[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- shelbykaca
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
- Model: odkładam ,BOSS429
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny mat
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Szacun, dobra robota 64 :-)
Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Daj znac po testach jakie sa różnice po przejściu na 2 gardziele.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Jestem po pierwszych testachPavulon_ pisze:Daj znac po testach jakie sa różnice po przejściu na 2 gardziele.

Do tej pory jadąc w trasie mój dziadziuś przy 65-70 mph wciągał 16.5l a przy 55 mph. 14,5l/100km
W tej chwili jadąc 65-70mph z naciskiem na 65 tylko tak sprawdziłem 12.5l mimo cieknącego gaźnika z pompki przyśpieszenia i filtra paliwa który wczoraj dokręcając ukręciłem

jeśli chodzi o przyśpieszenie to na 2V z miejsca jest lepiej a przy wyprzedzaniu nie czuje większych zmian może V-max się zmieniło ale czy to ma znaczenie

Do 100mph jest tak samo a więcej na 4V jechałem tylko jeden raz

Filtr zamówiony i cały kit do gaźnika

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Filtr dotarł tylko teraz będzie strach dokręcać 

- Załączniki
-
- image.jpg (22.94 KiB) Przejrzano 5211 razy
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dzwoniłes żebym nie wysyłał gaźnika ??
nie zdążyłem ale jest juz spakowany i gotowy na jutro hehe

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dzisiaj dotarła reszta części do gaźnika czyli wszystkie uszczelki membrany i zaworki
Składanie to była przyjemność
tylko czy to będzie działać
Dowiem się wieczorem
Składanie to była przyjemność


Dowiem się wieczorem

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Cześć. Poradziłeś sobie z hydrauliką dachu? Jak pewnie pamiętasz - moja padła na parking pod hotelem. Jestem po wymianie na nowe. Mogę odstąpić przewody. Ten górny komplet dłuższy ma uszkodzoną prawą stronę ale dolna krótsza jest ok. Jeżeli potrzebujesz to pisz.
PS ja też jestem na 2V.
PS ja też jestem na 2V.
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
DZIĘKI BARDZO ZA PAMIĘĆ I CHĘĆ POMOCY ALE PORADZIŁEM SOBIE TAK JAK I TY TYLKO KUPIŁEM JEDEN PRZEWÓD I TAK JAK U CIEBIE GÓRNYanbr64 pisze:Cześć. Poradziłeś sobie z hydrauliką dachu? Jak pewnie pamiętasz - moja padła na parking pod hotelem. Jestem po wymianie na nowe. Mogę odstąpić przewody. Ten górny komplet dłuższy ma uszkodzoną prawą stronę ale dolna krótsza jest ok. Jeżeli potrzebujesz to pisz.
PS ja też jestem na 2V.

TERAZ WALCZĘ Z GAŹNIKIEM
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
MÓJ MUSTANG ZBYT MAŁO PALI
Po zmianie gaźnika i wymianie w nim wszystkich uszczelek okazało się że auto na trasie przy 70-75 mph pali 11l/100km
wiem że to oznaka zbyt ubogiej mieszanki i może to powodować wypalanie zaworów
Przyśpiesza zacnie a do 50 mph jest idealnie
Przy 65mph i więcej gdy utrzymuje stałą prędkość auto zaczyna delikatnie przerywać ale ją utrzymuje
Moim zdaniem może być to przyczyną trzech elementów tylko którego?
1 zbyt niski poziom paliwa ale jak dokładnie go ustawić miarkę od zestawu mam tylko jaka wartość? wydaje się zbyt niski
2 ekonomizer który był w zestawie naprawczym był od 302 w górę a nie do 260 tylko ten nowy chodzi bardziej miękko od tego starego gdybym wiedział na jakiej zasadzie działa można by coś wywnioskować
3 zbyt małe dysze do tego silnika tylko że one takie wcześniej tam były to są 45F

Po zmianie gaźnika i wymianie w nim wszystkich uszczelek okazało się że auto na trasie przy 70-75 mph pali 11l/100km
wiem że to oznaka zbyt ubogiej mieszanki i może to powodować wypalanie zaworów

Przyśpiesza zacnie a do 50 mph jest idealnie
Przy 65mph i więcej gdy utrzymuje stałą prędkość auto zaczyna delikatnie przerywać ale ją utrzymuje
Moim zdaniem może być to przyczyną trzech elementów tylko którego?

