[Dezo] Mustang Coupe V8 1966
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Dezo, nie oszczedzaj na tym. Na lowrider.pl ktos opisywal taka sytuacje:
"Najpierw, na wolnych obrotach po pierwszym uruchomieniu silnika po złożeniu, spektakularnie się "wypalała" - zadymienie całej okolicy... ale jakoś się jeszcze trzymała "kupy"... do czasu pierwszej jazdy z otwartą w 100 % przepustnicą.
Po lewej stronie, gdzie cały kolektor przykryty jest metalową osłoną, spod której silnik bierze przy zimnym rozruchu powietrze (czyli je ogrzewa) - cały ten złuszczony lakier został wessany do puszki filtra powietrza, więc miałem dodatkowo czyszczenie a po prawej zdrapałem resztki złuszczonej farby paznokciem.
Na razie na tej osłonie farba się trzyma... jedyny pożytek... no ale ona dotyka do kolektora tylko w miejscach mocowania, a tak to ma dobre kilka czy nawet więcej mm "poduszki powietrznej"
Więcej nie będę sobie chyba głowy zawracał malowaniem kolektorów w silnikach V8 - bo chyba nie mają tu przełożenia doświadczenia z innych silników"
Tu fotka po malowaniu a PRZED uruchomieniem.

"Najpierw, na wolnych obrotach po pierwszym uruchomieniu silnika po złożeniu, spektakularnie się "wypalała" - zadymienie całej okolicy... ale jakoś się jeszcze trzymała "kupy"... do czasu pierwszej jazdy z otwartą w 100 % przepustnicą.
Po lewej stronie, gdzie cały kolektor przykryty jest metalową osłoną, spod której silnik bierze przy zimnym rozruchu powietrze (czyli je ogrzewa) - cały ten złuszczony lakier został wessany do puszki filtra powietrza, więc miałem dodatkowo czyszczenie a po prawej zdrapałem resztki złuszczonej farby paznokciem.
Na razie na tej osłonie farba się trzyma... jedyny pożytek... no ale ona dotyka do kolektora tylko w miejscach mocowania, a tak to ma dobre kilka czy nawet więcej mm "poduszki powietrznej"
Więcej nie będę sobie chyba głowy zawracał malowaniem kolektorów w silnikach V8 - bo chyba nie mają tu przełożenia doświadczenia z innych silników"
Tu fotka po malowaniu a PRZED uruchomieniem.

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
sugeruje zeby nie eksperymentowac na jakichs wynalazkach, a predzej uzyc sprawdzonych srodkow (szczegolnie w wysokich temp)Dezo pisze:Hmm, sugerujesz żeby nie malować?
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
Nie, malowanie kolektorów nie ma żadnego sensu tam każda farba się od razu spali. Pozostają kolektory kryte ceramiką - takie mam - ceramika matowieje ale się nie pali i nie odpada.kaes pisze:pytajcie RedHorneta, on ma u siebie pomalowane kolektory srebrzanką (o ile się nie mylę) - tylko niekoniecznie do tego wątku zagląda
Stal nierdzewna zbrązowieje, chrom pożółknie i się odbarwi.
Malowałem pokrywy zaworów - proszkowo, a srebrzanką blok silnika.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
troche późno ale może się jeszcze komuś przyda
http://www.piaskmet.pl/galeria/natryski ... aluminium/
http://www.piaskmet.pl/galeria/natryski ... aluminium/
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Sa farby wysokotemperaturowe do 800 CRedHornet pisze:Nie, malowanie kolektorów nie ma żadnego sensu tam każda farba się od razu spali. Pozostają kolektory kryte ceramiką - takie mam - ceramika matowieje ale się nie pali i nie odpada.kaes pisze:pytajcie RedHorneta, on ma u siebie pomalowane kolektory srebrzanką (o ile się nie mylę) - tylko niekoniecznie do tego wątku zagląda
Stal nierdzewna zbrązowieje, chrom pożółknie i się odbarwi.
Malowałem pokrywy zaworów - proszkowo, a srebrzanką blok silnika.
http://www.bardahl.pl/page.php/products/14/7/196
i do 1400 F = 760 C
http://www.route66supply.com/store/page8.html
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears