[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: lamina » 2016-06-03, 12:01

Gobo pisze:Dokładnie lamina wyjaśnił o co chodzi. Oczywiście z aparatu stopu do tylnych świateł musisz pociągnąć dodatkowy przewód (do stopów).
Z przodu też mam takie żarówki (tu jest plug and play). Ich jedyna wada jak dla mnie to białe światło (ale nie ma niestety odmiany ciepłej).
Bardzo ładnie wyglądaja po założeniu na nie DUŻEGO palca z żółtej lub zielonej rękawiczki gumowej :) ewentualnie inny kolor :)... pomarańczowego nie zaburza, a biały ociepla :)



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: lamina » 2016-06-03, 12:07

robin pisze:LoL
durex truskawka?
1. za cienkie ścianki i za mało zabarwia,
2. za duża średnica

Idealnie można dopasować zakładając filtr kolorowy z folii fotograficznej.



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-07-07, 16:45

Którym byście pojeździli w letni weekend?
Miałem przyjemność jeździć obydwoma:

więcej zdjęć na profilu autora:
Obrazek



A tu już moje:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Tomasz78 » 2016-07-07, 23:51

Gobo - zdecydowanie złoty rządzi ;) Naprawdę Kozak przez duże K. Gratulacje !



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2016-07-08, 07:59

ja to już z oślinienia zacząłem szukać gdzie tu kupić tego gyeona :)



rako_swidnik
Posty: 2
Rejestracja: 2016-08-04, 15:46
Model: GT
Silnik: inny V6
Kolor: gold

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: rako_swidnik » 2016-08-08, 13:44

Gobo, czy masz może kod tego koloru ? dobierałeś lakier z oryginalnego kodu "Y" z tabliczki czy w mieszalni z Ford Code M3073 ?
Jeśli masz jakiś aktualny numer tego koloru albo namiary na mieszalnie w której dorabiałeś lakier daj znać.



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-08-08, 19:49

rako_swidnik pisze:Gobo, czy masz może kod tego koloru ? dobierałeś lakier z oryginalnego kodu "Y" z tabliczki czy w mieszalni z Ford Code M3073 ?
Dokładnie korzystałem z oryginalnego kodu:
http://paintref.com/cgi-bin/colorcodedi ... 33&rows=50

Na puszeczce do zaprawek (chyba Standox) mam ME11533



Awatar użytkownika
Samuraj7
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2015-12-19, 20:06
Model: Convertible 1967
Silnik: inny V8
Kolor: Sauterne Gold

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Samuraj7 » 2016-08-25, 22:06

Cześć,
Może ma ktoś z kolegów wymiary mustanga cabrio 1967-1968, amerykaniec niestety wziął się za mały remont blach w komorze silnika i wszystko skopał :( .
Pozdrawiam
Jacek


Pozdrawiam
Samuraj7
660 904 122

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-09-19, 17:06

Coś pora odświeżyć.
Pewnie Wam już się znudził, ale mi jeszcze nie ;)

Obrazek


Mustang pierwszy raz brał udział w rajdzie (Siedlecki Rajd Oldtimerów), impreza wspaniała... w przyszłym roku jedziemy w kilka załóg.


2 min 15 sekunda polecam:





Coś też tam ktoś skrobnął w sieci :
http://superauto24.se.pl/testy/spotkani ... 65289.html


Nie chce mi się drugiego wątku zakładać, ale miałem syndrom odstawienia... więc drugi projekt ciągnę :super: :

Grubo jest, ale będzie cudo

Obrazek



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2017-05-16, 12:21

hej, powiedz mi skąd brałeś układ wydechowy? sprowadzany czy robiony w PL? i ew. jakie masz odczucia z użytkowania np. vs magna/inne?



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2017-05-16, 20:53

Normalnie w CJ cały komplet kupiłem (nie ma w nim jedynie końcówek z kwasowki). Jest to oryginalny układ jaki był montowany w wersjach GT od 67 do 69.

http://www.cjponyparts.com/transverse-d ... /p/EXK1BC/

Jego zaletą jest to że wszystko ładnie pasuje. W kabrio jedynie taki podwójny mogłem zastosować bo w podwoziu jest płyta usztywniajaca która ogranicza inne systemy.
Układ jest bardzo cywilizowany... Raczej dość cichy i komfortowy. Pokazuje trochę pazura przy wyższych obrotach. W skali od 1 (bardzo cichy) do 5 dałbym mu 3.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2017-05-18, 10:41

dzięki za info :) będę myśleć czy robić jakiś chromo-nikiel w PL czy sprowadzać z USA tzw. aluminized :P



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2017-05-29, 20:12

jeszcze jedno pytanko, sam mam do wydechu podwójne końcówki GT, czy do nich można założyć tylko zestaw wydechu złożony z rur 2"? jakieś inne ograniczenia i skutki?



Awatar użytkownika
Mirek184
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2017-05-28, 16:44
Model: Mustang 67 Coupe
Silnik: inny V8
Kolor: Czarno czerwony

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Mirek184 » 2017-11-20, 00:50

witam też mam taki sam problem z przekładnią Borgesona. delikatny szum i niewiem jak się tego pozbyć ale prowadzi się fajnie



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”