[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shelbykaca
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
Model: odkładam ,BOSS429
Silnik: inny V8
Kolor: czarny mat

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: shelbykaca » 2015-05-09, 11:54

Szacun, dobra robota 64 :-)


Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2015-05-10, 08:05

Daj znac po testach jakie sa różnice po przejściu na 2 gardziele.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-12, 12:40

Pavulon_ pisze:Daj znac po testach jakie sa różnice po przejściu na 2 gardziele.
Jestem po pierwszych testach :ok:
Do tej pory jadąc w trasie mój dziadziuś przy 65-70 mph wciągał 16.5l a przy 55 mph. 14,5l/100km
W tej chwili jadąc 65-70mph z naciskiem na 65 tylko tak sprawdziłem 12.5l mimo cieknącego gaźnika z pompki przyśpieszenia i filtra paliwa który wczoraj dokręcając ukręciłem :dobani:
jeśli chodzi o przyśpieszenie to na 2V z miejsca jest lepiej a przy wyprzedzaniu nie czuje większych zmian może V-max się zmieniło ale czy to ma znaczenie :cwaniak:
Do 100mph jest tak samo a więcej na 4V jechałem tylko jeden raz :super:
Filtr zamówiony i cały kit do gaźnika :ok:
Załączniki
20150512-104726-IMG_1848.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-12, 20:10

Filtr dotarł tylko teraz będzie strach dokręcać ;)
Załączniki
image.jpg
image.jpg (22.94 KiB) Przejrzano 5211 razy


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2015-05-12, 20:58

Dzwoniłes żebym nie wysyłał gaźnika ?? :) nie zdążyłem ale jest juz spakowany i gotowy na jutro hehe



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-14, 17:02

Dzisiaj dotarła reszta części do gaźnika czyli wszystkie uszczelki membrany i zaworki
Składanie to była przyjemność :D tylko czy to będzie działać ;)
Dowiem się wieczorem :ok:
Załączniki
1.JPG
2.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2015-05-16, 23:17

Cześć. Poradziłeś sobie z hydrauliką dachu? Jak pewnie pamiętasz - moja padła na parking pod hotelem. Jestem po wymianie na nowe. Mogę odstąpić przewody. Ten górny komplet dłuższy ma uszkodzoną prawą stronę ale dolna krótsza jest ok. Jeżeli potrzebujesz to pisz.
PS ja też jestem na 2V.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-18, 11:55

anbr64 pisze:Cześć. Poradziłeś sobie z hydrauliką dachu? Jak pewnie pamiętasz - moja padła na parking pod hotelem. Jestem po wymianie na nowe. Mogę odstąpić przewody. Ten górny komplet dłuższy ma uszkodzoną prawą stronę ale dolna krótsza jest ok. Jeżeli potrzebujesz to pisz.
PS ja też jestem na 2V.
DZIĘKI BARDZO ZA PAMIĘĆ I CHĘĆ POMOCY ALE PORADZIŁEM SOBIE TAK JAK I TY TYLKO KUPIŁEM JEDEN PRZEWÓD I TAK JAK U CIEBIE GÓRNY :ok:
TERAZ WALCZĘ Z GAŹNIKIEM


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-18, 13:33

MÓJ MUSTANG ZBYT MAŁO PALI :!:
Po zmianie gaźnika i wymianie w nim wszystkich uszczelek okazało się że auto na trasie przy 70-75 mph pali 11l/100km
wiem że to oznaka zbyt ubogiej mieszanki i może to powodować wypalanie zaworów :dobani:
Przyśpiesza zacnie a do 50 mph jest idealnie
Przy 65mph i więcej gdy utrzymuje stałą prędkość auto zaczyna delikatnie przerywać ale ją utrzymuje
Moim zdaniem może być to przyczyną trzech elementów tylko którego? :zawstydzony:
1 zbyt niski poziom paliwa ale jak dokładnie go ustawić miarkę od zestawu mam tylko jaka wartość? wydaje się zbyt niski
2 ekonomizer który był w zestawie naprawczym był od 302 w górę a nie do 260 tylko ten nowy chodzi bardziej miękko od tego starego gdybym wiedział na jakiej zasadzie działa można by coś wywnioskować
3 zbyt małe dysze do tego silnika tylko że one takie wcześniej tam były to są 45F
Załączniki
poziom paliwa.JPG
ja stawiam na poziom ale jaki powinien dokładnie być?
dysze.JPG
ekonomizer.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: jacpocz » 2015-05-20, 07:55

