[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-26, 10:35

pieron pisze:
Przemek64 pisze:Koledzy potrzebny bardzo pilnie. Może ktoś ma w Polsce :/
http://www.cjponyparts.com/289-302-17-b ... 3/p/FAN20/" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeśli ktoś ma tunel to także bym reflektował.
Pomocy :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:
najlepiej kup sobie oryginalany wiatrak ja zamontowalem i smiga bez problemu.

Ja taki mam tylko ma siedem łopatek i nigdy nie miałem problemu z chłodzeniem, tylko musiałem go obciąć jak mi opadł silnik na poduszkach.
Kawałki wiatraka uszkodziły mi maskę od spodu tak że widać na zewnątrz.
Był poszarpany i trzeba było go ciąć dla równowagi i teraz słabiej chłodzi.
Tylko nigdzie nie widziałem na stronach w US z siedmioma łopatkami :kwasny:
Może Wy znajdziecie bo chyba muszę zamawiać z za wielkiej wody :zly:
download/file.php?id=4928&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu jest link jak wyglądał tylko nie śmiejemy się teraz silnik i wiatrak ma inny kolor :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-06-26, 13:09

jak juz chcesz robic w oryginale jak wczesniej wspominales to najlepiej kup taki jak ma byc pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-26, 14:12

pieron pisze:jak juz chcesz robic w oryginale jak wczesniej wspominales to najlepiej kup taki jak ma byc pozdrawiam.
A czy oryginał ogarnie bo mam jest u mnie ale słabiej pompuje powietrze od tego pociętego :/
chyba że to nie oryginał a mi się tak wydaje.
Daj link jak możesz to zobaczę czy mam Oryginał, ja nie wyślę zdjęcia bo mam go w moim składziku :wstyd: 40 km


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-06-26, 14:38

z tego co pamietam to oryginalne byly z 4 lub 5 lopatkami ,problem z 64-66 jest taki ze maja za male chlodnice i dopiero poprawili to 67-up,ja zalozylem zamiennik ja wiesz bo pisalismy wczesniej i robi robote ,auto sie nie grzeje . znalazlem chlodnice czarna wyglada jak oryginal i ma 3 row czyli bedzie dobrze chlodzic koszt okolo 250$ pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-26, 15:31

Oryginał ma 4 łopaty a ja mam jeszcze chłodnice klimy która pogarsza chłodzenie i dlatego jest ten problem, narazie musi być inny :P


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-06-26, 15:33

Przemek64 pisze:Oryginał ma 4 łopaty a ja mam jeszcze chłodnice klimy która pogarsza chłodzenie i dlatego jest ten problem, narazie musi być inny :P
no tak ja mam 4 lopatki, to co pisalem zrobic autko na oryginal jest bardzo ciezko chocby z tego powodu ze byly to auta z wadami w tamtych czasach jednak to byla norma.pzdr



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-26, 21:20

Wiatrak znaleźiony w Polsce odpoczywa sobie u Dezo i czeka na mnie. Ja także mam kilka części w swojej przechowalni ;)
Dzięki Dezo :padam: :padam: :padam:

I właśnie dlatego mamy Forum i zloty :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-30, 11:03

Nieszczęścia chodzą parami :kwasny:
Wiatrak jest mniejszy i słabo chłodzi a w sobotę w drodze powrotnej z wesela, ostatnie 150 km termostat się zablokował :przestraszony:
Nawet podczas jazdy na trasie silnik się grzał.
Termostat ma dwa lata ale dzisiaj go wymieniam na nowy (pasuje od Mustanga po 95r) razem z wiatrakiem który przyjdzie od Deza.
Mam nadzieje że moje problemy z wysoką temperaturą dzisiaj się zakończą i znowu będzie tak jak przed przygodą z poduszkami silnika.
Poduszki pociągnęły za sobą problemy z grzaniem :( niby bez związku a jednak :kwasny:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-07-25, 21:46

Niestety wiatrak od Deza nie podołał. Musiałem kupić taki jak miałem z siedmioma łopatkami bardziej wychylony lecz zamówiłem 17 calowy i do tego tunel zamiast 18 cali bez runelu i teraz jest :ok:
Zabrałem się jeszcze za łożyska przednie bo były trochę przypalone i było je słychać.
W planach jest także wymiana tylnych i stożkowych w moście.
Przy okazji wymiany łożysk wymieniłem lewy dolny i górny wachacz bo gumy były nieciekawe.

