[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
potwierdzam, idziesz jak szalony 
ps. mój durszlak był mniejszy
ps. mój durszlak był mniejszy
Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
I tak jedno z "najpaskudniejszych" w moim rankingu miejsc w mustangu udało się poprawić dwoma łatkami. Muszę przyznać,że jestem zadowolony 
kultura techniczna-to lubię
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Heh, aż mi się przypominają moje drzwi... 
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
U mnie było takie sito w obydwu że jedyny wyjsciem były kompletne drzwi od Dynacorna. O dziwo pasowały b. dobrze
Ale podziwiam za wytrwałość i chęć ratowania oryginału..
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Między innymi to "o dziwo" i sentyment skłoniły mnie do ratowania oryginału 
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Hej! Chirurdzy pocieli noge i jest trochę czasu na pisanie
Drzwi prawe "nowe na wiele lat" połatane,pocynowane,zagruntowane. Jeszcze baranek i zakładam spowrotem poszycia. Trwa walka z podszybiem, powiem szczerze że jeszcze jedno poszycie i konia pomaluje sam (kolejny fach w ręku).
Na wszystkich elementach tylko jeden "podpis malarza", który został skrupulatnie zatarty i poprawiony powtórnie.
Jedno spostrzeżenie dla potomnych:
-nie wierzcie w opowieści ,które trafiają się na tym forum,że w środku cowla może być wszystko a i tak nie będzie widać przez kratke.
Zrobiłem jeden zaciek ( a w zasadzie grubszą warstwę bazy) w zgięciu dolnej części cowla, idąc tropem paru podpowiedzi zaciągnąłem naddatek szmatką i poleciałem klarem.
Na drugi dzień przykryłem górną częścią ,zerknąłem przez kratkę i biedny Leszek resztę dnia szlifował i szpachlował środek dolnej blachy cowla.
Może jestem zbyt wymagający ale widziałem przez kratkę tylko to "zaciągnięcie" bazy
No i oczywiście fotorelacja:
Drzwi prawe "nowe na wiele lat" połatane,pocynowane,zagruntowane. Jeszcze baranek i zakładam spowrotem poszycia. Trwa walka z podszybiem, powiem szczerze że jeszcze jedno poszycie i konia pomaluje sam (kolejny fach w ręku).
Na wszystkich elementach tylko jeden "podpis malarza", który został skrupulatnie zatarty i poprawiony powtórnie.
Jedno spostrzeżenie dla potomnych:
-nie wierzcie w opowieści ,które trafiają się na tym forum,że w środku cowla może być wszystko a i tak nie będzie widać przez kratke.
Zrobiłem jeden zaciek ( a w zasadzie grubszą warstwę bazy) w zgięciu dolnej części cowla, idąc tropem paru podpowiedzi zaciągnąłem naddatek szmatką i poleciałem klarem.
Na drugi dzień przykryłem górną częścią ,zerknąłem przez kratkę i biedny Leszek resztę dnia szlifował i szpachlował środek dolnej blachy cowla.
Może jestem zbyt wymagający ale widziałem przez kratkę tylko to "zaciągnięcie" bazy
No i oczywiście fotorelacja:
kultura techniczna-to lubię
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Nie wiem czy nie za późno... moja rada: przed dospawaniem góry przykręć i dopasuj mechanizm wycieraczek.
pzdr
Wojtek
pzdr
Wojtek
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Jak tak czytam i oglądam foty to korci mnie bym się zabrał za następny projekt
(Ale trzeba rok odsapnąć)
Dążenie do posiadania jest znacznie ciekawsze jak samo posiadanie
i właśnie tego Ci zazdroszczę 
Dążenie do posiadania jest znacznie ciekawsze jak samo posiadanie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Tak było przymierzane ,szablony ..te sprawy myślę że musi pasowaćprzed dospawaniem góry przykręć i dopasuj mechanizm wycieraczek
Święte słowaDążenie do posiadania jest znacznie ciekawsze jak samo posiadanie
A tym czasem zamknelim!!! Amen
kultura techniczna-to lubię
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
jak patrze na ter zdjęcia to aż mnie korci na rozbiórkę i "poprawienie" mojej roboty 
Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Jeśli ma wygladać jak z fabryki to... nie może być malowane.
Znaczna część elementów układu jezdnego nie była w żaden sposób malowana czy zabezpieczona przed korozją.
