[Pavulon_] - Mustang Coupe, 1966

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-01-19, 13:48

:hyhy: to był niezły przypał :kwasny: faktycznie. Temat się rozwiązał ponieważ wykumałem że chodzi tylko o stacyjkę która po odpaleniu nie odbija i wtedy jest jakieś zwarcie i elektryka deski rozdzielczej nie trybi, jak delikatnie "ręcznie" przesunę kluczyk wszystko wraca do normy. Także nowa stacyjka i po problemie.



Awatar użytkownika
Dakota
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
Model: 1996
Silnik: inny V8
Kolor: zielony plamisty

Post autor: Dakota » 2009-01-20, 15:08

Śliczny model, gratuluję!
Bardzo ładnie komponują się te elementy drewniane w środku. I ten kolor lakieru!!! :serce:


Trzymam kciuki, żebyśmy się w kwietniu zobaczyli.
No i z Tobą też będzie miło się poznać :D :D :D

Dbaj o niego, bo jak nie to... :krzeslem:

;)
Ostatnio zmieniony 2009-01-20, 15:14 przez Dakota, łącznie zmieniany 1 raz.


YA RLY!

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-01-20, 15:12

Pewnie wszyscy sie podpisza jak napisze:

DAWAJ FOTKI NA BIEZACO!!!

Trzymam kciuki. Fajnie, ze masz garaz w ktorym mozesz cos podlubac. Ja bede sie rozgladal za kilka tygodni czy moj council (gmina/spoldzielnia/czy jak tam) nie moze mi czegos zaoferowac. Na razie problemu nie ma bo auta tez nie ma :(


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-01-20, 20:44

Dakota-
też mam nadzieję że dam rade do IV, znaki na niebie mówią że się wyrobię, bardziej jednak zależy to od blacharza i lakiernika.

Pluzz -
z tym garażem to miałem niezłe jaja :rotfl: przez pierwsze pare miechów trzymałem auto w garażu podziemnym w biurze aż w końcu udało mi się wyrwać garaż u mnie pod blokiem. Pierwszy raz tam parkowałem drugie auto i tak coś mi nie pasowało w sensie oszacowałem że garaż jest za krótki :zdziwko: akurat spotkałem sąsiada jak zamykał garaż obok i mówi "spoko mierzyłem go kiedyś na oko, ma 4,60m". Myśle sobie ok luzik da rade, po paru bronkach wieczorem nie dawało mi to spokoju i wziąłem do ręki kwity auta, patrzę na długość pojazdu a tam :kwasny: :kwasny: 4,66m!!! :zdziwko: :zdziwko: suma sumarum okazało się że ma 5m więc wchodzi na styk :D.
==================================

kurcze tak się złożyło że zasypało mnie paczkami zza kałuży z gadgetami do auta, no więc jak już powiedziałem A to trzeba powiedzieć B ;)

dziś dostałem kilka drobniejszych części

- emblematy zewnętrzne

aktualnie wyglądają nie fajnie :kwasny:

Obrazek

a będą tak:

Obrazek

- ulepszenia zapłonu - cewka + tzw. "ignitor" coś co zastępuje zwykły kondensator czy jakoś tak :rotfl:

Obrazek

- zagubione przez pocztę panele na drzwi ( aktualnie są ciemno niebieskie ) - różnią się nieco od tych co mam założone aktualnie a to dlatego że te 'białe' poniżej były robione w roczniku 65 ( w 66 nie robili białe tylko kolor o nazwie "parchment" ) i bardziej mi się podobają

Obrazek


- LED'owe lampy sekwencyjne na tył - to jest świetny bajer, w moim przypadku niezbędny
element bezpieczeństwa. Fabrycznych kierunków praktycznie nie widać zwłaszcza przy włączonych światłach mijania.

Obrazek

w praktyce powinny działać tak:

Obrazek



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-01-20, 21:27

Fajne te ledy - na poczatku myslalem, ze sobie nowy sygnet kupiles, bo tak...bling bling wygladaly :D :wstyd:


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-01-20, 23:05

Robert pisze:myslalem, ze sobie nowy sygnet kupiles
:rotfl: :rotfl: taaaaak, wiesz teraz takie z diodkami robią :D

w sumie masz racje, niby coś mryga, ale nie wiadomo co. Może tak bedzie lepiej:
Obrazek

na Twoim wyglądałoby to tak, pytanie czy jest sens i czy to się podoba:
Obrazek

źródło: http://www.mustangproject.com



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-20, 23:12

No dobra, ale powiedz mi jedną rzeczy, czy to w naszym zacofanym kraju dozwolone?;]



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-01-20, 23:18

śmigam na żółtych blachach jako zabytek i nie musze zmieniać lamp, ta i ta czerwona wiec nikt mi się nie doczepi. W nowych autach pewnie jak zwykle może byc i problem...



