[Pavulon_] - Mustang Coupe, 1966

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-17, 20:13

colto pisze:U mnie silnik też nieźle chodził dopuki nie zaglądali mechanicy.
Już po tym montażu który pokazałeś na Twoich fotkach ?
colto pisze: chyba że masz ze 30 tyś. luzem to mniej więcej koszt dobrego remontu.
:zdziwko: :zdziwko: to praktycznie drugie tyle co auto :zdziwko: :zdziwko: skąd aż taka kwota ?

Namierzyłem firmy/warsztaty (polecane i sprawdzone) remontujące silniki w okolicach 3-4 tys PLN plus części.



colto
Posty: 2
Rejestracja: 2009-02-02, 13:43
Model: mustang coupe 1967
Silnik: inny V6
Kolor: czarna perła

Post autor: colto » 2009-02-17, 23:07

A no właśnie plus części. Słuchaj zależy co chcesz zrobić, ja przygotowałem silnik pod sprężarkę.W moim silniku został blok i kolektor dolotowy.Tłoki i korbowody są kute,wał wzmocniony, utwardzane gniazda zaworowe i zawory.Plus do tego chromowane dodatki-kolektory wyd. , miska olejowa , alternator , koła pasowe , pokrywy zaworów itd. itp.W moim tyle wyszło ale razem z remontem skrzyni i tymi chromami.Jeżeli chodzi o sam silnik to z ciekawości znalazłem faktury, za części do silnika(bez upiększaczy) wyszło ok 8 tyś.plus robocizna 6 tyś. ale z tulejowaniem bloku.Całość silnik ze skrzynią i wydechem wyszło mnie ok 35 tyś.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-18, 20:16

Prace blacharskie nad stangiem postępują. Krótki update na fotkach poniżej.

Silnik też jest już wyciągnięty, remontu kapitalnego przechodził nie będzie, tylko regeneracja głowic, nowy łańcuch rozrządu, uszczelnianie, wymiana okablowania.

Rynienka jest już gotowa :] większość odprysków, braków lakieru, dziury w różnych miejscach już też pospawane.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

=================================================
Będą robione jeszcze spody drzwi bo wyglądały tak:

Obrazek


cdn...



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-21, 23:40

Hej Pawel,

Bylem u Damona dzisiaj (http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=286 )
Ogladalismy twoje zdjecia z forum i pytal jak Ci idzie remont.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-24, 15:48

Skorzystałem z chorobowego i udałem się na inspekcję prac. Temat wygląda nieźle ponieważ już jutro auto jedzie do lakiernika gdzie spędzi około miesiąca. Prace blacharskie są ukończone, po oczyszczeniu podłogi pojawiło się kilka małych dziurek ale nie było konieczności wymiany całych paneli a tylko pospawanie kilku mniejszych elementów.

Lakiernik akurat ma wolne moce przerobowe więc konserwacja podłogi i podwozia będzie zrobione po powrocie z lakierni. Równolegle trwają prace nad silnikiem, głowice pojutrze wrócą z regeneracji, łańcuch już jedzie ze sklepu z Niemiec. Na koniec będzie pomalowany tak jak w oryginale czyli na niebiesko (oprócz kolektora dolotowego i pokryw zaworów).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-25, 10:10

E! Czemu nie wyjęte dźwigienki z metalowej deski rozdzielczej? A spawane OBOK!!! Oj! :cisza: Chyab tego Ci enie polakierują bez wyjmowania! A po wyjęciu trzeba oczyścić!


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-25, 10:53

spoko, dzis jest konserwowana podłoga wewnątrz, będą wyjmowane wszystkie elementy typu włącznik świateł itp. a potem do lakiernika, kurcze juz doczekac sie nie moge a jeszcze około miesiąca robót



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-25, 10:55

Pavulon_, no mnie uspokoiłeś :) Ciekawe kiedy ja spełnię marzenie o mustangu z lat 60tych....


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-03-02, 00:08

Wizyty w warsztacie doglądając renowacji skusiły mnie do powrotu do starych albumów ze zdjęciami ... i krótkiej refleksji ... czyli

jak to wszystko się zaczęło i dlaczego mustang ...?

