[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2016-12-28, 23:51

Mam zamek maski i tylny narożnik prawy. Możliwe, że jeszcze znajdę zawiasy maski.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: CzyTyTez » 2016-12-29, 18:54

mam akurat nowe cowl panele do zbycia i inne:
viewtopic.php?f=34&t=9317" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2016-12-30, 22:36

Dziś spadł prawy błotnik ,bo ni cholery nie pasował do tyłu ,a tam same niespodzianki.Stary błotnik ktoś odcinał prawdopodobnie siekierą. Jak widzę takie roboty to zastanawiam się czy ktoś to robi z przymusu, czy może mu się wydaje że jest dobrze:)
Ważne,że po dopasowaniu jak należy jest git:)
Załączniki
IMG_6906.JPG
IMG_6909.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-01, 18:49

W sylwestrowy poranek zdążyłem jeszcze "machnąć" dwie reperaturki nadkola, a rozsądnie na to patrząc w tym czasie zdążyłbym zgrzać dwie pary nadkoli np." konserwowego Taiwańśkiego zamiennika" i wspawać je w auto i ......."nowe na wiele lat" (najlepiej jak by auto w tym czasie było podparte dwoma kołkami,wtedy wszystko by pasowało:) ,tak więc nakląłem się przy tym za cały rok ,ale widok oryginalnego nadkola bez ubytków z pięknymi numerami uspokoił me nerwy:)
Jeszce tylko naprawa śladów po Amerykańskiej siekierze podkład konserwacja i poszycie może wracać na swoje ,odpowiednie!!! miejsce.
Załączniki
IMG_6916.JPG
IMG_6920.JPG
IMG_6921.JPG
IMG_6922.JPG
IMG_6919.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-01, 19:04

O jednym jeszcze chciałbym wspomnieć ku przestrodze, dostałem dwie różne reperaturki tylnych podłużnic ,jedna z Dynacorna, druga jakaś niby Kanadyjska (a obie najpewniej z chin:) .
W obu odległość od centra tylnego uchwytu resora do miejsca przeznaczonego na wspawanie do belki bagażnika były różne!!!! a co najciekawsze w żadnej poprawne!!!!! W jednej brakowało 7mm, a w drugą musiałem tłuc żeby pasowała .Uważajcie.

Z potrzeb aktualnych:
-tylny narożnik błotnika lewy (najlepiej oryginał) ,prawy już prawdopodobnie jedzie
-wzmocnienie pod zamek tył http://www.cjponyparts.com/taillight-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6/p/TLPB1/


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-03, 10:26

Zastanawia mnie ta "radosna twórczość"
Czy istnieje jakieś racjonalne wyjaśnienie istnienia tych zszywek na zewnątrz rynienki szyby?
Ktoś montował podsufitkę ,ale wywiniętą aż na zewnątrz?
Załączniki
IMG_6956.JPG
IMG_6957.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: simontlc » 2017-01-03, 11:05

Albo vinyl albo podsufitkę ktoś tak potraktował


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-01-03, 12:04

Materiał podsufitki ma być wywiniety na krawędź ale tylko na pierwsza.
Te zszywki to od pokrycia vinyl-top.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: pieron » 2017-01-03, 23:25

radoslawstalowy pisze:O jednym jeszcze chciałbym wspomnieć ku przestrodze, dostałem dwie różne reperaturki tylnych podłużnic ,jedna z Dynacorna, druga jakaś niby Kanadyjska (a obie najpewniej z chin:) .
W obu odległość od centra tylnego uchwytu resora do miejsca przeznaczonego na wspawanie do belki bagażnika były różne!!!! a co najciekawsze w żadnej poprawne!!!!! W jednej brakowało 7mm, a w drugą musiałem tłuc żeby pasowała .Uważajcie.

Z potrzeb aktualnych:
-tylny narożnik błotnika lewy (najlepiej oryginał) ,prawy już prawdopodobnie jedzie
-wzmocnienie pod zamek tył http://www.cjponyparts.com/taillight-pa" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6/p/TLPB1/

Jak Dynacorn to chinol tak zeszli na psy ze nawet juz nie pakuja do swoich pudelek tylko naklejaja naklejke z napisem Dynacorn na obce czesci.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-04, 11:05

dziwne, rok temu dostałem tylną podłużnice z dynacorna i była cud malina... może miałem fuksa i dostałem ostatki...



