 
 Oczywiscie jezeli charakterystyka stukania wskazuje na cos zwiazanego z zaworami a nie np. na wał ale laikiem nie jestes i pewnie umiesz to ocenic

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
 
 
 
 ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif) - mała różnica w kosztach
 - mała różnica w kosztach   ,  a mam gwarancję i cały silnik z nowym osprzętem. Ten na fotce powyżej to 302 cale i 331 KM
,  a mam gwarancję i cały silnik z nowym osprzętem. Ten na fotce powyżej to 302 cale i 331 KM  ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
 W przypadku pierwszej opcji zawsze się tak zdarzy, że będą dodatkowe koszty. Nigdy nie bierz pod uwagę zbyt pozytywnego scenariusza.
 W przypadku pierwszej opcji zawsze się tak zdarzy, że będą dodatkowe koszty. Nigdy nie bierz pod uwagę zbyt pozytywnego scenariusza.
 my other ride is your mom
 my other ride is your mom  ::.
 ::.
hehe, ja jestem super laikHans pisze:O, to dobrze wiedzieć. Jakoś miałem obawy i myślałem o kupieniu manuala, bo obawiałem się tego o czym pisałem. No ale skoro tak twierdzisz, to tak musi być. W takim razie niech będzie automat.
 ale naczytałem się opinii innych. W klasykach manual 4-biegowy też jest fajną skrzynią. Problemów dużo sprawiały 3-biegowe manuale no i mniej fun'u z pewnością dawały.
 ale naczytałem się opinii innych. W klasykach manual 4-biegowy też jest fajną skrzynią. Problemów dużo sprawiały 3-biegowe manuale no i mniej fun'u z pewnością dawały. Ja też czasem mam chwile zwątpienia i chciałbym żeby już, teraz, zaraz! Ale nie, klasyk to wielka i cenna lekcja pokory i cierpliwości.
  Ja też czasem mam chwile zwątpienia i chciałbym żeby już, teraz, zaraz! Ale nie, klasyk to wielka i cenna lekcja pokory i cierpliwości.Cos o tym wiem...Dezo pisze:klasyk to wielka i cenna lekcja pokory i cierpliwości.
