[giepe] FastBack 66
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- PETEK
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
- Model: Fastback 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: Red
Re: [giepe] FastBack 66
Najprawdopodobniej uszkodziłem pompę oleju a dokładniej jej łopatki jak oddzielałem skrzynie od silnika (teraz już wiem że należy robić to zawsze z konwerterem). Potrzebowałbym potwierdzenia mojej diagnozy od osoby która się na tym zna bo moja wiedza ogranicza się tylko do manuala - niestety.
- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [giepe] FastBack 66
Czas odświeżyć wątek, bo trochę się dzieje na warsztacie.
Jak już wcześniej pisałem samochód okazał się być w znacznie gorszym stanie niż deklarował sprzedający.
Dostałem od niego dwa krótkie arkusze podłogi, ale na wiele się nie zdały wobec takiego stanu:

Musiałem więc zamówić podłogę w jednym arkuszu i gdy w końcu części przyszły ruszyliśmy do pracy.

Jako że do wymiany była cała podłoga, podłużnice przednie i tylne oraz progi, z Mustanga wiele nie zostało.

cdn
Jak już wcześniej pisałem samochód okazał się być w znacznie gorszym stanie niż deklarował sprzedający.
Dostałem od niego dwa krótkie arkusze podłogi, ale na wiele się nie zdały wobec takiego stanu:

Musiałem więc zamówić podłogę w jednym arkuszu i gdy w końcu części przyszły ruszyliśmy do pracy.

Jako że do wymiany była cała podłoga, podłużnice przednie i tylne oraz progi, z Mustanga wiele nie zostało.


cdn
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [giepe] FastBack 66
wow!!! to już mój convertible wyglądał dużo lepiej mimo ze wizualnie dużo gorzej !!!
powodzenia!
powodzenia!
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [giepe] FastBack 66
Hmmm, może lepiej było zostawić tunel i podłogę pod tylną kanapą??
Ciekawe jak będzie pasować taki nowy panel w całości??
Ciekawe jak będzie pasować taki nowy panel w całości??
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [giepe] FastBack 66
Myśleliśmy o tym, ale ściany tunelu były bardzo mocno skorodowane w wielu miejscach.6t07t pisze:Hmmm, może lepiej było zostawić tunel i podłogę pod tylną kanapą??
Ciekawe jak będzie pasować taki nowy panel w całości??
Na tym zdjęciu widać jak wyglądała podłoga pod kanapą:

A podłoga w jednym arkuszu dobrze pasuje

- PETEK
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
- Model: Fastback 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: Red
Re: [giepe] FastBack 66
No jak widzę kolega działa i czasu nie marnuje. Chociaż z doświadczenia wiem że takie rzeczy muszą trochę potrwać. U mnie na szczęście nie było tak źle i skończyło się na ćwiartkach. Może jak pogoda pozwoli to się do Bielska wybiorę moim Fastbackiem żeby zobaczyć postępy.
Powodzenia!!!
Powodzenia!!!
- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [giepe] FastBack 66
Zapraszamy, zapraszamy!PETEK pisze:Może jak pogoda pozwoli to się do Bielska wybiorę moim Fastbackiem żeby zobaczyć postępy.
My niestety musieliśmy wyciąć to i owo (na zdjęciu Rafał usuwa błotnik):

Jako ciekawostkę przedstawiam następne zdjęcie:

Jak widać Johnson (kodowa nazwa amerykańskiego specjalisty od renowacji zabytkowych samochodów) przynitował wewnątrz drugi arkusz błotnika.
Nitowanie, tak w ogóle to ulubiony sposób łączenie wszystkiego, ze wszystkim przez Johnsona.
Po wycięciu błotnika i nadkoli uzyskaliśmy szeroką perspektywę


Widać nowy próg i podłużnicę

Po zamontowaniu obu podłużnic i nadkoli, przyszedł czas na pierwszą przymiarkę podłogi:


- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [giepe] FastBack 66
Johnson się zbytnio nie popisał
mimo to widzę powoli już efekt końcowy
powodzenia w dalszych pracach !


-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [giepe] FastBack 66
dobra robota!
Będę robil 66 fastback również. Będzie wypełnić jeden kawałek podłogi z ramą i pełne tylne błotniki.
Mam nadzieję, że rozpocznie w tym tygodniu

Będę robil 66 fastback również. Będzie wypełnić jeden kawałek podłogi z ramą i pełne tylne błotniki.
Mam nadzieję, że rozpocznie w tym tygodniu
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [giepe] FastBack 66
pluzz,trzeba wiedzieć, do kogo wysłać PW. Zobacz MAX będzie miał 68 fastback pod choinkę
- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [giepe] FastBack 66
Wrzucam kilka następnych zdjęć z robót wykonanych pomiędzy Bożym Narodzeniem i Sylwestrem.
Nowa podłoga bagażnika, nadkole i błotnik:

Tak wyglądało podszybie:



Nowe wyloty na podszybiu, oczyszczone podszybie i ściana grodziowa:

Układamy całą komorę silnika na wcześniej zbudowanej specjalnej ramie montażowej (jeszcze nie pomalowana
):

Spasowana cała komora silnika wraz z błotnikami i pasem przednim. Wszystko idealnie pasuje
:

Jutro wykańczamy podszybie i gdy będzie gotowe, łączymy cały przód
.
Korzystając z okazji życzę Wam wszystkim:
Syćkiego co najlepse, zdrowia, scynścia w tym nowym roku co do nos psysedł. Cymojcie sie Gaździny i Gazdowie. Posdrowienia prosto s Gór!
Nowa podłoga bagażnika, nadkole i błotnik:

Tak wyglądało podszybie:



Nowe wyloty na podszybiu, oczyszczone podszybie i ściana grodziowa:

Układamy całą komorę silnika na wcześniej zbudowanej specjalnej ramie montażowej (jeszcze nie pomalowana


Spasowana cała komora silnika wraz z błotnikami i pasem przednim. Wszystko idealnie pasuje


Jutro wykańczamy podszybie i gdy będzie gotowe, łączymy cały przód

Korzystając z okazji życzę Wam wszystkim:
Syćkiego co najlepse, zdrowia, scynścia w tym nowym roku co do nos psysedł. Cymojcie sie Gaździny i Gazdowie. Posdrowienia prosto s Gór!
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: [giepe] FastBack 66
o w mordę
a ja myślałem że mam dużo roboty przy swoim
, jestem pełen podziwu dla Twojej pracy!


- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: [giepe] FastBack 66
no kolego,widze duze postepy
mysle ze niebawem wypijemy piwko i spotkamy sie na zlociku 



- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [giepe] FastBack 66
rick pisze:wow wygląda świetnie
adasko74 pisze:no kolego,widze duze postepy![]()
mysle ze niebawem wypijemy piwko i spotkamy sie na zlociku
Wielkie dzięki, taki właśnie mam plan.
