
Cos nie tak masz chyba ze sprezynami zawiasow tylnej klapy....
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
spox, na czas transportu będzie wszystko dobrze zabezpieczone, a to tak żeby przypadkiem klapa nie poszła w góre.sławekw pisze:chyba źle widzę...... samochód z nowym lakierem a tylna klapa związana drucikiem bez zabezpieczenia??Nie martwisz się o uszkodzenia lakieru w tych miejscach??
Skoro tak to spoko.... trochę mnie uspokoiłeś.... co prawda nie mój Mustang, ale i tak nie chciałbym kiedyś zobaczyć na nim jakiejś rysyPavulon_ pisze:spox, na czas transportu będzie wszystko dobrze zabezpieczone, a to tak żeby przypadkiem klapa nie poszła w góre.sławekw pisze:chyba źle widzę...... samochód z nowym lakierem a tylna klapa związana drucikiem bez zabezpieczenia??Nie martwisz się o uszkodzenia lakieru w tych miejscach??
trochę to trwało, licząc przestoje to od września 2009 rokuBielek pisze:rewelacja, będzie miażdżyć;) gratulować wytrwałości;)
if the car is equipped with yellow plates, is regarded as a monument, and it must be in factory condition.rick pisze:nice workI noticed that you guys use original type motors,is there a law that you can't change different motors,or do you use what you have?
rick, thanks!rick pisze:nice workI noticed that you guys use original type motors,is there a law that you can't change different motors,or do you use what you have?
"monument" is quite a big wordstang232 pisze: 2. you register as a monument, then the duties and taxes are lower. but you are able to install only original parts and use the solutions from the years when the car was produced.
Correct me if I messed something