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-01-21, 09:39

z tego co wiem, to auta sprzed 80 (chyba) roku mogą mieć światła oryginalne, takie jak je zrobili, i nikt się nie przyczepi.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-21, 12:36

Pavulon_ pisze:śmigam na żółtych blachach jako zabytek i nie musze zmieniać lamp, ta i ta czerwona wiec nikt mi się nie doczepi. W nowych autach pewnie jak zwykle może byc i problem...
ano tak - zamiast żółtych kierunków żółte blachy :) hmmm przyznam się że nie wiedziałem :zdziwko: to znaczy że jak mój będzie zabytkiem to mogę na oryginalnych jeździć ? :rotfl: ............ to sram nie zmieniam nic ............... pczekam trochę :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-01-21, 12:38

nom, 25 lat i w dupu :)


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-21, 21:07

K u r w a, czemu ja nie kupiłem 2005, miałbym mniej czekania :D
Ostatnio zmieniony 2009-09-23, 14:18 przez Pawellos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: 1966 Ford Mustang Coupe - Pavulon_

Post autor: pluzz » 2009-01-29, 02:22

Pavulon_ pisze: układ hamulcowy - dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem, bębnowy z przodu i z tyłu, hamulec pomocniczy mechaniczny bębnowy działający na koła tylne.
Pawel. Mam pytanko. Jak Ci sie jezdzi z tymi bebnami na kazdym kole? Moj 66 mial z przodu tarcze i stawal deba jak tylko chcialem (przydatna rzecz jak chcesz popalic gumy :) ) 65 bedzie mial bebny wszedzie i sie lekko boje o ich skutecznosc. Damon mnie zapewnia, ze wszystko bedzie OK i byc moze bedzie ale moje auta zawsze mialy tarcze i jakos sie obawiam tych bebnow...

Dzieki,


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-01-29, 10:03

jeśli miałeś front discs to poczujesz różnicę :D

powiem tak, nie ma dramatu, jeśli wszystkie bębny będą dobrze działać, nie będą zapowietrzone, nie będzie gdzieś płyn uciekał to powinno wszystko trybić, nie będzie auto stawać dęba to jest pewne, po prostu będzie musiał się przyzwyczaić żęby ciut wcześniej nacisnąć hamulec dojeżdżając do skrzyżowania.
palenie gumy mnie za bardzo nie kręci i nigdy nie próbowałem. Jak widziałem na zlocie ludzi w pięknych autach z lat 60-70 i jak je katowali to mnie lekko skręcało :zdegustowany:

ważne jest aby wszystkie bębny działały dobrze, wtedy powinno być git. Ja muszę wymienić cylinderki bo gdzieś płyn spierdzielał po dłuższych trasach - od berlina do poznania jechałem bez przednich hamulców : :hyhy: i nie polecam.

po zakupie auta stwierdziłem że będę hamulce zmieniał ale potem stwierdziłem że nie ma takiej konieczności.
a jak tam prace nad twoim Wimbledon White ? zapodaj parę fot jak masz.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-01-29, 11:41

Dzieki za info. Wcale mi nie rozwiales watpliwosci ale zobacze jak bedzie z bebnami, jak z portfelem i wtedy moze zrobie konwersje. Bezpieczenstwo przede wszystkim. Podobno hamulce bede mial nowiutkie, ktore Damon niedawno robil.
Pavulon_ pisze:palenie gumy mnie za bardzo nie kręci i nigdy nie próbowałem. Jak widziałem na zlocie ludzi w pięknych autach z lat 60-70 i jak je katowali to mnie lekko skręcało
Palenie gum to nie katowanie! Po prostu jedziesz ale nie pokonujesz zadnego dystansu :]
Pavulon_ pisze:a jak tam prace nad twoim Wimbledon White ? zapodaj parę fot jak masz.
Nie bede Ci watku podkradal. Wisze jeszcze troche kasy Damonowi i dopoki tego nie zaplace niewiele sie bedzie dzialo z autem. Mam nadzieje, ze zaplace z prowizji za 2008, ktora planuje dostac w lutym. Wtedy wszystko ruszy. Poprosilem Damona o foto-dokumentacje ale nie widzialem jeszcze zadnej fotki.

Pozdrawiam


Tomasz
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”