[giepe] FastBack 66

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
PETEK
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
Model: Fastback 66
Silnik: inny V8
Kolor: Red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: PETEK » 2011-06-18, 12:35

Najprawdopodobniej uszkodziłem pompę oleju a dokładniej jej łopatki jak oddzielałem skrzynie od silnika (teraz już wiem że należy robić to zawsze z konwerterem). Potrzebowałbym potwierdzenia mojej diagnozy od osoby która się na tym zna bo moja wiedza ogranicza się tylko do manuala - niestety.



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2011-11-23, 22:01

Czas odświeżyć wątek, bo trochę się dzieje na warsztacie.
Jak już wcześniej pisałem samochód okazał się być w znacznie gorszym stanie niż deklarował sprzedający.
Dostałem od niego dwa krótkie arkusze podłogi, ale na wiele się nie zdały wobec takiego stanu:

Obrazek

Musiałem więc zamówić podłogę w jednym arkuszu i gdy w końcu części przyszły ruszyliśmy do pracy.

Obrazek

Jako że do wymiany była cała podłoga, podłużnice przednie i tylne oraz progi, z Mustanga wiele nie zostało. :przestraszony:

Obrazek

cdn



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: Pavulon_ » 2011-11-23, 23:34

wow!!! to już mój convertible wyglądał dużo lepiej mimo ze wizualnie dużo gorzej !!!

powodzenia!



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: 6t07t » 2011-11-24, 09:01

Hmmm, może lepiej było zostawić tunel i podłogę pod tylną kanapą??
Ciekawe jak będzie pasować taki nowy panel w całości??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2011-11-24, 12:25

6t07t pisze:Hmmm, może lepiej było zostawić tunel i podłogę pod tylną kanapą??
Ciekawe jak będzie pasować taki nowy panel w całości??
Myśleliśmy o tym, ale ściany tunelu były bardzo mocno skorodowane w wielu miejscach.
Na tym zdjęciu widać jak wyglądała podłoga pod kanapą:

Obrazek

A podłoga w jednym arkuszu dobrze pasuje :ok: wrzucę później zdjęcia.



Awatar użytkownika
PETEK
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
Model: Fastback 66
Silnik: inny V8
Kolor: Red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: PETEK » 2011-11-27, 22:23

No jak widzę kolega działa i czasu nie marnuje. Chociaż z doświadczenia wiem że takie rzeczy muszą trochę potrwać. U mnie na szczęście nie było tak źle i skończyło się na ćwiartkach. Może jak pogoda pozwoli to się do Bielska wybiorę moim Fastbackiem żeby zobaczyć postępy.
Powodzenia!!!



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2011-12-03, 22:45

PETEK pisze:Może jak pogoda pozwoli to się do Bielska wybiorę moim Fastbackiem żeby zobaczyć postępy.
Zapraszamy, zapraszamy!
My niestety musieliśmy wyciąć to i owo (na zdjęciu Rafał usuwa błotnik):
Obrazek

Jako ciekawostkę przedstawiam następne zdjęcie:
Obrazek

Jak widać Johnson (kodowa nazwa amerykańskiego specjalisty od renowacji zabytkowych samochodów) przynitował wewnątrz drugi arkusz błotnika.
Nitowanie, tak w ogóle to ulubiony sposób łączenie wszystkiego, ze wszystkim przez Johnsona.

Po wycięciu błotnika i nadkoli uzyskaliśmy szeroką perspektywę ;) :
Obrazek
Widać nowy próg i podłużnicę :) A w tle widać podłogę.

Po zamontowaniu obu podłużnic i nadkoli, przyszedł czas na pierwszą przymiarkę podłogi:
Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: Pavulon_ » 2011-12-03, 23:09

Johnson się zbytnio nie popisał :/ mimo to widzę powoli już efekt końcowy :) powodzenia w dalszych pracach !



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: rick » 2011-12-03, 23:15

dobra robota! :ok:

Będę robil 66 fastback również. Będzie wypełnić jeden kawałek podłogi z ramą i pełne tylne błotniki.

Mam nadzieję, że rozpocznie w tym tygodniu



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: rick » 2011-12-04, 02:02

pluzz,trzeba wiedzieć, do kogo wysłać PW. Zobacz MAX będzie miał 68 fastback pod choinkę



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-01, 14:56

Wrzucam kilka następnych zdjęć z robót wykonanych pomiędzy Bożym Narodzeniem i Sylwestrem.
Nowa podłoga bagażnika, nadkole i błotnik:
Obrazek

Tak wyglądało podszybie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe wyloty na podszybiu, oczyszczone podszybie i ściana grodziowa:
Obrazek

Układamy całą komorę silnika na wcześniej zbudowanej specjalnej ramie montażowej (jeszcze nie pomalowana :wstyd: ):
Obrazek

Spasowana cała komora silnika wraz z błotnikami i pasem przednim. Wszystko idealnie pasuje :D :
Obrazek

Jutro wykańczamy podszybie i gdy będzie gotowe, łączymy cały przód :D .

Korzystając z okazji życzę Wam wszystkim:
Syćkiego co najlepse, zdrowia, scynścia w tym nowym roku co do nos psysedł. Cymojcie sie Gaździny i Gazdowie. Posdrowienia prosto s Gór!



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: arek900 » 2012-01-01, 15:10

o w mordę ;) a ja myślałem że mam dużo roboty przy swoim ;), jestem pełen podziwu dla Twojej pracy!



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: rick » 2012-01-01, 18:45

wow wygląda świetnie :super:



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: adasko74 » 2012-01-01, 18:47

no kolego,widze duze postepy :cwaniak: :ok: mysle ze niebawem wypijemy piwko i spotkamy sie na zlociku :D



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [giepe] FastBack 66

Post autor: giepe » 2012-01-01, 19:47

rick pisze:wow wygląda świetnie :super:
adasko74 pisze:no kolego,widze duze postepy :cwaniak: :ok: mysle ze niebawem wypijemy piwko i spotkamy sie na zlociku :D

Wielkie dzięki, taki właśnie mam plan. :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”