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-04, 17:40

Wczoraj wstawiałem podłogę bagażnika Dynacorna, grubość blachy na poziomie konserwy, a ten podkład to chyba tylko,żeby w drodze do klienta nie przerdzewiało na wylot, bo paznokciem schodzi:)
Jednak utwierdzam się w mojej drodze,żeby ratować wszystko co oryginalne za wszelką cenę (przede wszystkim czasu:), bo "nowym" blachą nie wróżę długiej kariery.

I z innej beczki,gdzieś widziałem wątek odnośnie szczelin ,ale nie mogę go odnaleść.
Jestem na etapie tylnej komory i przy okazji spadły poszycia błotników, wyprowadzam wszystko "na nowo" i chciałby Was zapytać jak oryginalnie wyglądają szczeliny na tylnych błotnikach od szyby do maski?
U mnie to zaszpachlowali na prosto (tak im było najłatwiej:) ale oryginalnie na pewno to tak nie było,wertuje zdjęcia ale jednoznacznie nie jestem w stanie tego ocenić, jakiej szerokości powinna być ta szczelina, w jakim stopniu i czym wypełniona?
Wprowadziłem już w miarę narożnik podszybia ,ale czeka na jakąś poradę przed wspawaniem poszycia.
Pozdrawiam
Załączniki
IMG_6959.JPG
w trakcie reperacji:)
IMG_6974.JPG
system "Amerykański"
IMG_6975.JPG
nareperowany narożnik


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Gobo » 2017-01-04, 19:05

Szczelina musi być! Nie można jej zaspawać ani zaszpachlować na gładko!
Można przy lakierowaniu dać minimalnie silikon/mastykę i delikatnie zrobić lekką fazkę/fugę. Taki sam punkt masz przy łączeniu tylnego błotnika z progiem... tam sytuacja jest podobna. W tych miejscach musi sobie pracować nadwozie.

Co do Dynacorna to po swoich dwóch projektach oraz kilku projektach znajomych miałem okazje kilka razy w ręku trzymać element Dynacorna i to samo "No Name"... w 95% przypadków różnica na korzyść Dynacorna jest ogromna, poczynając od grubości blachy (masy) a kończąc na jakości wytłoczek detali i szczegółów.
Np. w fartuchach komory silnika w chinolach nie ma w ogóle otworów na śruby mocujące błotnik ani dziur na odboje maski, w dynacornach wszystko jest elegancko z przetłoczeniami jak w oryginale itd...

W.
Ostatnio zmieniony 2017-01-04, 19:27 przez Gobo, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-01-04, 19:09

Styk tylnego podszybia z tylnym błotnikiem na tej małej długości ok. 12cm ma kształt wynikający z promieni gięcia blach i wypełniony jest uszczelniaczem ale linia styku jest wyraźnie widoczna.
W narożnikach tylnej szyby były otwory odpływowe z rurkami odprowadzającymi wodę do bagażnika.
Z niektórymi częściami Dynacorn obecnie bywa tak, że są gorszej jakości niż najtańsze zamienniki.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Gobo » 2017-01-04, 19:26

Jak wstawiałeś reperaturki tylnych podłużnic (końcówki) zwróć uwagę (jeśli masz no name) jak przyspawana jest tuleja w którą wkłada się mocowanie resora. W kiepskich zamiennikach jest ona przyspawana dosłownie jednym smarkiem (może się urwać przy mocnym dobiciu) powinno się to dospawać na około całej tulei (albo przynajmniej góra i dół dłuższym spawem).



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-01-04, 21:06

Dzięki za szybką odpowiedz i porady.
Tulejki wspawane były dość solidnie więc nie poprawiałem.
Jeśli chodzi o szczeliny to tak sądziłem i tak wg. porad zrobię:)
Ta rurka odpływowa dobra rzecz, jeszcze jest czas żeby je wstawić, rozumiem że w samym narożniku prawym i lewym ok. środka miejsca na uszczelkę?


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”