[Pavulon_] - 65 Convertible 289

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2011-02-07, 01:07

No juz koncówka remontu. Teraz najprzyjemniejsza czesc :hyhy:
Cos nie tak masz chyba ze sprezynami zawiasow tylnej klapy....


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-09, 19:09

prace lakiernicze dobiegły końca, czekamy teraz tylko na transport w miejsce docelowe gdzie auto będzie składane do kupy.
IMG_0940.JPG



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: 6t07t » 2011-02-09, 19:18

Gratulacje !!!!
Widzę, że dopasowanie narożników tylnych do repro-błotników było trochę kłopotliwe i wymusiło fasolowe otwory ;)
Linia podziału koloru z czarnym trochę zeszła ale i takt nikt nie zwróci uwagi.
Zazdroszczę :super:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-09, 19:45

no jestem przeszczęśliwy :D zwłaszcza że reszta gratów (silnik, skrzynia, fotele, kanapa i cała reszta) jest już w miejscu docelowym, teraz tylko czekam na potwierdzenie zakrytego transportu i można się bawić w składanie.

na dniach będzie rozbierany silnik i zobaczymy co tam w trawie piszczy, mam nadzieje że jest zdrowy chociaż przynajmniej raz był w USA wyciągany i rozbierany, świadczy o tym chociażby to że był pomalowany zamiast na czarno to na kolor nadwiozia.



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: sławekw » 2011-02-09, 20:11

chyba źle widzę...... samochód z nowym lakierem a tylna klapa związana drucikiem bez zabezpieczenia?? :szok: Nie martwisz się o uszkodzenia lakieru w tych miejscach??


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-09, 20:43

sławekw pisze:chyba źle widzę...... samochód z nowym lakierem a tylna klapa związana drucikiem bez zabezpieczenia?? :szok: Nie martwisz się o uszkodzenia lakieru w tych miejscach??
spox, na czas transportu będzie wszystko dobrze zabezpieczone, a to tak żeby przypadkiem klapa nie poszła w góre.



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: sławekw » 2011-02-09, 20:51

Pavulon_ pisze:
sławekw pisze:chyba źle widzę...... samochód z nowym lakierem a tylna klapa związana drucikiem bez zabezpieczenia?? :szok: Nie martwisz się o uszkodzenia lakieru w tych miejscach??
spox, na czas transportu będzie wszystko dobrze zabezpieczone, a to tak żeby przypadkiem klapa nie poszła w góre.
Skoro tak to spoko.... trochę mnie uspokoiłeś.... co prawda nie mój Mustang, ale i tak nie chciałbym kiedyś zobaczyć na nim jakiejś rysy ;)


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: PaniC » 2011-02-09, 21:32

Niestety słów które wypowiedzialem po zobaczeniu zdjec nie moge uzyc na forum. MIAZGA :D


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Bielek » 2011-02-11, 23:52

rewelacja, będzie miażdżyć;) gratulować wytrwałości;)


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-12, 00:19

Bielek pisze:rewelacja, będzie miażdżyć;) gratulować wytrwałości;)
trochę to trwało, licząc przestoje to od września 2009 roku :dobani: no ale to mam nadzieje już za nami

autko dziś dojechało do miejsca docelowego - Alustar, dzieki raz jeszcze za pomoc, tym razem przypilnowanie załadunku :padam:

Silnik - już rozebrany na części, szlif cylindrów będzie konieczny, był wprawdzie robiony kiedyś w USA ale długo stał nieużywany, prawodpodobnie dostała się gdzieś wilgoć i porobiły sie drobne wżery. Wał jest OK.

Via Ania Travel leci pierwsza partia części:
+ komplet uszczelek na całe auto
+ zestaw bębnów na tył

Via ShipTu płynie druga partia większych gratów:
+ poszycie dachu
+ bak paliwa
+ wydech, stockowy ale od wersji GT o taki:
Obrazek

mam nadzieje że na wiosnę pobryka :]



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-17, 22:18

trochę fotek w świetle dziennym oraz silnik ze skrzynią jeszcze przed rozłożeniem na części
32_image_1.jpg
32_image_2.jpg
32_image_3.jpg
32_image_7.jpg



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: rick » 2011-02-24, 22:29

nice work :super: I noticed that you guys use original type motors,is there a law that you can't change different motors,or do you use what you have?



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: stang232 » 2011-02-24, 22:57

rick pisze:nice work :super: I noticed that you guys use original type motors,is there a law that you can't change different motors,or do you use what you have?
if the car is equipped with yellow plates, is regarded as a monument, and it must be in factory condition.
If you buy a old car from the states:
1. you can register car as normal (white plates) ( and you do what you want - with engine, interior or exterior) but then you have to pay a higher duty and tax.
Or
2. you register as a monument, then the duties and taxes are lower. but you are able to install only original parts and use the solutions from the years when the car was produced.
Correct me if I messed something


Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: rick » 2011-02-24, 23:31

how often do they check your car if you have the yellow plates? Can you buy the car,register it as monument then a year later put in like a 4.6 or something? Or can can you use the 289 block then use a stroker kit to make it a 347?.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pavulon_] - 65 Convertible

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-24, 23:33

rick pisze:nice work :super: I noticed that you guys use original type motors,is there a law that you can't change different motors,or do you use what you have?
rick, thanks!
regarding the engines, I'm the classic mustang freak :] and like whatever is original and "from the 60s era", however there are bunch of modification enthusiasts here as well !
stang232 pisze: 2. you register as a monument, then the duties and taxes are lower. but you are able to install only original parts and use the solutions from the years when the car was produced.
Correct me if I messed something
"monument" is quite a big word :D more like "historic vehicle"

all this is just the theory, in reality noone checks whether you installed aftermarket exhaust or anything else...



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”