1 zbyt niski poziom paliwa ale jak dokładnie go ustawić miarkę od zestawu mam tylko jaka wartość? wydaje się zbyt niski
2 ekonomizer który był w zestawie naprawczym był od 302 w górę a nie do 260 tylko ten nowy chodzi bardziej miękko od tego starego gdybym wiedział na jakiej zasadzie działa można by coś wywnioskować
3 zbyt małe dysze do tego silnika tylko że one takie wcześniej tam były to są 45F
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 390
- Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
- Model: COUPE 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
"ale urwał" jak bym powiedział.... MÓJ MUSTANG ZBYT MAŁO PALI
ale faktycznie problem... gdzieś czytałem o ciśnieniu/przepływie paliwa, może być że poziom paliwa w gaźniku jest za niski bo za wolno paliwo dochodzi albo coś jest przytkane (ale wszystko jest nowe to zaś chyba zły trop)... ten filtr paliwa jest taki sam jak stary (chodzi mi o budowę)...

ale faktycznie problem... gdzieś czytałem o ciśnieniu/przepływie paliwa, może być że poziom paliwa w gaźniku jest za niski bo za wolno paliwo dochodzi albo coś jest przytkane (ale wszystko jest nowe to zaś chyba zły trop)... ten filtr paliwa jest taki sam jak stary (chodzi mi o budowę)...
FORD MUSTANG 1964 1/2 & 2005
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Dalej walczę z gaźnikiem a właściwie z odpowiednią mieszanką.
zwiększyłem mieszankę na składzie wolnych obrotów i podniosłem poziom paliwa pali tyle samo ale świece wyglądają tak bo wcześniej były prawie białe.
Co sądzicie o ich wyglądzie czy nie powinny być bardziej brązowe to jest świeca z pierwszego z obu stron
Następnym krokiem będzie większe dysze w tej chwili mam 45f zastanawiam się nad 50f ale czekam na poradę
zwiększyłem mieszankę na składzie wolnych obrotów i podniosłem poziom paliwa pali tyle samo ale świece wyglądają tak bo wcześniej były prawie białe.
Co sądzicie o ich wyglądzie czy nie powinny być bardziej brązowe to jest świeca z pierwszego z obu stron
Następnym krokiem będzie większe dysze w tej chwili mam 45f zastanawiam się nad 50f ale czekam na poradę

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Jak się coś dzieje to zawsze przed zlotem
W środę byłem na weselu wszystko było
a pod salą weselną była spora górka i auto toczyło się w przód a ja
dałem wsteczny.
Usługa zakończona a ja słyszę grzechotanie.
Myślałem że skrzynia
Okazało się że wiatrak pogięty i ociera o przewody chłodzące do skrzyni
Szybka diagnoza, jedna z poduszek skrzyni lub silnika przesunięta lub opuszczona.
Bez podnośnika nic nie mogłem zrobić a wiatrak był zniszczony na krawędziach więc kombinerki i lekko podgiąłem wiatrak co by nie tarł o przewody i dojechałem do domu.
Na miejscu podnośniki poduszki pod silnikiem które były montowane tylko w 64 obie urwane a do zlotu który organizuje 9 dni.
i właśnie dlatego mamy forum
6t07t z marszu określił co zrobić jak nie znajdę takich poduszek a Darek z Mustang-shop o dziwo ma wszystko na miejscu i oryginał i zastępcze rozwiązanie wymyślone przez 6t07t
A mój Krzyś mechanik i cała ekipa wiadomo że robota im nie straszna




W środę byłem na weselu wszystko było


Usługa zakończona a ja słyszę grzechotanie.
Myślałem że skrzynia

Okazało się że wiatrak pogięty i ociera o przewody chłodzące do skrzyni


Szybka diagnoza, jedna z poduszek skrzyni lub silnika przesunięta lub opuszczona.
Bez podnośnika nic nie mogłem zrobić a wiatrak był zniszczony na krawędziach więc kombinerki i lekko podgiąłem wiatrak co by nie tarł o przewody i dojechałem do domu.

Na miejscu podnośniki poduszki pod silnikiem które były montowane tylko w 64 obie urwane a do zlotu który organizuje 9 dni.












6t07t z marszu określił co zrobić jak nie znajdę takich poduszek a Darek z Mustang-shop o dziwo ma wszystko na miejscu i oryginał i zastępcze rozwiązanie wymyślone przez 6t07t

A mój Krzyś mechanik i cała ekipa wiadomo że robota im nie straszna

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Koledzy potrzebny bardzo pilnie. Może ktoś ma w Polsce 
http://www.cjponyparts.com/289-302-17-b ... 3/p/FAN20/" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeśli ktoś ma tunel to także bym reflektował.
Pomocy


http://www.cjponyparts.com/289-302-17-b ... 3/p/FAN20/" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeśli ktoś ma tunel to także bym reflektował.
Pomocy




Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Co się stało? Osłonę robiłem u siebie z łapy bo te plastikowe jakos tak....
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
najlepiej kup sobie oryginalany wiatrak ja zamontowalem i smiga bez problemu.Przemek64 pisze:Koledzy potrzebny bardzo pilnie. Może ktoś ma w Polsce
http://www.cjponyparts.com/289-302-17-b ... 3/p/FAN20/" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeśli ktoś ma tunel to także bym reflektował.
Pomocy![]()
![]()
![]()