[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2016-06-08, 17:28

maku06 pisze:będzie nam brakowało Przemka64 ;)
No Maku masz racje. ale cóż świat sie zmienia !


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2016-06-08, 19:17

Ej no a ja myślałem że mamy 64 Przemków w klubie ;) Przemek brawo Ty :D


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-06-18, 12:00

Dziadkowi wydarzyła się mała przygoda przez którą musiał zjechać na lawecie :zdegustowany:
Najechałem na hopke na drodze a mam założony większy wiatrak który zawadził o przewody od chłodzenia skrzyni biegów przy chłodnicy jak silnik dobił do dna na poduszkach :kwasny:
Awaria usunięta wężyk wymieniony i miałem zmniejszyć wiatrak ale podniosłem o 5-7 mm silnik na poduszkach teraz jest :ok:
Przy okazji pozbyłem się przewodów w komorze silnika które były czerwone i zbyt długie (mała plątanina) teraz są czarne i odpowiedniej długości :super:
Brawo Ja ;) (Chciałem uprzedzić yoozeq bo zaraz napisze Brawo Ty) :rotfl:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: MAKU » 2016-06-18, 19:10

Brawo Ty


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-08-23, 11:42

W dziadku prawie wszystko zrobione ale do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze jakiś Mustangowych felg (czegoś z epoki)
Te mangelsy które mam przerobione pod mustangowe jakoś psują cały efekt. :dobani:
Może coś zaproponujecie bo nie mogę się zdecydować choć swoje typy mam :cwaniak:
A może ktoś ma coś ciekawego do sprzedania (zawsze się można zastanowić gdyby przypasowało )


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-08-24, 20:34

Przemek pisze: Te mangelsy które mam przerobione pod mustangowe jakoś psują cały efekt. :dobani:
fakt :rotfl:
Przemek pisze:
Może coś zaproponujecie bo nie mogę się zdecydować choć swoje typy mam :cwaniak:
rocznikowo zgodne będą style steel wheel jak np. u marcina:

Obrazek

mi bardziej podobają się magnumy 500

Obrazek

można jeszcze pójść w "bulitowe" thrusty ale moim zdaniem lepiej pasują do fastbacka

Obrazek

jak Ciebie znam to jeszcze coś innego chodzi Tobie po głowie :D



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: simontlc » 2016-08-24, 20:40

Mam i magnumy i American Racing torque thrust


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-08-25, 13:49

simontlc pisze:Mam i magnumy i American Racing torque thrust
Mi się podobają takie jak u Marcina jak masz coś takiego to dawaj na PW lub dzwoń


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-08-25, 13:50

Pavulon_ pisze:
Przemek pisze: Te mangelsy które mam przerobione pod mustangowe jakoś psują cały efekt. :dobani:
fakt :rotfl:
Przemek pisze:
Może coś zaproponujecie bo nie mogę się zdecydować choć swoje typy mam :cwaniak:
rocznikowo zgodne będą style steel wheel jak np. u marcina:

Obrazek

mi bardziej podobają się magnumy 500

Obrazek

można jeszcze pójść w "bulitowe" thrusty ale moim zdaniem lepiej pasują do fastbacka

Obrazek

jak Ciebie znam to jeszcze coś innego chodzi Tobie po głowie :D
Po głowie chodzą mi właśnie takie jak ma Marcin.
Zawsze mi się podobały :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-08-25, 14:03

nie wiem jak u Marcina (pewnie się wypowie) ale kolega wosiek z pod Poznania miał i ma permanentny problem z wyważeniem kół z taką felgą.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-08-25, 14:16

Pavulon_ pisze:nie wiem jak u Marcina (pewnie się wypowie) ale kolega wosiek z pod Poznania miał i ma permanentny problem z wyważeniem kół z taką felgą.
I właśnie po to Was Mam :ok:
Ja to bym najchętniej założył te na których jeździł po stanach tylko mam jeden problem. Mam tylko trzy :/
Obrazek
Z tego co wiem to są "Keystone"
http://4.bp.blogspot.com/_i_AovfzNXgQ/S ... rims+a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Na pierwszych zdjęciach z pierwszej renowacji u Rzepeckiego były jeszcze cztery a ja jak go kupiłem dostałem trzy :kwasny:
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzarnyGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2016-08-21, 09:51
Model: 1970 Torino GT
Silnik: inny V8
Kolor: Dark Ivy Green Metallic
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: CzarnyGT » 2016-08-25, 15:07

nie wiem jaki masz rozmiar ale tu jest jedna sztuka 14x6
http://www.ebay.com/itm/keystone-klassi ... cF&vxp=mtr

a tu dwie szerokie 14" keystone mags unilug
http://www.kijiji.ca/v-tires-rims/calga ... nFlag=true
Ostatnio zmieniony 2016-08-25, 15:47 przez CzarnyGT, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-08-25, 15:07

2 szerokie 15x8" na akurat na tył i też unilug czyli 5x 4,5-5
http://www.ebay.com/itm/Keystone-Wheels ... JI&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: marcinp » 2016-08-25, 21:53

Ja ze swoich jestem bardzo zadowolony wygląd i jakość :ok:
Co do wyważenia to nie wiem czy są problemy, ja zamawiałem na cjpony
http://www.cjponyparts.com/wheel-vintiq ... 5/p/W07-V/" onclick="window.open(this.href);return false;
cały zestaw kół - opony przyszły na felgach i z tego co piszą w opisie produktu wysyłają wyważone gotowe do założenia.

Przemek, to Twojego będą pasować idealnie.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-08-26, 10:42

marcinp pisze:Ja ze swoich jestem bardzo zadowolony wygląd i jakość :ok:
Co do wyważenia to nie wiem czy są problemy, ja zamawiałem na cjpony
http://www.cjponyparts.com/wheel-vintiq ... 5/p/W07-V/" onclick="window.open(this.href);return false;
cały zestaw kół - opony przyszły na felgach i z tego co piszą w opisie produktu wysyłają wyważone gotowe do założenia.

Przemek, to Twojego będą pasować idealnie.
Postaram się znaleźć brakującą felgę Keystone i go na nich postawić.
Jest na to cała zima.
Niech przypomni sobie młode lata ;)
A i w kieszeni sporo zostanie :ok:
Tylko gdzie je można odrestaurować. Czy macie jakieś sprawdzone firmy?
Paweł mówił o http://www.renowacjafelg.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Ktoś coś tam robił?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”