Trzeba szykować konia na przejażdżkę 5000 km w przyszłym roku do Rumunii :cwaniak:
Kobyła musi być mechanicznie doprowadzona do perfekcji :super:

W poniedziałek dodam pare fotek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-05, 10:32

Gaźnik udało mi się wyregulować idealnie.
świece są lekko brązowe.
Mam małe spalanie bo 11-12 litrów na trasie przy 65-75 milach a w mieście do 17l
Przyśpieszenie podczas jazdy moim zdaniem lepsze niż na poprzednim cztero gardzielowym gaźniku. :D

Jest tylko jeden maleńki problem :/
Z miejsca po wciśnięciu do podłogi ładnie przyśpiesza ale nie mieli a ewentualnie na kostce lub na polbruku delikatnie zapiszczy.
Mimo że jest to małe V8 to w końcu V8 powinno upalić :zawstydzony:

Podczas regeneracji gaźnika nie wymieniłem zaworu zwanego "ekonomizer" lub "Power Valves" bo ten który miałem był sprawny.
Podczas oglądania tych zaworów widziałem że ten mój stary miał bardziej twardą sprężynę od nowego i nie zastanawiając się nad tym dałem stary z twardą sprężyną.
Wiem tylko tyle że zawór ten podaje dodatkową dawkę paliwa w momencie spadku podciśnienia w gaźniku czyli w momencie wciśnięcia gazu do końca gdy silnik jest mocno obciążony.

Jak myślicie czy zmiana zaworu na bardziej miękki coś da (nie żebym chciał upalać ale :hyhy: ) i czy w dobrą stronę idę bardziej miękkiego czy twardego

na zaworze bardziej miękkim da się odczytać cyfry 0,4,5,7
ten twardy mam w aucie

Może jakieś porady lub sugestie :padam:
Załączniki
IMG_2002.JPG
IMG_2002.JPG (27.39 KiB) Przejrzano 4575 razy
IMG_2001.JPG
IMG_2001.JPG (21.13 KiB) Przejrzano 4575 razy


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: 6t07t » 2015-08-05, 13:17

Sprężyna wymusza otwieranie tego zaworu i podawanie dodatkowego paliwa.
Miększa sprężyna = mniejsze podciśnienie wymagane do utrzymywania zamkniętego zaworu.
Twardsza sprężyna = niewielki spadek ciśnienia prowadzi otwierania zaworu = szybsza reakcja na prawą nogę ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-05, 13:59

6t07t pisze:Sprężyna wymusza otwieranie tego zaworu i podawanie dodatkowego paliwa.
Miększa sprężyna = mniejsze podciśnienie wymagane do utrzymywania zamkniętego zaworu.
Twardsza sprężyna = niewielki spadek ciśnienia prowadzi otwierania zaworu = szybsza reakcja na prawą nogę ;)
Liczyłem na to że to Ty się odezwiesz :D
Bo zbyt często do Ciebie dzwonię :wstyd: :padam:

czyli mam zostawić twardą?
czy zmienić na miękką bo może otwiera się za szybko i go zalewa biorąc pod uwagę że prawdopodobnie mam trochę ostrzejszy wałek?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: 6t07t » 2015-08-05, 14:24

Heh, pojęcie "ostrzejszy wałek"... :oczami:
Przy niższym podciśnieniu powinna być słabsza sprężyna.
Jest to też związane z rozmiarami dysz.
Większe dysze = mocniejsza sprężyna zaworu.
Zawory były oryginalnie oznaczane kolorami.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-05, 15:01

Heh, pojęcie "ostrzejszy wałek"... :oczami:
Mnie także denerwuje to pojęcie bo sam nie wiem co tam mam jest to informacja od mechanika z którym rozmawiałem a który kilka lat temu poprzedniemu właścicielowi zmieniał wałek na jak to powiedział bardziej "performers" lecz niestety nie pamięta dokładnie jaki bo to było kilka lat temu :zawstydzony:
Ja nie będę tego sprawdzał bo musiałbym rozebrać silnik co mi się nie uśmiecha jak wszystko gra.
Do tej pory można tylko domniemać :/
A dysze w tej chwili mam 1,4 mm czyli większe od oryginalnych ( Tylko dlaczego dalej tak mało pali?)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-08-05, 15:44

Jeśli mam wałek bardziej ostry to zawory powinny otwierać się na krótszy czas czyli dostaje mniej paliwa i dysze powinny być większe (Czyli się zgasza)
Jeździ tak samo albo teraz lepiej po ostatnich regulacjach jak 289 (sprawdzałem) a to jest 260.
W takiej sytuacji powinno spaść podciśnienie ale u mnie jest takie jak fabryczne (może ktoś dobrze przyłożył się do remontu silnika) Jest kilka zagadek :szok:
A co na to Wasza teoria bo moja j/w
i dlaczego nie upala :/


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”