(z góry sory za prywatę, tak mnie jakoś naszło...)

dawno dawno temu auta made in u.s.a. widywałem tylko w telewizji, były inne, większe, przykuwały uwagę, fakt że brakowało ich na naszych drogach sprawiał że były niedostępne i odległe ...

w 1995 miałem okazję pobyć trochę czasu za kałużą, pierwszy tak daleki i samodzielny wyjazd niepełnoletniego kolesia z 50cio tysięcznego miasteczka w lubuskiem :zawstydzony:

przez pierwsze kilka tygodni byłem w sporym szoku i nie chodzi tylko o klasyczne amcary śmigające co jakiś czas przed oczami ale generalnie o całokształt, nowe środowiko, ludzie, dom, szkoła .... i pojawił się, wiedziałem że to jest to, auto dla mnie, marzenie...

wrzesień 95, San Francisco

Obrazek

w tych czasach dolar kosztował około 4,5, w Polsce nikt z rówieśników nie miał auta, nawet malucha, pożyczaliśmy je od rodziców i to po wielkim proszeniu. Mimo faktu że można było go kupić w usa za 3-5 tys usd - w Polsce przekładało się to na niezły używany zachodni wózek na który rodziny ciułały latami. Pozostawała sfera marzeń...

Obrazek

wybaczcie beznadziejny wygląd mojej dziecięcej facjaty :wstyd:

parę miechów później, wiosną 96r miałem okazję być na zlocie w Paso Robles, CA. Cała masa pięknych showcarów, pełen przegląd amerykańskiej motoryzacji... oto kilka przykładów

57 chevy custom

Obrazek

64 chevy impala i buick riviera

Obrazek

67 chevy camaro, wpaniały

Obrazek

i ten od którego nie mogłem się odkleić, i mimo że choruje na widok większości amerykańskich klasyków a zwłaszcza z lat 60 i 70tych to mustang był tym którego chciałem mieć ...
nawet nie zauważyłem tego że był jedynym autem na tym zlocie przy którym mam fotkę,

Obrazek

tak nawijałem o tym aucie rodzinie u której mieszkałem że się doczekałem, pewnego dnia wróciłem do domu i usłyszałem "hey, we got you a mustang !"

oto on, mój pierwszy klasyk, mam go do dziś :rotfl: :rotfl: :rotfl: ... drugiego już znacie ;)

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2009-03-02, 23:54 przez Pavulon_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-03-02, 01:00

Niezla...

...historia :)

A ja nie pamietam kiedy sie zarazilem. Znaczy, wiem, ze od bardzo dawna chorowalem ale nie pamietam dokladnego momentu ataku bakterii.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-03-02, 10:10

Super historia! Tez sie natknalem w Californi na pare lokalnych zlotow klasykow/customow/hot rodow - szczeka to mi opadla tak nisko po tym co tam zobaczylem, ze do dzis slabo sypiam w nocy :)

PS jak masz wiecej fotek to wklejaj!


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-02, 13:20

Pavulon_, świetna historia :) - robi wrażenie :padam:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
qbcioo
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2009-02-17, 07:05
Model: inny
Kolor: grafitowy
Kontakt:

Post autor: qbcioo » 2009-03-02, 19:37

Całkiem nieźle. Podoba się , podoba...



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-03, 16:46

Pavulon mam do Cibie pytanie. ile wynosi porzadne odnowienie auta. mam pieknego fastback'a na oku i chcialbym zeby mi go ktos ladnie odszykowal ale nie wiem ile taka zabawa kosztuje. Zajmowalem sie remontami ilakierowaniem mustangow z lat 90tych ale to zupelnie inna sprawa. Jak mozesz to podaj taki przedzial cenowy w ktorym powinno sie zamknac odnowienie mustanga z lat 60tych.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-03-03, 19:29

Alexander25,
to wszystko zależy od stanu auta, nie potrafię odpowiedziec na Twoje pytanie. Moje coupe było nie bylo wstanie do totalnej renowacji więc koszta nie są aż tak duże. Kolega Colto dokonywał renowacji łącznie z piaskowaniem auta i pełną odbudową silnika. Wyślij mu zapytanie na priv.

Pokaż lepiej tego fastbacka co masz na oku, np. w swoim wątku zeby nie robić bałaganu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”