"ale urwał" jak bym powiedział.... MÓJ MUSTANG ZBYT MAŁO PALI :!:
ale faktycznie problem... gdzieś czytałem o ciśnieniu/przepływie paliwa, może być że poziom paliwa w gaźniku jest za niski bo za wolno paliwo dochodzi albo coś jest przytkane (ale wszystko jest nowe to zaś chyba zły trop)... ten filtr paliwa jest taki sam jak stary (chodzi mi o budowę)...



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-20, 17:03

Dalej walczę z gaźnikiem a właściwie z odpowiednią mieszanką.
zwiększyłem mieszankę na składzie wolnych obrotów i podniosłem poziom paliwa pali tyle samo ale świece wyglądają tak bo wcześniej były prawie białe.
Co sądzicie o ich wyglądzie czy nie powinny być bardziej brązowe to jest świeca z pierwszego z obu stron
Następnym krokiem będzie większe dysze w tej chwili mam 45f zastanawiam się nad 50f ale czekam na poradę ;)
Załączniki
świeca.JPG
świeca 2 strona.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-05, 10:10

Jak się coś dzieje to zawsze przed zlotem :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony:
W środę byłem na weselu wszystko było :ok: a pod salą weselną była spora górka i auto toczyło się w przód a ja :wstyd: dałem wsteczny.
Usługa zakończona a ja słyszę grzechotanie.
Myślałem że skrzynia :przestraszony:
Okazało się że wiatrak pogięty i ociera o przewody chłodzące do skrzyni :kwasny: :ok:
Szybka diagnoza, jedna z poduszek skrzyni lub silnika przesunięta lub opuszczona.
Bez podnośnika nic nie mogłem zrobić a wiatrak był zniszczony na krawędziach więc kombinerki i lekko podgiąłem wiatrak co by nie tarł o przewody i dojechałem do domu. :hyhy:
Na miejscu podnośniki poduszki pod silnikiem które były montowane tylko w 64 obie urwane a do zlotu który organizuje 9 dni.


:super: :super: :super: :super: :super: i właśnie dlatego mamy forum :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super:

6t07t z marszu określił co zrobić jak nie znajdę takich poduszek a Darek z Mustang-shop o dziwo ma wszystko na miejscu i oryginał i zastępcze rozwiązanie wymyślone przez 6t07t :padam:

A mój Krzyś mechanik i cała ekipa wiadomo że robota im nie straszna :super:
Załączniki
poduszka.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-06-25, 16:38

Koledzy potrzebny bardzo pilnie. Może ktoś ma w Polsce :/
http://www.cjponyparts.com/289-302-17-b ... 3/p/FAN20/" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeśli ktoś ma tunel to także bym reflektował.
Pomocy :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2015-06-25, 19:15

Co się stało? Osłonę robiłem u siebie z łapy bo te plastikowe jakos tak....


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-06-26, 09:25

Przemek64 pisze:Koledzy potrzebny bardzo pilnie. Może ktoś ma w Polsce :/
http://www.cjponyparts.com/289-302-17-b ... 3/p/FAN20/" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeśli ktoś ma tunel to także bym reflektował.
Pomocy :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:
najlepiej kup sobie oryginalany wiatrak ja zamontowalem i smiga bez problemu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”