[giepe] FastBack 66

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-08, 15:37

Podszybie [prawie] gotowe...
Obrazek

... więc zgodnie z planem, zabieramy się za komorę silnika.
Obrazek

Rafał mocuje naprawione kielichy amortyzatorów.
Obrazek

Marek przygotowuje pas przedni.
Obrazek

I tak wygląda gotowe :)
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: rick » 2012-01-08, 18:56

bardzo ładne :super:

te wyglądają jak naklejki Dynacorn. Jak panele pasuje?

Ten 66 co robię będzie miał takie same, ale wieża, fartuchy i szyny będą jednym kawałku z obu stron, i chciałbym wiedzieć, czy 66 panele pasują tak ładne jak 67 panele



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-08, 21:30

rick pisze:te wyglądają jak naklejki Dynacorn. Jak panele pasuje?
Staramy się kupować części z Dynacornu i kanadyjskie :ok:, bo są dobrej jakości i pasują.
Dołożyliśmy też w celu usztywnienia, przednie łączniki progów z podłużnicą [torque box] i świetnie leżą.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: rick » 2012-01-08, 21:43

dzięki,

Moj 67 jest wszystko dynacorn. i tym samym z tym 66. To kosztuje trochę więcej, ale w pierwszym dopasowanie jest zazwyczaj 100%, więc jest mniej pracy później

większość kanadyjskich części są stemplowane tutaj w Windsor, ale są one moją drugą opcję za dynacorn



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-15, 19:06

Po zrobieniu komory silnika, zabraliśmy się za podłogę.
Obrazek

Marek ocenia wykonaną robotę ;)
Obrazek

Pasowanie zastawów naprawczych ściany grodziowej i wsporników foteli.
Obrazek

Teraz pozostaje już tylko pospawać wszystko ostatecznie i buda będzie gotowa :D



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: MAX » 2012-01-15, 23:20

Pięknie to wygląda.
Imponujące jak wam idą prace , myślę że podczas wykonywania prac blacharskich spotyka was sporo mniejszych lub większych problemów chociażby z dopasowaniem poszczególnych elementów, może warto by je było tu opisać?
Sporo jeszcze pracy przed wami :super:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-17, 16:41

Zastanawiałem się kiedyś nad tym, może rzeczywiście zacznę opisywać rozwiązywane problemy.
Nie przypuszczałem wcześniej , że renowacja wiąże się z takim wysiłkiem... intelektualnym :D .



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: arek900 » 2012-01-17, 16:45

to prawda nie jest dla osłów ;)



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-28, 21:20

Dziś wyprowadziliśmy konia na świeże powietrze. Na warsztacie ciasno, więc chodziło o to, by zyskać odpowiednią perspektywę w spojrzeniu na samochód. ;)
Obrazek

To i owo trzeba jeszcze podregulować, ale nie jest źle.
Obrazek

Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: rick » 2012-01-28, 21:55

Fajny :super:

Macie więcej śniegu niż my w Kanadzie



Awatar użytkownika
PETEK
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
Model: Fastback 66
Silnik: inny V8
Kolor: Red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: PETEK » 2012-01-28, 22:49

Imponująco wszystko wygląda. Widać że każdy wolna chwila to w garażu - powiedz lepiej że łużko montujesz w "stajence" a nie że na spcer go wyprowadziłeś :-)



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: MAX » 2012-01-29, 00:43

Światło dzienne przy takich projektach jest bezcenne.
Dobra decyzja ,na ostatniej fotce widać małe błędy pasowania blacharki :( 
Z pewnością jest to wina odbojnikow, jesli moge podpowiedziec to wlasnie teraz jest odpowiednia chwila na dopracowanie szczelin  pomiedzy poszczegolnymi elementami karoserii.
Inwestując w kilkanaście dodatkowych godzin podczas pracach blacharskich na tym etapie, z pewnoscia zwruca się  z nawiązką podczas montażu końcowego.


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-29, 11:50

MAX pisze:Dobra decyzja ,na ostatniej fotce widać małe błędy pasowania blacharki :(
Błędy są poważne, :hyhy: Pokrywę musimy poprawić, założyliśmy ją tak na szybko.
Bardziej chodziło o całą linię nadwozia, błotnik-drzwi-błotnik. Okazało się np. że pięcio-piórowe resory bardzo bardzo podnoszą tył (co widać na zdjęciach).
PETEK pisze:powiedz lepiej że łużko montujesz w "stajence" a nie że na spcer go wyprowadziłeś :-)
Będę się upierał przy stwierdzeniu, że jednak GO wyprowadziłem :D

Wielkie dzięki za słowa otuchy. :ok:



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-03-08, 11:55

Małe uzupełnienie, po zimowej przerwie prace ruszyły pełną parą.
W końcu zapieliśmy go ramę i za kilka dni kończymy blacharkę.
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-05-14, 09:49

Sprawy posunęły się mocno do przodu. Samochód wyjechał z ciasnego, małego garażu do porządnego warsztatu.
Blacharka skończona, nadwozie trafiło w końcu do piaskowania. Po wypiaskowaniu nałożony został podkład epoksydowy.

Obrazek

Z remontu mojego samochodu wynikła ciekawa historia - Markowi i jego kolegom tak spodobała się renowacja zabytkowych samochodów,
że postanowili założyć firmę. I tak powstał warsztat Mustang Resto http://www.mustang-resto.com.
Chłopaki mają już kilka samochodów na tapecie. Serdecznie polecam, bo to specjaliści najwyższego sortu.
Bez Marka i jego kolegów odbudowa mojego Mustanga była by niewyobrażalną tragedią.
Tak prezentuje się obecnie mój Fastback, jak widać stoi już na kołach (na razie takich malutkich) :D .

Obrazek

Wakacyjne jazdy zbliżają się wielkimi krokami :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”