[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 10:24

arekin22 pisze:
Przemek64 pisze:zdjęcie z wczoraj dzisiaj prace są trochę bardziej zaawansowane (widać światełko w tunelu) :ok:
Jak światła już są, to na drogę można śmiało wyjeżdżać :super:
Jutro wkładamy silnik i skrzynie ale przed zlotem nie będziemy wymieniać gaźnika z V4 na V2 bo to zbyt ryzykowne za mało czasu na testy.
Pojedziemy na sprawdzonym rozwiązaniu choć kusi :evil3:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: bart » 2015-04-17, 12:10

DAWAJ DAWAJ Przemek :)
dasz rade!!


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: lamina » 2015-04-17, 13:35

Przemek64 pisze:
arekin22 pisze:
Przemek64 pisze:zdjęcie z wczoraj dzisiaj prace są trochę bardziej zaawansowane (widać światełko w tunelu) :ok:
Jak światła już są, to na drogę można śmiało wyjeżdżać :super:
Jutro wkładamy silnik i skrzynie ale przed zlotem nie będziemy wymieniać gaźnika z V4 na V2 bo to zbyt ryzykowne za mało czasu na testy.
Pojedziemy na sprawdzonym rozwiązaniu choć kusi :evil3:
szczęściarz ..... :( :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 13:54

Jutro wkładamy silnik i skrzynie ale przed zlotem nie będziemy wymieniać gaźnika z V4 na V2 bo to zbyt ryzykowne za mało czasu na testy.
Pojedziemy na sprawdzonym rozwiązaniu choć kusi :evil3:[/quote]

szczęściarz ..... :( :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:[/quote]
A u Ciebie jakiś problem?
U mnie Blacharz, Lakiernik i Mechanik pracują jednocześnie i widać postępy :hurra:
dzisiaj wieczorem dodam następne fotki i tak do Mety (Prawdopodobnie w Toruniu :papa:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: lamina » 2015-04-17, 13:57

nie tyle problem co po prostu nie będzie zrobiony na zlot, wszystko sie 2-3 tygodni przesunęło....
390 tak ciasno wchodzi że nic z dodatków się nie mieściło....



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 14:02

lamina pisze:nie tyle problem co po prostu nie będzie zrobiony na zlot, wszystko sie 2-3 tygodni przesunęło....
390 tak ciasno wchodzi że nic z dodatków się nie mieściło....
Masz jakiś wątek chętnie bym zerknął :szok: podaj link


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: lamina » 2015-04-17, 14:12

Przemek64 pisze:
lamina pisze:nie tyle problem co po prostu nie będzie zrobiony na zlot, wszystko sie 2-3 tygodni przesunęło....
390 tak ciasno wchodzi że nic z dodatków się nie mieściło....
Masz jakiś wątek chętnie bym zerknął :szok: podaj link
nie, dokumentacje bede kompletowal po wszystkim...
powiem tylko że miedzy głowicami a błotnikiem jest FABRYCZNIE 7-10mm (tak milimetrów) luzu...
a to spowodowalo ze kolektory giete nie weszly, wspomaganie sie nie zmiescilo i kilka innych.. ale uparłem się i wydech 2,5" udało się miedzy tym wszystkim przecisnąć..



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 14:36

lamina pisze:
Przemek64 pisze:
lamina pisze:nie tyle problem co po prostu nie będzie zrobiony na zlot, wszystko sie 2-3 tygodni przesunęło....
390 tak ciasno wchodzi że nic z dodatków się nie mieściło....
Masz jakiś wątek chętnie bym zerknął :szok: podaj link
nie, dokumentacje bede kompletowal po wszystkim...
powiem tylko że miedzy głowicami a błotnikiem jest FABRYCZNIE 7-10mm (tak milimetrów) luzu...
a to spowodowalo ze kolektory giete nie weszly, wspomaganie sie nie zmiescilo i kilka innych.. ale uparłem się i wydech 2,5" udało się miedzy tym wszystkim przecisnąć..
Ja mam 260 czyli najmniejszą V8 tu mieści się wszystko: klima, wspomaganie, a jak trzeba to mimo sporych gabarytów i ja tam wejdę ale fajnie by było mieć coś większego ale to w następnym egzemplarzu jak kiedyś fundusze pozwolą :cool:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 14:37

Dezo pisze:Kruca bomba, mało casu...
Obrazek
oj mało mało :zabawa:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 19:38

6t07t pisze:A co z podszybiem?? Takie nie domalowane będzie??
Wnęki reflektorów-dlaczego czarne??
Drzwi-całe w jednym kolorze??
Drzwi pomalowane od środka :P
Ale dzięki za wnęki reflektorów :padam:
Załączniki
drzwi.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-04-17, 20:09 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 19:41

Przednia szyba ze wszystkimi detalami w komplecie :rotfl: Masa roboty przy tym
Zdjęcie z dzisiaj przed rozpoczęciem dalszej walki jutro CDN
Załączniki
Przednia szyba.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-17, 20:31

Właśnie silnik wskakuje na swoje miejsce :ok:
Wiem Wiem 6t07t Powinien być czarny mat ale do następnej renowacji taki zostanie wtedy będziemy robić wszystko na oryginał i wtedy wyłącz telefon bo będę dzwonić co 5 min ale to dopiero za jakieś 10 lat
Załączniki
silnik.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-04-18, 09:40 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: conver67 » 2015-04-17, 21:14

Przemo,jest dobrze,więc tak 3maj:)chłopaki dzielnie się spisują i widac efekty:)jeszcze tydzień,dacie radę:)pod Auchanem w piątek o 16 sie widzimy,tankujemy i na Toruń;) :cwaniak:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-18, 18:03

Prace dalej postępują dalsze zdjęcia wieczorem
Zrobione wygłuszenie wnętrza, dach i dokończony tył
Jeszcze do wieczora będzie na miejscu skrzynia i może dzisiaj około 23:00 odpalimy silnik


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: bart » 2015-04-18, 18:17

jest ogień :)


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”