W tym zakresie fabryke trzeba poprawić.
Piaskowanie i później malowanie lakierem bezbarwnym lub lakierami w kolorach żeliwa, stali i później uzupełnienie naklejek, znacznikow, itp.
Łatwiejsza droga to po piaskowaniu, czyszczeniu malowanie elementów stalowych i żeliwnych w czarny półmat. Jeśli natryskowo to podkład lakier epoksydowy, poliuretanowy.
Wszystkie części złaczne do ocynku.
Znaczna część elementów układu jezdnego nie była w żaden sposób malowana czy zabezpieczona przed korozją.
W tym zakresie fabryke trzeba poprawić.
Piaskowanie i później malowanie lakierem bezbarwnym lub lakierami w kolorach żeliwa, stali i później uzupełnienie naklejek, znacznikow, itp.
Łatwiejsza droga to po piaskowaniu, czyszczeniu malowanie elementów stalowych i żeliwnych w czarny półmat. Jeśli natryskowo to podkład lakier epoksydowy, poliuretanowy.
Wszystkie części złaczne do ocynku.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Dla fanatyków proszkowego malowania:
-tak wygląda powłoka proszkowa położona na aluminium!! po chromianowaniu, proszek z wyższej półki ,lakiernia z bardzo dużym doświadczeniem i najlepszym sprzętem.
Warunki zewnętrzne ,kraj Belgia (czyli klimat umiarkowany) czas 10 miesięcy po malowaniu. Mogę Wam wrzucić setki takich fotek
,bo poprawiałem z bólem serca i wyobraźcie sobie co sie dzieje ze stalą pod proszkiem
Moim zdaniem to kolejna z dzisiejszych technik "szybko i ładnie", element gotowy do użycia zaraz po ostygnięciu, małpę można nauczyć malować, zacieku nie da rady zrobić
a co będzie to będzie
Nad wytrzymałością mechaniczną powłoki nie dyskutuję,bo rzeczywiście jest dobra reszta do bani
-tak wygląda powłoka proszkowa położona na aluminium!! po chromianowaniu, proszek z wyższej półki ,lakiernia z bardzo dużym doświadczeniem i najlepszym sprzętem.
Warunki zewnętrzne ,kraj Belgia (czyli klimat umiarkowany) czas 10 miesięcy po malowaniu. Mogę Wam wrzucić setki takich fotek
Nad wytrzymałością mechaniczną powłoki nie dyskutuję,bo rzeczywiście jest dobra reszta do bani
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Wracając do tematu kolejna porcja newsów z warsztatu.
Historia lewych drzwi jest na częściowo znana i nadchodzi jej koniec, na szczęście
Dalej poszła jeszcze 6mm pianka i zaklepywanko
Co ciekawe wewnetrzny element drzwi był oryginalny, a poszycie już ktoś kiedyś zakładał.Okazało się że aby otrzymać w miarę równe szczeliny musiałem "doklepać " 5mm poszycia dalej żeby pasowało
A dalej równanie "szparek" I tutaj prośba,jak by ktoś wrzucił fotkę jak ma wyglądać ta szczelina, to bym ją tak wykończył
No i "przodek" nabiera kształtu
A maski dalej nie mam
Historia lewych drzwi jest na częściowo znana i nadchodzi jej koniec, na szczęście
Co ciekawe wewnetrzny element drzwi był oryginalny, a poszycie już ktoś kiedyś zakładał.Okazało się że aby otrzymać w miarę równe szczeliny musiałem "doklepać " 5mm poszycia dalej żeby pasowało
A dalej równanie "szparek" I tutaj prośba,jak by ktoś wrzucił fotkę jak ma wyglądać ta szczelina, to bym ją tak wykończył
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
"Otwierając" prawe drzwi odnalazłem element,którego nie było w lewych (wzmocnienie z gwintem na foto).
Macie pojęcie,czy ten element ma być tylko w prawych drzwiach, czy po prostu brakuje mi go w lewych?
U mnie -2st. i 20cm. śniegu zastanawiam się ,czy wyjazd na OZM ma sens,ale chyba się skuszę
niestety Jepem 
Macie pojęcie,czy ten element ma być tylko w prawych drzwiach, czy po prostu brakuje mi go w lewych?
U mnie -2st. i 20cm. śniegu zastanawiam się ,czy wyjazd na OZM ma sens,ale chyba się skuszę
kultura techniczna-to lubię