prawym i lewym ok. środka miejsca na uszczelkę?
Tulejki wspawane były dość solidnie więc nie poprawiałem.
Jeśli chodzi o szczeliny to tak sądziłem i tak wg. porad zrobię:)
Ta rurka odpływowa dobra rzecz, jeszcze jest czas żeby je wstawić, rozumiem że w samym narożniku prawym i lewym ok. środka miejsca na uszczelkę?
kultura techniczna-to lubię