[Dezo] Mustang Coupe V8 1966

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-20, 12:20

Czyżby nie było już żadnego polskiego specyfiku? Muszę poszukać dalej. Przecież robi się u nas wydechy i czymś się je maluje?!


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-11-20, 12:23

Dezo, nie oszczedzaj na tym. Na lowrider.pl ktos opisywal taka sytuacje:

"Najpierw, na wolnych obrotach po pierwszym uruchomieniu silnika po złożeniu, spektakularnie się "wypalała" - zadymienie całej okolicy... ale jakoś się jeszcze trzymała "kupy"... do czasu pierwszej jazdy z otwartą w 100 % przepustnicą.

Po lewej stronie, gdzie cały kolektor przykryty jest metalową osłoną, spod której silnik bierze przy zimnym rozruchu powietrze (czyli je ogrzewa) - cały ten złuszczony lakier został wessany do puszki filtra powietrza, więc miałem dodatkowo czyszczenie a po prawej zdrapałem resztki złuszczonej farby paznokciem.
Na razie na tej osłonie farba się trzyma... jedyny pożytek... no ale ona dotyka do kolektora tylko w miejscach mocowania, a tak to ma dobre kilka czy nawet więcej mm "poduszki powietrznej"

Więcej nie będę sobie chyba głowy zawracał malowaniem kolektorów w silnikach V8 - bo chyba nie mają tu przełożenia doświadczenia z innych silników"


Tu fotka po malowaniu a PRZED uruchomieniem.

Obrazek


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-20, 12:39

Hmm, sugerujesz żeby nie malować?


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-11-20, 12:41

Dezo pisze:Hmm, sugerujesz żeby nie malować?
sugeruje zeby nie eksperymentowac na jakichs wynalazkach, a predzej uzyc sprawdzonych srodkow (szczegolnie w wysokich temp)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-20, 12:51

Masz rację. Spróbuję więc zainwestować w POR-15.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-11-20, 12:58

Moze zainwestujemy razem 50/50 :hyhy: Wystarczy na pewno na 2 kpl. kolektorów.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-20, 13:00

O widzisz! Mądrego to aż miło posłuchać. :D


Samotny Wilk

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-11-20, 13:10

pytajcie RedHorneta, on ma u siebie pomalowane kolektory srebrzanką (o ile się nie mylę) - tylko niekoniecznie do tego wątku zagląda ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-11-20, 15:17

kaes pisze:pytajcie RedHorneta, on ma u siebie pomalowane kolektory srebrzanką (o ile się nie mylę) - tylko niekoniecznie do tego wątku zagląda ;)
Nie, malowanie kolektorów nie ma żadnego sensu tam każda farba się od razu spali. Pozostają kolektory kryte ceramiką - takie mam - ceramika matowieje ale się nie pali i nie odpada.
Stal nierdzewna zbrązowieje, chrom pożółknie i się odbarwi.
Malowałem pokrywy zaworów - proszkowo, a srebrzanką blok silnika.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-20, 15:29

No i RedHornet rozwiał wątpliwości... Pozostaje oczyszczenie jedynie, bez malowania. Jakby mi miało później się palić i śmierdzieć spod maski, to wolę nie ryzykować.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-25, 09:14

Hans, rozszyfrowałeś moje zamiary... Teraz muszę zmienić koncepcję. Eh!
Ale auta na razie nie rozkręcam - tylko silnik.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-27, 12:53

Nie mam o czym pisać, to chociaż wspomnienie jakieś.... 66 i jego właściciel w sąsiedztwie V8 Alskiego.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-03-08, 11:26 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Post autor: Damian Konieczny » 2010-01-29, 22:15

troche późno ale może się jeszcze komuś przyda

http://www.piaskmet.pl/galeria/natryski ... aluminium/



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-01-29, 23:18

RedHornet pisze:
kaes pisze:pytajcie RedHorneta, on ma u siebie pomalowane kolektory srebrzanką (o ile się nie mylę) - tylko niekoniecznie do tego wątku zagląda ;)
Nie, malowanie kolektorów nie ma żadnego sensu tam każda farba się od razu spali. Pozostają kolektory kryte ceramiką - takie mam - ceramika matowieje ale się nie pali i nie odpada.
Stal nierdzewna zbrązowieje, chrom pożółknie i się odbarwi.
Malowałem pokrywy zaworów - proszkowo, a srebrzanką blok silnika.
Sa farby wysokotemperaturowe do 800 C

http://www.bardahl.pl/page.php/products/14/7/196

i do 1400 F = 760 C
http://www.route66supply.com/store/page8.html


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-02-13, 10:26

No, ale malowałeś którymś z tych specyfików kolektory?


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”